Fòrum

Sortireu al carrer i us posareu en risc per donar suport a la declaració de la República Catalana?

Sau de Treviac1.899 859👍 1.860
Després de la suspensió de la Declaració d'Independència del dimarts passat (molts dieu que no va ser una DI, d'acord, com volgueu...) Espanya s'ha negat al diàleg. No només això sinó que ens vol humiliar i destruir amb l'aplicació de l'article 155 de la seva merda de Constitució.

És possible que el govern català s'equivoqués en la seva decisió de dimarts passat. No ho nego. Jo també em vaig quedar perplex i em vaig entristir quan el President Puigdemont va dir el que va dir. Però d'allò que estic segur és que el President i el seu govern no són ni botiflers ni covards. Si van fer el que van és perquè creien que era el millor per a aconseguir l'objectiu que tots anhelem.

A partir d'ara les coses aniran molt diferent. Han après del seu error i totes les informacions que ens arriben apunten al fet que la Declaració d'Independència es farà efectiva. El Procés ha anat massa endavant i la repressió espanyola ha estat i serà massa dura com per fer marxa enrere.

La República de Catalunya es posarà en marxa els propers dies.

Dit això us pregunto una cosa a tots els raconaires: tot i el que va passar dimarts (que molts han vist com una traïció) sortireu al carrer i us posareu en risc físicament i econòmica (participant en vagues, encerclant edificis oficials espanyols, protegint el nostre govern i les nostres institucions, tallant carreteres, tancant fronteres, encerclant ports i aeroports)?

Sereu al costat del nostre govern i de tot l'independentisme en el seu tour de force per mantenir la independència de Catalunya contra l'estat espanyol?

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.979 missatges
  • 210.840 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats