Fòrum

Fil anual d'odi als petards

Sònia91Usuari sumador16.634 9 102👍 2.660
S'acosta Sant Joan, alegria, festa, coca i els monstres de sempre...

Petards no sé en quin moment ens va semblar bona idea convertir els nostres infants en aprenents de terroristes en posar-los a les mans explosius que, no contents amb fer soroll, són perillosos per qui els usa i per la gent del voltant. Odio caminar els dies propers a Sant Joan com si anés per un camp de mines per si hi ha algun nen (i no tan nen) fent explotar coses. No sé ni quan valen, invento, 5€, és com si jo comences a cremar bitllets de 5€ mentre aplaudeixo doncs la gent pensaria que sóc subnormal. Aquí ve a ser el mateix.

Odio el soroll, odio que siguin perillosos i odio veure nens de sis anys llençar-los tranquilament mentre els seus pares prenen una cervesa a la terrassa i ni se'ls miren. Que els nens ara són retardats, que potser no llencen el petard, que segur que hi ha un youtuber que fa reptes amb petards i el voldran imitar. I ja no vegis els adolescents, que ja tenen petards grossos, no són vigilats i tenen menys visió de perill que el nen de sis anys. I finalment els borratxos adults, combo màxim.

Després hi ha el tema animals que sí que em sap greu de veritat, ho passen molt malament i ells no tenen al menys una explicació racional. Jo em quedo a casa i punt, si sento soroll ja se d'on ve, però ells no.

No sé, crec que no seria complicat que per Sant Joan cada poble i barri llencés petards macos i fes un espectacle, de forma controlada, i després a emborratxarse i sense perill de mort a cada passa. Però noooo millor convertim-nos tot en un mini estat islàmic una estona, què pot sortir malament?

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 8.930.744 missatges
  • 208.909 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat