Fòrum

Tornen els feixistes? [Notícia sobre una agressió ara fa una setmana inside]

pirata171427.138 9 37👍 755
Fa uns dies uns amics m'expliquen que han vist a nazis amb esvàstiques per Reus al carrer. Al cap d'uns dies es produeix una agressió, i se'n fa ressó La Directa (adjunto notícia aquí a sota). Avui n'he vist a dos jo passejant pel carrer amb pintes de fatxes del cagar. Crec que és òbvi que aquest tipus de grupuscles quasi desapareguts ara poden reorganitzar-se. Què en penseu? Recordeu als 90 i als 80 quant organitzaven caceres per apallisar independentistes, homosexuals, etc...?

La ultradreta reapareix a Reus amb una agressió, pintades amb creus celtes i adhesius antimesquita

Edito: Ara he recordat que fa un mes es va omplir el nucli antic de reus de vascos, per un agermanament del Casal despertaferro, i per la nit en una de les places del nucli antic es veu que hi va haver una batussa amb uns d'aquests nazis. En 6 anys que porto a Reus no recordo ni un sol merder d'aquests...

Edito 2: I l'últim informe Raxen dona raó a les meves impressions de carrer. Això ja són dades objectives, no la meva impressió personal...

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 8.936.871 missatges
  • 209.144 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat