Fòrum

Me'n vaig de viatge al Japó i voldria consells

Afaitapagesos400 4👍 103
Hola Racó!

D'aqui poc faré un viatge de 21 dies al Japó i, tot i que ja tinc la ruta pensada, voldria preguntar-vos opinions i experiències vostres al país nipó. És el viatge més llarg i llunyà que faig i no voldria tornar a casa i trobar-me que m'he deixat de visitar algun lloc indispensable (ja m'he quedat sense entrades pel palau imperial de Kyoto).

La ruta serà aquesta:

Tòquio + Kamakura 6 dies (5 a la pràctica).
Mont Fuji 2 dies.
Matsumoto + ruta Nakasendo 2 dies.
Takayama + Shirakawa-go 2 dies.
Kyoto 4 dies.
Osaka + Nara + Himeji 4 dies.
Tòquio + tornada 1 dia.

Quina opinió teniu d'aquests llocs? Sabeu de restaurants, museus o monuments secundaris que valguin la pena? Agrairé molt qualsevol consell que m'ajudi a aprofitar el viatge, ja que no crec que hi torni fins d'aqui molts anys.

Respostes

Configuració
  • albert23Usuari sumador17.288 8 93👍 1.024
    Per curiositat, per quin pressupost et mous per passar aquests 21 dies, incloent-hi el viatge? Perquè és un viatge que tard o d'hora m'agradaria fer, i crec que deu ser elevadet, haha!
    • Afaitapagesos400 4👍 103
      Nosaltres hem comprat els vols amb 9 mesos d'antelació i dormim sobretot a hostals, intentant anar als llocs més barats de booking. El pressupost aproximat seria de 2000€ per cap comptant que uns 1100€ són només de transport (avió i japan rail pass), deixant els 900€ restants a dividir entre allotjament, menjar, oci i records.

Obviament no és el nostre cas però sempre pots provar el couchsurfing o dormir a càmpings, els quals tinc entés que són gratuïts. He llegit a diversos llocs que és perfectament possible fer un viatge tirat de preu si oblides les comoditats habituals del turisme.

Publicitat

Fòrums

• 8.933.692 missatges
  • 209.025 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat