Fòrum

Galdón diu a RAC1 que a la Generalitat "hi ha delinqüents", el Govern decideix emprendre accions legals contra ella

FollUsuari sumador75.803 11 3👍 36.523

Respostes

Configuració
  • maori8.760 2 251👍 3.724
    Se m'estan inflant els collons amb aquests podemites. Doña Inés fa temps que roman callada i els QWERTIES agafen el relleu. Aviam si rebenten com CiU, hòstia.
  • AviMarcelinero8.796 4 250👍 3.696
    El seu amic Cuní li dedicarà un especial.

• FollUsuari sumador75.803 11 3👍 36.523
      Igualment amb aquesta merda de justícia tindrem la resposta d'aquí 3 anys, a qui li importa?

El que importa, per mi, és que la Generalitat deixa el lliri d'una vegada. Ja prou de tolerar que es tiri merda indiscriminada sobre tothom.
      • goulah16.931 13 96👍 3.516
        Les últimes vegades que el govern català ha dit que presentaria denúncia per casos com aquest o pitjors no ha fet res al final. Només ha generat la notícia per que semblés que faria alguna cosa.

Comença a fartar la sang d'orxata d'una gent que ens ha de guiar a la independència, suposadament.
    • FollUsuari sumador75.803 11 3👍 36.523
      Doncs sí, jo continuo pensant que va ser un error.

Penso que a PDEcat estan segurs que al final el cas Palau no els incriminarà perquè de fet no hi ha prou proves.

Però si és així tant hi fèia que la Generalitat es personés, no canviava res, per què els hi han donat aquest clau al que aferrar-se a l'unionisme?

És a dir si al final no es pot demostrar que CDC acceptés diners a canvi d'adjudicacions, que és el que no s'ha pogut demostrar en el cas i es van personar, perfecte i si es demostra que sí doncs si la Generalitat està personada millor perquè se'n distancia.

En què pensaven? És a dir jo ja sé que al PDEcat pensen que són innocents però pensant-ho de manera pragmàtica no crec que hi fes cap mal que la Generalitat també es personés, no canviava absolutament res.
  • Jaume_I12.140 9 168👍 2.908
    Aquesta porca, perquè no te cap altre nom fot fàstic. És de la corda d'en Rabell, profundament anticatalans, antiprocés i pro-nacionalisme espanyol. Però el que més vomitera em provoca és quan parlen que només es preocupen pel benestar de la gent. Aquests desgraciats que aprofiten els mitjans especialment espanyolistes per atacar el procés, haurien de rebre el que es mereixen. I aquí ho deixo.

PD: En cap cas faig apologia de cap tipus, deixo per la imaginació de cadascú el que es mereix la porca.
  • llamp43.308 16 12👍 9.367
    Forma part de la nocampanya a favor del No al noReferèndum
  • Rigel51.748 9 9👍 17.846
  • grinfildUsuari sumador24.310 13 45👍 2.673
    Si la Gene no es querella queda com si la Gemma Galdón estigués diguent la veritat.
    Aquesta gent si alguna vegada governen es carregaran la institució perquè ni creuen en l'autogovern.

• Pirinarra17.864 9 85👍 6.182
    Sembla que el demagòmetre li ha esclatat a la cara. Que es foti.
  • lluisbg17.840 2 86👍 3.586
    Es una llástima que en moments com aquest en Raul Romeva no sigui el President de la Generalitat, ja que amb en el Raul Romeva de President de la Generalitat estarien acabats
    • Compareixença80👍 256

He vist que insisteixes en aquesta idea en diversos missatges ja. Pots desenvolupar en quina manera la presidència d’en Romeva hauria acabat amb els comuns? Simplement dirien que en Romeva és un titella de Mas i convergència, com ja van fer des de bon començament. A més, a aquestes alçades ningú no recorda ja que en Romeva era d’ICV.

• Jordi2e8 1👍 3
    Molt patètic tot plegat 

• __28089__4.733 4 460👍 1.176
    Doncs  mi em posa moltíssim l'espanyola aquesta.

Delinqüents no ho sé, però mediocres al Govern n'hi ha uns quants.
  • hiparxiologista16.851 9 98👍 9.961
    Si busques la paraula demagògia al diccionari surt una foto d'aquesta perturbada.
  • Berivan_Sason1.787 2 898👍 2.729

A mi tota aquesta puta gent dels comuns cada cop em fot més vergonya. Per qüestions laborals he de treballar amb molts departaments de l'Ajuntament de Barcelona i la corrupció, puc assegurar-ho, està a l'ordre del dia. No conec departament on no la hi hagi i a vegades a gran escala. Se m'escalfa la sang cada cop que els escolto parlar de transparència i de parar la corrupció. Putos hipòcrites de merda. Comenceu per escombrar la casa, que la teniu bruta fins a dalt, ja sigui per connivència ja sigui per proactivitat. I no parlo perquè no puc parlar. 

• Forçaalporró13.785 12 144👍 1.524
    Pobreta, és que és tan curta que ha confós un edifici amb l'altre. No, Gemma, no, on hi ha els delinqüents és a l'edifici de davant!! A l'Ajuntament!!
  • fedayn3.582 11 567👍 987
    Típica escalfada de boca que als cercles més íntims la Galdón confessa com a cagada i, de cara enfora, ven com una "parsacució pulítica" sabent que aquest cop l'ha cagat.
    Perquè després alguns rahin de l'autoreferencialitat i ego desmesurat dels millenial. Quants anys té aquesta paia?

Publicitat

Fòrums

• 8.900.548 missatges
  • 207.812 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat