Fòrum

Reflexions post-sobretaula: Donar suport al Girona per sobre de tot?

zzcc5.879 7 362👍 1.587
Després d'una sobretaula abundanment regada, estava recordant les celebracions del Girona per l'ascens a primera d'aquest any, amb els crits d'independència començats per l'Eloi Amagat, seguits per part de la plantilla, i lluint estelades a dalt el balcó. Sóc del Barça de tota la vida i no ho deixaré pas de ser, encara que molts dels aspectes del club cada cop em repugnen més, però no em costa gens reconèixer que un episodi així, ara mateix, seria impensable per qualsevol dels altres clubs catalans de primera o segona divisió.

Hem de ser més conscients de l'opurtunitat que representa això. Creieu que els independentistes hem d'anar a mort amb el Girona? Els culers ens hauríem de permetre sacrificar victòries a canvi del Girona?

Respostes

Configuració
  • Barney597👍 795
    El que ha de fer el Girona és intentar guanyar-se la permanència el més aviat possible. Perquè quan s'apropi el final de lliga començaran els regalets entre els equips espanyols i la cosa es posarà complicada.
  • onofre6.904 10 315👍 640
    Deixant de banda entrenadors, jugadors i tota la claca, jo sóc força simpatitzant del Girona. I jo sóc, cada cop menys, culer. Ah, i només has de regar a la nit, kumpaing. Faré una excepció .
  • Argimont3.218 1 618👍 1.929
    Voleu l'independencia o donar suport a clubs de mercenaris.
    Per favor , continuem amb mentalitat espanyola.
    Ja estem amb el mantra del circ , a mes quants jugadors catalans i de Girona juguen?
  • the_west_rulez10.869 2 186👍 9.265
    Home, sempre és una bona notícia tenir dos equips catalans competint on sigui. 
  • Pirinarra17.858 9 84👍 6.175

Al Girona, el que no li ha de passar és el mateix que al Lleida, guanyar a Barça i Madrid i perdre amb els de la "seva" lliga. Jo els animaré. Sabent que el Barça aspirarà a quedar segon, com a mínim tenim l'alicient de la salvació dels gironins.

Han de guanyar els Deportivos, Leganesos i Alavesos si volen salvar la categoria.

• torraina_infernal34.548 9 16👍 17.735
      El que ha de fer el Girona és anar a guanayr al Madrid i a l'Atléitco i no preocupar-se si perd contra el Barça. Tenir mentalitat catalana, coi. Tot i que els quatre castellans del Club donaran pel cul perquè sigui al revés.
      • disop258👍 59
        Si la plantilla del Girona estigués formada per fanàtics indepes com tu,  tranquil que no s'haurien de preocupar que fer contra el Madrid o Barça perquè  els veurien desde casa 
      • henke54.421 10 7👍 7.739
        Si contemples la possibilitat de jugar la lliga espanyola amb normalitat vol dir que no farem la independència o que la farem i seguirem jugant la seva lliga? 
        • plouinopara345👍 308
          Jo crec que aquesta lliga es jugaria amb normalitat. Perquè ni li convé al Barça, ni al Madrid que passi això. A hores d'ara tots els equips i jugadors tenen firmats contractes publicitaris i amb mitjans de comunicació, no només estatals. Es podria arribar a paralitzar la lliga unes dues o tres jornades, en els partits catalans, però no més. La lliga espanyola quedaria desmuntada si a l'octubre marxen Barça, Espanyol i Girona. Quedaria tocada també pels equips de segona, i lligues inferiors. En tot cas, la lliga seguiria funcionant, amb tensió i negociacions per veure què passa la temporada vinent. 
          • Nova falç7.044 9 306👍 328
            Si tot va com esperem:

- A partir del mes d'octubre, els equips catalans deixaran de formar part de la RFEF.

- Segons va assegurar el mateix Javier Tebas, seran automàticament expulsats de la LFP.

- Per tant, deixaran de participar en competicions organitzades per ambdues entitats.

- Imagino que els partits on intervinguin els clubs catalans, es resoldran amb victòria per l'equip contrari per 3-0.

- La FCF haurà d'organitzar la lliga nacional de futbol, que podria comenzar al setembre de 2018.
        • Pedrolo9.501 1 223👍 4.073
          O perquè la gent sap que enguany seguirem sent espanyols.
  • SEGADOR BLAUGRANA10.574 9 193👍 778
    Al camp del Girona es produeixen càntics d'independència al minut 17:14? S'hi exhibeixen massivament estelades a les grades? No ho sé, pregunto...

El Girona que guanyi tots els partits de la lliga, això sí, quan juguin contra nosaltres si els hi podem fotre sis millor que cinc.
  • catalàamallorca32.534 5 22👍 7.665
    Tant culer no seràs si dubtes d'animar al Barça només perquè hi ha un altre equip amb afició independentista jugant a la mateixa lliga. 
  • torraina_infernal34.548 9 16👍 17.735
    El que hem de fer als equips catalans, sobretot, és que les persones que expliquen el club als jugadors els diguin clar:

1-Només es parla català.

2-S'ha de donar suport públicament a la independència.

3-S'ha de ser agradable amb l'afició.

4-Quan vagia al teu país has de promoció de Catalunya.

Això, per contracte.

Nobita=fill de rata.

Messi, truja, parla català ja!

Quin plaer veure en Neymar fora del Barça. Cap més sudamericà si no es compromet amb la llengua.
  • EstatpropiUsuari sumador140.215 9 1👍 16.930
    Creieu que els independentistes hem d'anar a mort amb el Girona?

Els culers ens hauríem de permetre sacrificar victòries a canvi del Girona?

Em cau de puta mare el Girona, tot el contrari que el Tarragona. Però creus que val la pena esmerçar esforços en un club que s'acaba de convertir en el filial del Man City? Jo crec que no.

Ara, tampoc no desitjo que s'arruini com li va passar al Lleida que es va haver de refundar i tot.
    • zzcc5.879 7 362👍 1.587
      El quid de la qüestió seria evitar que això passi, i bolcar-nos (com a independentistes) a salvar el projecte. L'ANC, en comptes de pagar les multes al Mas & Co, hauria de poder finançar al Girona.
  • NasticCAT7.102 8 302👍 2.387
    Per aquells que en sabeu, com està fitxant el Girona? Creieu que podrà competir amb garanties a Primera?
    • albert23Usuari sumador17.203 8 92👍 919
      La majoria de reforços, han arribat via cessió del Manchester City. Jugadors joves, plens de talent però mancats d'experiència. Aquest punt pot esdevenir clau... si són capaços d'adaptar-se a l'exigència de primera, ho tindran fet. A més, han vingut jugadors al darrere per fer sòlid l'equip com Bernardo o Muniesa que els donarà un plus. Crec que patiran, però poden salvar-se.
  • Almirall9X2.150 2 805👍 2.246
    Girona Über Alles!
  • Tobies18.747 13 78👍 9.603
    Al meu país del post-sobretaula en diem sopar...
  • rlborinot4.904 10 443👍 1.255
    Em sap greu dir-t'ho, però penso que és una bajanada això què dius. 

I que consti que no sóc pas, el típic culer/barceloní centralista, em vaig alegrar moltíssim amb l'ascens d'un equip català com és el Girona.

Tot i que el meu equip sempre serà el Barça. Podré simpatitzar amb ells, si un any hipotèticament, el Barça no té opcions de guanyar la Lliga, i sí la tenen ells per exemple. Òbviament aniré amb ells molts abans que amb qualsevol altre. Però fins aquí. 

A mi tampoc m'agrada gens moltes coses de l'actual directiva, i altres aspectes, però per mi el club està per sobre d'etapes transitòries.

No tenim res a envejar tampoc, a la catalanitat de qualsevol altre club, per molt que molts espanyolistes simpatitzin amb nosaltres sabent la nostra grandesa, i desconeixent la història del Barça de figures com Gamper o Sunyol.

• zzcc5.879 7 362👍 1.587
      Per això en cap moment parlo de deixar de ser del Barça. Entenc perfectament el fenomen social del futbol i de ser d'un club com a part d'una identitat. La simpatia no ha d'anar dirigida als èxits esportius, si no a tenir un autèntic pal de paler per la causa independentista a primera línia de l'esport d'alta competició. Això es compatible amb ser del Barça, de l'Europa o del Gisclareny.
  • plouinopara345👍 308
    Mai m'he sentit identificat amb el Barça, tot i ser català i independentista. Durant un temps seguia l'Espanyol. Però des de fa anys m'hi he desvinculat totalment. I la veritat és que sent de la zona de Girona, doncs no està malament, però m'esperaré un temps per veure el què fa. Sempre m'havia sentit més del Figueres (potser per això vaig ser de l'Espanyol una temporada, pels colors iguals, la samarreta i pel fet que vaig jugar amb el Figueres uns anys i contra l'Espanyol féiem coses a pretemporada i em van caure simpàtics). Això sumat al fet que moltes temporades estava a punt de pujar a segona.. Però ara estan tant malament que fa anys que ni els vaig a veure. 
  • Unitat_Catalana14.341 14 130👍 509
    Girona és una zona molt independentista, així que ens beneficia molt tenir un equip fort i a primera de gran sentiment catalanista.

Publicitat

Fòrums

• 8.876.203 missatges
  • 207.039 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat