Fòrum

Junts per Catalunya, la llista de Puigdemont

Besnét Dencàs96👍 118
Ja tenim el nom de la llista encapçalada pel President Puigdemont, es diu Junts per Catalunya.

Respostes

Configuració
  • the_west_rulez11.756 2 169👍 10.136
    Què voleu que digui? Estan en el seu dret a intentar-ho.....
  • soldat Svejk15.163 6 120👍 2.917
    Com un estafador que canvia de ciutat i d'identitat per montar una piramide nova
     a covergència li fa por identificar-se fins i tot amb els noms que s'ha canviat... 

La Lliga Regionalista-------------------Franquisme sociològic-----------Convergència i unió------cdc-pdecat-jxsi--jxc-

i esquerra amb un catòlic de líder i genuflexes davant del regionalisme més borbònic.. quina penya. Ni el nom ha volgut salvar ningú aquí.. 
    • Anònim1014.386 5 130👍 11.996
      Bé, però tot el reguitzell de noms que has anat enumerant no és ben bé el mateix, a cada canvi (excepte en aquest darrer) s'hi guanya un plus de sobiranisme/independentisme i s'hi perd un xic de proximitat amb la oligarquia, fins el punt que ara ja estan absolutament separats, i dels borbons també. I el PDCat no té res a veure amb el franquisme sociològic, més aviat amb la mitjana burgesia catalanista benestant (PIMEC, CECOT etc.) però sense un poder dominant com el de Foment, IBEX, Corona espanyola, llotja Bernabéu etc. alineats descaradament amb PP, C's (principalment) i PSOE com actors polítics que garanteixin la seva hegemonia.

I que ERC tingui un líder catòlic no és pas cap problema, és tan vàlid com si fos musulmà (de fet hi tenen una musulmana), o no? O el Sinn Féin no té catòlics? Ah, és que a Irlanda del Nord els catòlics són els guais i aquí no.

Siguem seriosos, no és el moment de disparar per bajanades. L'enemic a batre, dictatorial, lingüicida i franquista és massa perillós com per perdre el temps en baralles infantils entre els que l'hem de combatre per supervivència.
    • Lluísfrancesc10.514 7 194👍 8.863
      Genuflexes? Au va,a dormir.
  • rgb528 5👍 104

El partidisme és el càncer de la democràcia , que s' acava convertint en una partitocràcia de baixa qualitat

Aquesta llista hauria d' haver estat d' unitat civil per la Republica, encapçalada pel President

• FollUsuari sumador76.224 11 3👍 37.501
    No em sembla malament, crec que ERC ha de capitalitzar el vot independentista i el PDEcat la millor arma que tenia era capital polític que suposa Puigdemont.

Ara, jo votaré la llista que defensi la República. Avís a navegants, no votaré cap llista que tingui per objectiu "reestablir les institucions catalanes, lluitar contra el 155" i més merdes i eufemismes. Jo votaré independència o no votaré. 
  • Trollathor110👍 87
    Avui entro amb il·lusió
    al meravellós Racó.

Quina joia i alegria
    que jo sento en aquest dia.

I és que avui estic content,
    ja té llista el President!

Disculpeu-me eixa merdeta,
    és que jo no sóc poeta. 

• univac55 4👍 24
    Després que hagi dit que apart de la independència hi ha altres maneres de buscar encaix amb Espanya....no tindrà el meu vot definitivament

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.967.940 missatges
  • 210.215 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat