Fòrum

Com carregar-se un aire condicionat

mr_nice1935.774 3 369👍 6.358

Wenas penya,

El cas és que tinc un veí molt fill de puta amb qui ja he tingut bastants problemes per sorolls (fins i tot vam arribar a les mans i em va denunciar ) que ara ha decidit engegar el seu aire condicionat fet pols per les nits. Resulta que tinc l'aparell a mig metre de la finestra i que fot un soroll del dimoni que sento fins i tot amb la finestra tancada i a demés em mana tot de calor. 

Necessito saber com carregar-me'l subtilment perquè el desgraciat no em torni a denunciar per danys a la propietat o alguna merda així. 

He pensat que a part d'expulsar aire el trasto aquest també deu agafar-lo, aleshores si li fotés una bèstia morta com un colom tota la habitació li faria pudor de cadàver . Sabeu si això funcionaria? Per on exactament agafa l'aire? 

Respostes

Configuració
  • the_west_rulez10.284 1 199👍 8.472
    Tinc un parell de solucions 'divertides', però com estic passant unes nits de merda per culpa de la calor no te les diré i et recomanaré que et compris dues coses: un ventilador i taps per les orelles. 

PS: que arribi ja la tardor!
    • mr_nice1935.774 3 369👍 6.358
      Ja tinc les dos coses però no són suficients . Visc en una casa de les que en el seu dia van ser de protecció oficial i les parets són una puta merda, per molt que em posi taps ho sento tot. Sé perfectament quan el veí de baix té diarrea, per exemple  I el ventilador no serveix, remenar aire a 40 graus no fa gaire. 
  • malllamplll_1.997 1 833👍 1.181
    Jo tenia un problema de soroll com tu i el problema era que mancaven uns silenciadors. Ve a ser com unes gomes que es posen per evitar que les vibracions es transmetin a la paret.  Si és aquest el problema no hauria de ser gaire dificil solucionar-ho 
  • Davar14.005 4 135👍 5.563
    Hauries de passar un croquis del seu model d'extractor.

En segons quins casos, puc recomanar-te que afluixis gairebé del tot els visos que el mantenen unit al seu suport. Si és un model antic i fet pols, deu trontollar bastant en funcionament, de manera que l'aparell caurà en qualsevol moment, i si t'agafa lluny de casa tindràs una bona coartada.

Si tens un mínim accés al motor de l'extractor, pots mullar-lo amb algun líquid inflamable o amb cola per a PVC. O les dues opcions, no vull coartar la teva capacitat per a fer el mal 
    • mr_nice1935.774 3 369👍 6.358

Aquest es el trasto en qüestió, la meva finestra és la de l'esquerra. 
      • Davar14.005 4 135👍 5.563
        Ui, sembla difícil d'accedir-hi.

Pots provar de projectar-hi un líquid combustible i papers en flames amb una canya, deixar que es cali foc al seu motor i culpar-ne el sobreescalfament per l'onada de calor.

També pots llançar-hi aigua, que es més senzill, però no és tan eficaç.
        • zikort1.825 2 877👍 1.313
          No crec que l'aigua li faci res no? Aquests aparells acostumen a estar a l'exterior... potser el que deies de la cola per PVC apuntant amb una xeringa grossa, però es clar deixaria proves...

El tema del foc el descartaria, encara el veurem a les notícies i tots sabem com de parcial és TVE. Com surti a la llum que un raconaire ha cremat un pis a Madrid a la llum encara acusaran a les CUP i Jxsi
      • llamp40.392 15 12👍 7.767
        El tens massa lluny pel que jo et proposo (o difícil si més no) i impossible per la meva solució final

Però diria que la seva antena (i la dels veïns de més a baix) passa pel teu costat.
  • pa-integral3.884 13 536👍 183
    Si te'l carregues i es provoca un incendi tipus Londres... 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.833.469 missatges
  • 205.801 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat