Fòrum

Fracàs de la manifestació nazi del 12 d'octubre (5000 persones). Ara ja sabem que van venir de fora.

torraina_infernal36.603 10 16👍 21.139
Això doncs, que avui hi ha una manifestació dels nazis espanyols i ens permetrà saber del cert quants espanyols van venir de fora del país a omplir la manifestació dels 50.000 nazis de l'altre dia.

Respostes

Configuració
  • tom jones3.480 7 575👍 1.671
    No tenim fotos com altres anys que es vegi bé plaça Catalunya ?
  • LesttattUsuari sumador33.359 10 20👍 8.516
    Voltant de les 11 del mati he vist un grup de nomes 20 titelles exposant el drap de l'estanquera en pla mani pel carrer Numància / Diagonal.

Entre els carrers Travessera de les Corts i Gran Via Carles III m'he adonat la presencia de nomes quatre estanqueres penjades.

RIP

Vagin a pastar fang tota aquesta merda espanyola.
  • lluisbg19.461 2 75👍 4.081
    Que dius!, segons la Guàrdia Urbana de Barcelona eren 65.000 manifestants
      • le pen1.698 1 920👍 3.021
        Es guanya més assenyalant que mobilitzem moltíssima més gent que l'espanyolisme, que molts van venir de fora, que van intentar manipular descaradament i que alguns d'ells van mostrar actituds feixistes, que no pas dient que tothom que no s'hagi manifestat avui va venir de les espanyes l'altre dia, la qual cosa és clarament falsa als ulls de tothom i ens treu credibilitat. No es tracta de jugar de manera impoluta per una qüestió de principis, sinó de pura estratègia. Hem de ser creïbles i jugar únicament amb la realitat. Però bé, és com picar ferro fred.
        • torraina_infernal36.603 10 16👍 21.139
          No, solc modular, però dins d'uns marges, que ningú té la raó absoluta. I jo us veig molt atrapats al relat espanyol massa sovint. Tothom peca ací de defectes.

Tal i com he comentat a alguns a nivell personal, per tal que el teu discurs sembli moderat, cal que existeixi el meu. Jo sego el corriol emboscat i ombrívol per on tu passaràs content i rialler en ple sol amb el cistell.
        • Alwix3.069 7 638👍 1.510

En Torraïna penso que fa molt bé il·lustrant lo important que és dominar el relat i denunciar l'ús verinós de les paraules. 

Jo ho veig com una actitut de denúncia. 

I algú ha de compensar en Henke. 

• Ohtar15.997 6 110👍 6.503
        Toraina és que en aquest cas no cal inventar-te res. La gent que ha fet càlculs diu que com a màxim n'hi havien 10.000. Doncs digues això i ja està, no li treu pes al teu argument.
  • KasatKa7.595 12 283👍 1.012
    I jo avui he anat a prendre unes cerveses al 100 montaditos vestit amb una samarreta amb l'estelada. Òbviament m'han increpat uns espanyols mentre estava prenent les cerveses i menjant uns montaditos tranquil·lament assegut amb una amiga, però no ha passat d'aquí. Ara, la ràbia amb que deuen marxar a casa havent vist algú amb l'estelada durant el seu dia... això no té preu!

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.982.009 missatges
  • 210.680 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat