Fòrum

Mireu què diu el Partal avui

Respostes

Configuració
  • Indesquerra17.203 8 95👍 4.099
    Doncs a mi, més que el que tu destaques, m'ha fet pensar això:

PD. Només perquè alguns es queden més tranquils:

—Irlanda va declarar la independència el 21 de gener del 1919, però no va poder controlar l’administració del país fins al 6 de desembre del 1921.

—Israel va declarar la independència el 14 de maig del 1948, però no va controlar l’administració del país fins al 24 de juliol del 1949.

—Croàcia va proclamar la independència en juny del 1991, però no va controlar l’administració del país fins al mes d’octubre i no va ser reconeguda internacionalment fins al gener del 1992.

—Eslovàquia va proclamar la independència el 17 de juliol del 1992, però no va poder controlar l’administració del país fins al primer de gener del 1993.

I també aquest tuit:

• Calidoscòpic19.116 13 76👍 11.001
    El Partal pot ser molt expert en moltes independències, però en cap de les independències que ens ha explicat fins ara (bàltiques, balcàniques...) hi havia hagut un 155 ni una destitució del govern. I, sobretot, mai ens havia explicat que la putrefacta Europa s'ho miraria indiferent. O canvia d'estil, adoctrinador i un punt sobrat, i proposa alternatives reals o haurà caigut molt avall en la consideració de molts independentistes...
  • SantaSofia426 5👍 137
    M'encanta llegir a aquest home. I sí, he llegit aquest matí l'article i em quedo amb el següent paràgraf: 

El naixement d’un estat és un fet conforme a dret internacional, no subjecte a la legislació interna, cap tribunal espanyol pot anul·lar-lo perquè ja s’escapa del seu marc.

Ara bé, Bèlgica ens està protegint o fent la punyeta? Depèn de si Puigdemont ja havia enllestit la feina quan va haver d'anar davant el jutge allà. Si ja l'havia feta, chapeau. Si no, uis, perquè això que no el deixin sortir implica que l'han d'anar a veure a ell. 
    Com sempre dic, escolta molt bé el silenci. Gent de pasta, grans intel·lectuals i països que estan de calladets... I són com canalla: si no els sents, la estan fent.
    • Rackoonaire32👍 27
      Llàstima que no tinguem conspiracions a l'ombre que ens recolzin com la conspiració juevamasònica mundial, la Rússia imperial ò els pèrfids britànics... Tant bé que aniríem.
      • SantaSofia426 5👍 137
        Ei, que l'1 d'Oct, mentre estàvem esperant que obrissin el col·legi i poder votar, les tietes_ANC que estaven a la porta no paraven de parlar dels jueus, que era la millor opció, els més llestos i els que més pasta tenen... Jo, flipant. Elles, amb una seguretat a sobre... I sé -les conec del barri- que no es perden cap mani, cap reunió, cap el que sigui. A saber què sabran aquestes...

Publicitat

Fòrums

• 8.965.887 missatges
  • 210.151 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat