Fòrum

Si em pega un menor i m'hi torno, puc anar a presó?

muggleCatala42 1👍 31
Hola companys/es,
aquest és el meu primer fil i l'obro per necessitat, ho he d'explicar per veure què en penseu.

Ahir estava anant a casa d'un amic cap a la una de la nit per anar a fer el got i vaig topar-me un grup nombrós d'adolescents que estaven tirant petards. Vaig decidir passar-hi ràpidament ja que em feia mandra donar la volta. Des de lluny es veia que hi havia dos grups. Uns a una banda del carrer que aparentava gent xunga i gent a l'altra que no ho semblava. Tots adolescents. Un dels de la banda dreta va tirar un petard molt a prop dels de la banda esquerra. Quan va explotar vaig decidir passar pel mig (el carrer no donava per més). Aleshores me'n van tirar un a prop meu i vaig fer una correguda fins a estar-ne una mica lluny. Cap problema. Segueixo caminant fins que sento "tu! Noi del petardo, tu!". Em vaig girar per si m'havien de dir alguna cosa com ara que m'havia caigut el mòbil o per l'estil. Em diu "tens por?" i li responc "què?". Se m'acosta aquest nen que deu tenir uns 11 o 12 anys que m'arribava a la cintura (faig 1'92 i raonablement ample d'espatlles) i un altre una mica més gran i amb una aparença una mica més amenaçadora i amb gorra d'aproximadament 15 o 16 anys. Em van anar arraconant dient-me "no em toquis" i vaig aixecar els braços i el nano petit va intentar agafar-me el mòbil. Li aparto el braç i el que era més gran em va començar a fotre'm cops de puny al pit, que pràcticament no vaig notar, i vaig agafar el nano petit i el vaig posar entre nosaltres mentres jo cridava "què collons vols que faci subnormal? Tinc 20 anys i vols que et pegui? No et vull pegar". El noi aquest més gran va seguir fotent -me cops i jo estava barallant les meves cartes ja que podria haver passat o bé que els destrossés (els cops de puny d'aquell nano no em feien mal així que no devia ser gaire fort), que em trenquessin les ulleres i/o que em destrossessin ells a mi. Al final em va fotre un cop de puny a la gola que sí em va fer mal i que ara encara em dura, m'ha deixat afònic. Vaig girar-me i córrer a avisar al meu colega que viu a literalment una cantonada d'on va passar tot això. Quan marxava em fa agafar la samarreta, que per sort era molt vella i la meva mare volia llançar, i la va estripar.

A part de que per quin puto motiu hi pot haver escòria com aquesta i perquè no es moren tots de la pitjor manera possible, què hagués passat si el meu genoll hagués impactat a la cara del nano de 11-12 anys i m'hagués encarat amb l'altre? Vaig estar fent una art marcial durant 4 anys així que hauria tingut alguna oportunitat.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 8.965.981 missatges
  • 210.153 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat