Fòrum

Primer gran repte de la campanya, omplir el Tarraco Arena.

Marc Espasa13.926 12 138👍 2.459

I és un repte complicat de collons, o sigui que ja sabeu...

Respostes

Configuració
  • grava996👍 1.534
    He fet un centenaret de quilòmetres per res i per quedar-me fora perquè estava ple com un ou, però me n'alegro perquè això vol dir que ha sortit perfecte. Cap a 3/4 de 8 el carrer de l'Arena estava a petar de gent que no podia entrar, jo crec que tranquil·lament un miler o més, clar després ha anat marxant. Tot molt tranquil excepte dos intents de provocació, el primer diversos crits del tradicional "Bibapannnña", llençats amb veu rogallosa des d'un lloc no menys previsible, la barra d'un bar adjacent; i el segon un Viva España fonéticament molt millor articulat i ple de gràcia, interpretat per una gitaneta que creuava la plaça amb la seva germana i la seva mare que duia el front molt alt, cua de cavall i malles ajustades. Que anem bé, vaja
    • henke55.148 10 7👍 8.397
      Una pena que no hagueu pogut entrar. Jo quan era a la cua ja m'he imaginat que hi hauria gent que es quedaria fora. Llàstima perquè a dins hi cabien tranquilament 1000 tios més.
      • grava996👍 1.534
        Estic segur que si no han deixat entrar més gent era per les normes de seguretat i aforament. Qualsevol excusa pot ser bona per atacar-nos (o per provocar incidents). Ho entenc i no els ho retrec res als organitzadors. Per dintre ha degut estar impressionant, no?
        • henke55.148 10 7👍 8.397
          Sí però jo he estat vàries vegades a concurs de castells a la TAP i hi havia el triple de gent que avui. De fet quasi ni s'hi cabia mentre que avui a la zona on érem es podia ballar una sardana.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.906.906 missatges
  • 208.031 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat