Fòrum

Artur Mas ho té clar: no hi ha hagut declaració d'independència [possible resposta de Puigdemont?]

TywyllUsuari sumador40.942 10 13👍 3.993
Tertulians dels Matins de TV3 també ho pensen. Perquè no s'ha votat res al Parlament i perquè no s'ha posat en marxa la LTJ.

Jo crec que lamentablement aquesta serà la resposta de Puigdemont dilluns i, per tant, no hi haurà 155. El "procés de diàleg" (processisme) durarà uns mesos mes. El govern català no vol arribar al xoc. 

Una altra possible resposta de Puigdemont és no dir ni sí ni no, sinó adjuntar-hi el discurs pronunciat. Aquesta seria una jugada pactada en secret entre els governs català i espanyol: Rajoy conclouria que no s'ha declarat la independència, i tindria justificat davant els seus no aplicar el 155; i Puigdemont quedaria bé a ulls del processisme perquè no hauria dit que no ha declarat la independència. 

Tant la primera com la segona opció acaben igual: ni independència ni xoc, processisme. La diferència és que amb la segona opció Puigdemont i companyia no quedaran malament davant del país. 

Tant de bo m'equivoqui en tot, però les declaracions de gent com Mas no ajuden. Opinions? 

FIL TANCAT: En Mas ha dit això però en un sentit que no havia captat. Les meves disculpes.
Aquest fil està auto-descartat. No s'admeten més comentaris.👍1
Respon

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.979 missatges
  • 210.840 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils