Fòrum

Teresa Jordà (ERC) Ho deixem així: 1-El govern no estava predisposat a tolerar q ens matessin .

Argimont4.114 1 517👍 2.593
''Ho deixem així: 1-El govern no estava predisposat a tolerar q ens matessin 2-El gobierno estava predisposat a matar-nos .''

Respostes

Configuració
  • dikkens3.775 7 541👍 661
    Oh, gràcies per salvar-nos la vida. 
    • Argimont4.114 1 517👍 2.593
      Si no son prou valents que  facin un pas al costat . Però sembla que aquesta gent ni això.
      No he vist en la puta vida que fins i tot el sector mes feble de l'esglesia es pixen a la cara d'aquets.
      • FuRTiUsuari sumador18.191 11 87👍 5.148
        El pitjor és que a més d'això ens han llençat a la gàbia dels lleons a tots plegats...
          A la gàbia s'han llençat ells també , a mes cercant suports de gent a europa indesitjable, i han tingut prou sort dels flamencs ...
          Ara espero que s'acabin els numerets de banderes d'europa que es un circ d'interesos egoistes
            Aquest era el motiu pel qual encara tenia esperances, no esperava que els molt rucs es fotessin a ells mateixos, ni que fos per motius purament egoistes...
            • enricmm13.774 9 145👍 3.400
              És el que e defensat sempre: si s'arriba a la república (que no s'hi arribarà), aleshores cal que el govern republicà els foti en un consell de guerra per traïció. Per mi poden triar entre la justícia civil espanyola, la justícia militar catalana o anar a un país sense tractat d'extradició. Sense pietat.
                Jo en aquest tema sempre he pensat el mateix també... De fet al racó ho he expressat mil cops respecte l'anterior precedent que tenim:

Una cosa és que sigui una vergonya fotre a la presó i executar un President escollit democràticament com Lluis Companys, l'altra és la seva figura que és anti-independentista i que ens va fotre a tots plegats amb el què va fer mentre anem mirant la imatge de màrtir que van escriure. El mateix ara. Bé, la diferència és que en aquell temps eren els nostres els que el volien afusellar, i amb raó.

I sí, ens han tornat a fotre un 6 d'octubre, aquest cop sense bales de pel mig, però exactament el mateix... Doncs apa, a la presó de per vida, sigui a ecspanya o sigui aquí si mai aconseguim la independència com a traïdors...

PS: Sento estar tant emprenyat, però realment m'han inflat massa les pilotes.
    • Hades24.044 8 48👍 13.909
      Com a mínim que haguèssin avisat fins ón no estaven disposats a arribar, ja hauríem triat altre gent.
        No tenen nassos ni de pronunciar la paraula violència i fins i tot a maricomplejines li ha sortit de la boqueta molts cops .
        Jo no se en que mon viu aquesta gent. I perquè no parlen clar.
        Això per començar. Colla d'aprenents, ja és greu però com a mínim el Mas, la Ortega i la Rigau s'han salvat per ser més llestos que aquesta colla de subnormals. Multeta milionària pagada amb diners solidaris i cap a caseta. Aquests traïdors no se què putes han fet, jo d'ells hauria volat a Laos no pas a Belgica.
          Els hi porten fluixa fins que matin alguns d'ells, us penseu que son diferents ?
          No . Ja t'he dit que Al Qaeda va fer perdre unes eleccions al PP amb nomès un atemptat , tota la societat occidental està collada per això , tota.
          Quan el nivell de vida es prou fort tots temen perdre aquestq vida
        • Benfresc9.761 4 213👍 5.911
          Si no ets prou valent cap problema, et quedes a casa o fas el que estiguis disposat a fer, però el que no es pot tolerar de cap manera és que volgueu aturar als que si que estem disposats a lluitar.

I jobpersonalment no em considero pas valent, simplement no puc viure així, no puc viure essent un esclau, no puc viure amb aquesta injustícia tant gran.
        • GatNegre20.504 7 70👍 5.682
          Creus que Espanya faria us d'armes de foc contra civils desarmats? (Pregunto)
            No. Ni de conya, és una excusa dels processistes.
          • grinfildUsuari sumador24.533 14 45👍 3.126
            Jo crec que si. És la seva cultura. 
          • willybarna9.287 9 229👍 1.748

GatNegre escrigué:
            Creus que Espanya faria us d'armes de foc contra civils desarmats? (Pregunto)
            Potser utilitzaria paramilitars per fer por, i si casualment aquest fet enmerdés les coses encara més no dubto de que utilitzessin la guardia civil i l'exercit per disparar a la gent si veiessin que perden el control del carrer, pero no en tingues dubte de que acabarien disparant a la gent en cas de que els antidisturbis i els paramilitars no poguessin fer enrera a la gent.

De fet si hi haguessin alguns morts per arma de foc, la cosa podria anar escalant a més.

El que no crec que utilitzessin seria la aviació per bombardejar ciutats o pobles catalans, no crec que fessin com en Erdogan o en Milosevic, pero armament lleuger, en cas extrem, jo crec que si que l'utilitzarien, total a la UE li interessa unicament que l'estat espanyol pagui el seu deute amb els bancs, el demés és secundari.
        • StoichkovUsuari sumador13.766 13 146👍 1.921
          No vols morir jove? I et penses que la resta estem desitjant morir joves o què? 

Simplement no estem disposats a renúnciar a la independència per una amenaça d'uns quants morts. 

Igual que no estem disposats a deixar d'agafar el cotxe perquè cada any hi ha accidents on moren desenes de persones.

Igual que l'1-O no vam deixar de sortir al carrer per por que la Policia Nacional disparés pilotes de gomes i ens deixés sense ull.

Igual que no deixem de sortir al carrer quan hi ha atemptats terroristes.

Etc, etc, etc.
          • grinfildUsuari sumador24.533 14 45👍 3.126
            Jo assumeixo que hi hagi morts , són un preu alt que haurem de pagar però valdrà la pena. Però és trist que en ple segle xxi ens hagin de matar per aconseguir la independència. Els espanyols no són gent de pau.
      I el millor de tot, i que no es va cansar de repetir 1000 cops el company Josep-Dencàs, ho tenia clar que això dels tancs era una fantasia, que no passaria pas això, que en tenien prou amb portar uns quants de la GC i la PN (que al final van venir pel referèndum bàsicament) i una ordre per detindre el Govern. Però és que al final no els va ni caldre usar-los per anar a detenir-los, els molt lliristes agafen i es presenten voluntàriament a l'AN per a què els tanquin... Cada cop més similituds amb el 6 d'Octubre i el subnormal del Companys entregant-se. Ara, que potser l'imbècil del Puigdemont es creu Josep Dencàs quant va fugir per les clavegueres per a què no l'enxampessin en vida... Però res a comparar, perquè en Josep Dencàs fugia precisament arrel de què Companys es va entregar el Govern precisament... Per a mantenir el Govern legítim. És a dir, just el contrari del què ha fet en Puigdemont ara quant ha donat legitimitat als seus carcellers.
  • Baluard de Sant Clara649 2👍 926
    Molt bé, doncs ja no cal ni continuar amb la cantarella de la independència oi?....perquè simplement amb l'espantall dels morts per part d'Espanya, ja invalida qualsevol proposta política que no agradi a Espanya.

En fi....dediqueu-vos a gestionar les engrunes de l'autonomisme....
  • dikkens3.775 7 541👍 661
    Posa alguna font, i arregla una mica el fil...
  • noiqueintentaensenyar390👍 169
    Les dues frases les entenc perfectament. Em descol·loca el "ho deixem així". Això què vol dir? Que ens rendim (els partits)?
  • BarratinaireUsuari sumador6.646 13 322👍 3.438
    Ok. Gràcies, ens ha quedat clar que sou uns covards, almenys amb el que heu cobrat aquests anys de diputats sense fotre ni brot podrieu fer una caixa de solidaritat per treure de la presó els vostres companys tan decidits. Pel que fa a mi, jo només defensaré als que es van deixar la pell l'1-O, als consellers, doncs tu, ja els deixaran anar quan toqui.
      Jo no se perquè no diuen clar que el govern espanyol estava disposat a matar gent , no se quin respecte es pot tenir per callar això
    • Pavel_Korchagin1.766 1 903👍 2.894
      Si tinguessin proves concretes del que diuen (pla espanyol per matar gent) ja les haurien fet públiques per reforçar la campanya de victimització. Per tant, no en tenen cap.

També és evident que els estats es defensen amb tota la força al seu abast. I tota la força significa TOTA la força necessària, inclosa la violència armada evidentment. Però això ja ho sabíem abans de començar. No es cap sorpresa. No han volgut anar a la confrontació oberta. Si això és una bona opció o no, no ho sé, no tinc prou informació. Lliurar una batalla amb una desigualtat de forces tan gran, normalment no és la millor alternativa. Però rendir-se, sovint és encara pitjor.

Però el que és clar és que és vergonyós que ens tractin com imbècils.
  • Tecleta2👍 5
    Ha quedat clar, el govern espanyol esta disposat a matar per defensar el seu estat, nosaltres no estem disposats a morir pel nostre
    Quina putíssima vergonya senyores i senyors. 
    Ara mateix l'únic partit votable és la CUP; que hi ha moltes coses d'ells que no m'agraden i tenen mancances importants, però són els únics que no han dit públicament que s'han rendit.
  • lluisbg19.316 2 75👍 4.054
    L'ha tinc d'amiga al Facebook
  • Dogmatico48 10👍 45
    Ok, és una decisió que comprenc tot i que no la comparteixo perquè legitima la violència. El que vull són les proves i indicis de tot això que diu.
  • Carles Martell245👍 256
    És el millor discurs que han trobat per explicar-se. L'origen de tot és que ells mateixos no es veien suficientment ligitimats ni amb suficient suport popular com per arribar al final del camí
  • Korben Dallas238 1👍 218
    Excusa per evitar descrèdit i no reconèixer DUI precipitada. Estem en campanya, la veritat és el que menys importa.
  • Xantal1.797 9 891👍 641
    Bé, diguem-ne que van triar la mort lenta, agònica, perquè romandre a Espanya equival a anar morint a poc a poc cultural i lingüísticament.
  • panagiotis188 1👍 170
    I el dia 1 ens va atonyinar. No és culpa del Govern si el gobierno decideix usar la violència.

Són una colla de cagats.
  • llamp45.087 16 12👍 10.431

Podem esperar?

Jo tinc moltes preguntes però no les faré fins passat el 21 D

No ho faré perquè vull que el 21 D l'indwependwentisme es rwevalidi i a poder ser (no hauria de ser tan difícil) anoerri l'unionisme).

Aleshores, amb els resultats a la mà em plantejaré la situació però ara mateix la meva preocupació és evitar l'assalt a les nostres institucions.

Llistes separades?, doncs val, som així i no ho podem evitar.

Que els resultats diguin quin és el pés de cada formació (espero que el PDCAT++ no abandoni o putaramonegi l'independentisme o surti amb un altre succedani) i que s'entenguin entre ells.

I la veritat i malgrat els meus dubtes prefereixo el que ha passat que no una mena de massacre i aixó ho dic per doas motius, perquè els catalans, en general, no som uns xulopiscines que fardem dels dents que ens han fet saltar ni necessitem viure d'espirals de violència-màrtirs.

Un apunt: Tal com ha anat tot, Europa ha de tenir ben present que la possibilitat que Catalunya es fés càrrec de la part corresponent de deute espanyol s'ha esbaït tret que ens deixin a Espanya com a Protectorat i hi poguem enviar els nostres Men in Black, 300 anys. I tot i així que sàpiguen que hi haurà referèndum sobre la permanència de Catalunya a la UE, i com que no tenim gaires lligams, el Catexit el podrem solucionar en un parell de tardes prenent cafè

Hem guanyat més amb el que s'ha fet que amb una Revolta de dubtós resultat.

I siusplau, no l'hi fem la campanya a l'orang(utan)isme espanyolista i anem " A per ells" però a la nostra manera.

One shot one hit

• grava1.600 947👍 2.362
      Puc entendre la ràbia i la frustració perquè jo mateix les sento, però no puc entendre que es parli amb tanta lleugeresa de morts i revolta, com si fos una empresa garantida amb mitja població i un estat para-feixista en contra. Els models són Euskadi o Irlanda del Nord? A veure si ara ens perdrà l'estètica... del Bloody Sunday.
      • llamp45.087 16 12👍 10.431

Afortunadament no estem en la fase del Comité de No Intervenció (que hi és) sinó en el final de la Dictadura quan hi havien mobilitzacions a Europa (avui dia a base de tuits, què hi farem)

Qui promou revoltes no ho fa pensant en que cap ésser superior aturarà la mà d'en no sé quii per degollar a Isaac sinó qu pensen que la espiral repressió-martiri els afavorirà (pas en la consecució de l'objectiu però sí en la captació)

No ho tenim fàcil, l'Estat espanyol, l'espanyolisme i per tant Espanya, fa com la banda aquella de la violació "en manada", neguen els càrrecs i faran passar a la víctima com a puta provocadora que encara haurà de pagar les costes del judici i advocats i procuradors (a l'infern de dos en dos)

• Desconfiat3.250 2 607👍 3.222
    Putos traidors miserables això és el que són 

Publicitat

Fòrums

• 8.967.727 missatges
  • 210.206 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat