Fòrum

Expulsen a un aficionat del Llevant UE per exhibir la "estelada" al seu estadi

Algú16.867 12 90👍 1.383

Expulsen a un aficionat del Llevant UE per exhibir la "estelada" a l'estadi Ciutat de València

L'aficionat és el president de les Joventuts d'Esquerra Republicana del País Valencià

llevant-emv2017.05.13 |20:40
Expulsan a un aficionado del Levante UD por exhibir la
Expulsen a un aficionat del Llevant UE per exhibir la "estelada" a l'estadi Ciutat de València

Un aficionat del Llevant UD ha estat expulsat del camp per part de la Policia Nacional per exhibir una bandera "estelada" durant el partit, jugat al Ciutat de València, entre el conjunt blaugrana i el Girona. Un membre de l'agència de seguretat contractada pel Llevant UD, acompanyat d'almenys dos policies, van convidar al jove seguidor a abandonar el seu lloc a la grada ia acompanyar per formular una acta de sanció administrativa, encara que no li va ser comunicat l'import. El seguidor granota que va ser retingut és Lluís Hernández Manero, president de les joventuts d'Esquerra Republicana del País Valencià.

Segons el propi aficionat, la policia va justificar la seva expulsió en la llei 19/2007 de l'Esport contra la violència, el racisme, la xenofòbia i la intolerància en l'esport, segons la qual pot constituir un delicte o falta "l'exhibició en els recintes esportius , en els seus voltants o als mitjans de transport organitzats per acudir-hi de pancartes, símbols, emblemes o llegendes que, pel seu contingut o per les circumstàncies en què s'exhibeixin o utilitzin d'alguna forma incitin o ajudin a la realització de comportaments violents o terroristes, o constitueixin un acte de manifest menyspreu a les persones participants en l'espectacle esportiu ".

Respostes

Configuració
  • Ramon Muntaner2.180 10 790👍 251

Tot un abús de la viligància privada del camp (per a qui no ho sàpia, a càrrec d'una empresa del màxim dirigent del partit feixista España 2000) i de la policia espanyola (emparant-se en un article que no està previst per a un supòsit així).

El mal és que poca cosa podem fer davant una situació així més enllà de fer-ho públic i denunciar-ho en tots els mitjans 
    • xicotiu6.307 1 339👍 1.197
      Saps lo més fort? Que en eixa vigilància privada, millor, molt millor que estiga la policia espanyola, mira si és forta la cosa. Encara m'enrecorde quan també tenien la seguretat en les llínies de tranvia...se veia cada cosa, per a flipar.

Ja parlant del tema, podria haver tret una estrelada valenciana ara que diuen que aposten per la Republica Valenciana, però en el fons tots sabem que pensen. -Independentment de que'm parega mal que no'l deixen exhibir una bandera catalana si ell vol-. 
      • Ramon Muntaner2.180 10 790👍 251

xicotiu escrigué:
        Saps lo més fort? Que en eixa vigilància privada, millor, molt millor que estiga la policia espanyola, mira si és forta la cosa. Encara m'enrecorde quan també tenien la seguretat en les llínies de tranvia...se veia cada cosa, per a flipar.

Ja, això és com durant la processó cívica, que hem de buscar la protecció de les forces d'ocupació...

Ja parlant del tema, podria haver tret una estrelada valenciana ara que diuen que aposten per la Republica Valenciana, però en el fons tots sabem que pensen. -Independentment de que'm parega mal que no'l deixen exhibir una bandera catalana si ell vol-. 

Bé, eixe és un altre detall, però ja et dic que li haguera passat el mateix. Si no, recorda què va succeir el 9 d'Octubre amb les estrelades que portaven alguns militants de Compromís
        • xicotiu6.307 1 339👍 1.197
          No savia que havien portat de Compromís cap bandera en estrela. En l'estrela blanca o roiga? Jo mai he anat, ni en Compromís ni en el Bloc, però si he sentit lo que vos ocorria. 

Sé que la policia va impedir ad ú entrar en la estrelada en estrela roiga en la procesió:

Resultado de imagen de estrelada estrela roiga

Li la varen requisar, crec que's va posar cabut i després li la donaren-ja acabada la processió-.

No sé, en el Mestalla sí s'han vist estrelades blanques. Ho deia més pel tema polític, de mostrar una senyera catalana i al mateix temps advocar per una Republica Valenciana, que ho vec incoherent. Però sí, potser tens raó i també se l'hagueren requisat.
  • nemo5.101 7 425👍 1.070
    No hi ha cap justificació legal per a justificar aixó. Eixa senyera estelada és un missatge i posicionament polític, cert, però en cap cas és violent ni incita a cap odi. La justificació-pretext emprat en aquest (i altres casos) és particdista, injust i vulnera llibertats individuals. Vore als de Levantina fent aixó i parlant d'incitació a l'odi....tela....

Tot el meu suport a qualsevol persona que, pacificament, porte la senyera que vullga. La llibertat es per damunt de tot. Hem de parar el feixisme, soterrat o visible. JA

• Astralcat742👍 367
    Per pura casualitat a l'any 2010 vaig anar amb mun pare a veure un Llevant-Barça de lliga. No duiem cap distintiu ni català ni del barça (no en tenim costum ni al camp nou ni fora) i vam tenir un incident que es va produir...pel nostre accent. Al darrera meu vaig sentir comentaris com 'mira els catalanets estos' etc... Se'm van inflar una mica els ous i m'hi vaig encarar i mun pare també (i això que és ben pacífic) eren d'una penya que no recordo el nom (em va semblar veure'ls després a dins en una grada on hi havia una bandera d'espanya amb el toro) i hi havia un que em tenia bastantes ganes, després d'unes empentes i insults mútuus uns senyors, castellanoparlants, els hi van recriminar l'actitud i van posar distància entre nosaltres i ells i després d'això en general bé a dins l'estadi. 

Haig de dir també que l'estadi estava fet pols, recordo que literalment s'estava esmicolant i tot era de nyigui-nyogui, semblava una plaça de bous antiga d'un país sudamericà 

Vam guanyar 

• NasticCAT6.875 8 310👍 2.109
    Els pròpis Mossos al camp del Nàstic han fet girar la camiseta a algú per ser de simbologia independentista o antifeixista. Em sembla que a un raconaire li va passar.
  • Unitat_Catalana14.296 13 130👍 434
    Caldria una mostra de suport de les penyes de futbol d'arreu dels PPCC.

Com es troba a faltar els Força Llevant.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.806.795 missatges
  • 205.085 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat