Fòrum

Valencians i amants de València: Us invoco

entreribes1.528 2 976👍 817
Finals d'octubre visitaré València per primer cop

I com que seria una llàstima no aprofitar les recomanacions especials dels excel·lentíssims, rebonics i savis raconaires valencians obro fil 

Hi aniré amb la meva mare, per tant serà un viatget més aviat tranquil, però tot i així també són benvingudes recomanacions per a bars nocturns, concerts, jam sessions interessants...

En un altre fil ja m'han recomanat  anar a prendre Orxata a Els sariers (Benimaclet) i a Daniel (Alboiraia)... hi afegiríeu alguna?

Jo vull visitar també >>>> l'Horta <<<<<, o sigui que amplio el radi per a recomanacions a València i rodalia.

No sé si el jardí botànic de València val especialment la pena, però hi vull anar sí o sí, perquè m'encanta tot allò verdet

També tinc pensat visitar la llotja, perquè em va agradar especialment quan estudiàvem arquitectura medieval al batxillerat

Fora d'això encara no conec res, fora de paraules bensonants i exòtiques com Cabanyal, Benimaclet i les invocacions al carrer dels cavallers, de la Maria del Mar Bonet... així que espero amb candeletes les vostres propostes

(En general m'agrada tot allò referent a l'art, la il·lustració (hi ha alguna llibreria especialitzada en llibres il·lustrats/infantils a València?!), la cultura, antropologia, etnologia, arquitectura, gastronomia, pedra antiga, hortologia, botànica, música tradicional i d'autor, ...)

Suposo que és una cosa més difícil per a recomanar per a autòctons, però pels que hi heu anat de visita, algun hostal amb encant, cèntric i no gaire car? (Fem boicot actiu a Air-Bnb )

Gràcies de bestreta

Respostes

Configuració
  • xicotiu8.102 1 266👍 1.686
    Va, per a tractar de no ser rencorós, et recomane que agafes el cotxe cap al palmar, o bé el bus groc que ix des de plaça canovas, que't pares abans d'arribar al mateix palmar ( que és car dinar ahí), i al costat d'un campin, hi ha un restaurant on fan les paelles a preus normals, i de puta mare de qualitat, les mallades.

el carme, i tot el centre històric, es bonic de vore, i territori guiri totalment, com qualsevol centre històric de qualsevol ciutat turística. I per a eixir de nit, lo mateix és -carísim-. Russafa s'està guirificant, però encara té llocs que estàn bé per a pendre una copa per la nit.
    El cabanyal tingues conte per segons quins carrers xd.
    benimaclet té algún lloc polític dels que t'agradaràn a tu supose, també hi ha la unica okupa política que encara funciona, però ahi no pots entrar si no coneixes a la gent. però tampoc està mal eixe barri.

Per a pendre aigua de valencia, una zumeria al carrer de la mar, ahi la fan prou bona.

I ja pare , que tampoc m'agrada dir llocs poc coneguts en públic, ja no per tu, però en general que si no se'n foten eixos llocs, si escomençen a ser coneguts.

I l'albufera, com no, es un lloc impresionant, a 15 minuts en cotxe des de Valencia.

• tolomón10.168 8 204👍 6.479
      Per anar al Palmar millor agafar la línia 25 de la EMT, més econòmica.

Tot i que del Palmar sols recomanaria la posta de sol, els restaurants no els conec i segons tinc entés menjar allí és prou car.
      • xicotiu8.102 1 266👍 1.686
        Els restaurants, carísim. S'h anant popularitzan entre gent en diners, des de guiris fins a gent del cap i casal, i mira, la ultima volta que diní , a Pinedo, es a dir, anant cap allà cap al palmar, al pricipi parant , al costat de la mar, ( està tot molt paregur de preus, lo car anant direcció el palmar), mos costà 90 euros per als 3, arrós a banda, unes clotixnes i no m'enrecorde ara que més, no sé si dos cervesses per cap i una de ví...convidà ú, però fon careta la cosa.

El que li dic jo costa la valenciana 10 per cap, més una ansalà i les begudes, uns 15 per cap, si demanes tapes més cares per abans ja 20 o per ahí, ja depèn. O l'abanda 12 per cap, possante ahí a la taula la paella..està prou bé ;).
  • tolomón10.168 8 204👍 6.479
    Pensava que el nom d'usuari era "entrebirres" i t'imaginava sharpero, però pel que veig a la pàgina 1 m'he equivocat prou...

Quan tinga temps et deixaré alguna recomanació.
  • RafeldePatraix798 3👍 311
    Et recomane aquest llibre:

“València per a veïns i visitants”

Autoria: Joan Francesc Mira i Francesc Jarque

https://oportunitatsisaldos.blogspot.com.es/2017/08/valencia-per-veins-i-visitants.html

• entreribes1.528 2 976👍 817
    Moltes gràcies a tots qui heu respost fins ara!

Ja tinc unes molt bones pistes per a començar... :)
    Sempre m'agrada deixar una mica de lloc per a les descobertes casuals i les pèrdues conscients, però si  teniu cap altre suggeriment serà benvingut ;)
  • onofre7.553 10 284👍 844
    Crec que no han dit, el Parc de Gulliver és de visita6 obligada. Sembla que és fet per a la canalla, però qui frueix és la gent gran 

Publicitat

Fòrums

• 8.967.728 missatges
  • 210.206 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat