Fòrum

Els homes del clan Pujol al PV

Antiblavers PV883 2👍 374
Anem a explicar quina és la gent del clan Pujol al PV. Volem dir la gent amb la que aquest clan tingué trate íntim i que foren, per així dir-ho, els seus agents al PV. Bàsicament són dos:

-Eliseu Climent: Ja està tot dit sobre ell. Al PV no li cau bé a quasi ningú, excepte als sociates. Al Principat, alguns continuen idolatrant-lo i creient que sense ell, ací no hi hauria nacionalisme, quan no és així. 

Pel que fa a aquest cas, és el principal beneficiari de subvencions, directes i encobertes, de l'entramat de l'antiga CIU. Ara el principal subvencionador seu és la Diputació de Tarragona, també en mans de CIU.

Que fou el "protegit" de Pujol ho indica una anècdota, i és que una volta un grup de valencians el visitaren, i en contar-li les malifetes de Climent, el passat president els digué: El Sr. Climent és amic meu, no malparlin d'ell davant meu. No comment.

En darrer terme, el nom d'Eliseu apareix en alguns casos de corrupció vinculats a CIU, com el cas Pretoria.

-Joan Mansanet: Aquest xiquet o xic sempre ha dut una línia neoblavera, la mateixa que alguns de CIU volien per al nacionalisme valencià. Molt vinculat també a Climent, de fet son pare Rafael Mansanet, fou la seua mà dreta durant prou de temps. 

Fou president de l'ACV Tirant lo Blanc durant prou temps. Aquesta era una entitat neoblavera, molts dels membres de la qual ara tenen poltronetes en compromís. Aquesta entitat feia una escola d'estiu. I ací ve lo bo: Jordi Pujol Jr. hi anà unes quantes voltes. A més de Josep Espar i Ticó, amic de la infància de Pujol pare, i altra gent de l'entramat convergent. 

Joan Mansanet prové d'una família de riquets de poble vinguts a menys, que no obstant encara se creuen importants. És allò conegut com a frog's pond (toll de gripaus): El gripau se sent important al seu món, però fora del toll hi han rius, llacs, mars, etc. És un fenomen molt típic al PV, sobretot als pobles. Això fa que aquests riquets de poble siguen creguts i fanfarrons. Degut a això, Joan Mansanet sempre presumia que ell era amic de Jordi Pujol Jr.

Recentment hem sabut que també tingué tracte amb altre dels membres del clan, Oriol, qui anava cap a polític i anava a succeir a son pare, il capo

Tornant a l'inici, la pregunta i el dubte és evident: Vist com ha acabat Jordi Pujol Jr., si Joan Mansanet era (o això deia ell) tan amic seu, estarà ficat en algun dels afers turbis que li han envoltat a Jordiet?? 

Perquè Joan Mansanet està ficat en un fum d'afers turbis d'àmbit valencià: Presumpta estafa a nacionalistes històrics com Joan Senent o Pere Riutort, presumpta estafa als llauradors del poble de son pare Simat de la Valldigna (perquè ell és de València ciutat), etc. etc. etc.

Tot un pinta aquest Mansanet, encara que sembla que gent com ell és la que prospera en Compromís, com la seua doneta Eva Sanchis, alcaldessa de Godella (Horta Nord), que se pujà el sou fins als 48000 € anuals

Clar que si aquest xic tenia tanta afinitat amb els Pujol, això pot explicar moltes coses.

Sobre ell i la seua doneta Eva Sanchis en qualsevol cas obrirem un altre fil.

Respostes

Configuració
  • Maieto8👍 5
    Jo vaig conèixer Víctor Mansanet, també de Simat, col.laborador del darrer govern de la UCD a València i inquisidor, junt amb el cap de política lingüística, el senyor Insa. Ambdós em van fer una entrevista política per a decidir si podia impartir classes de català. En cap moment tingueren en compte la meua llicenciatura en Llengua Catalana ni els mèrits.  No vaig ser acceptada per negar el secessionisme lingüístic. 

El senyor Víctor Mansanet de Simat formà part d'aquest acte lamentable. Era un venut al poder.
  • Antiblavers PV883 2👍 374
    Bé, com era d'esperar els neoblavers han intentar desviar el tema i han parlat de l'AVL, de que això són obsessions, al final han acabat defensant Climent i tot! i un llarg etcètera.

M'agradaria tornar al tema central, i és parlar sobre els contactes del clan Pujol al PV.

Se m'ha oblidat dir que un dels assistents a la famosa escola d'estiu de l'ACV Tirant lo Blanc, de la qual s'ha parlat fou en Francesc Prous. Mireu quin tio més pujolista, segons el seu Facebook. 

I recordem que el cap de l'ACV Tirant lo Blanc en aquell temps era Joanet Mansanet.
  • Antiblavers PV883 2👍 374
    Contestar-li al Sr. Algú, que és possiblement un multinick que usen els neoblavers més famosos (bé, els únics que n'hi ha, ja que cada volta són menys: Flor, Baydal, Fuset, etc.).

Les teues tonteries se la trauen fluixa a la gent en general.

Estem parlant d'un tema seriós, que ja veus que interessa a molta gent, i que molts tenen moltes coses a dir.

Això no és val.com, on practicàveu la censura, ho senc.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.829.878 missatges
  • 205.701 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat