Fòrum

El xalat nostrat Artur Segarra condemnat a mort.

Marc Espasa13.574 11 144👍 1.831

El principal sospitós de l'assassinat de David Bernat a Tailàndia,  Artur Segarra, ha estat condemnat a mort aquest divendres a Bangkok. El català està acusat de tretze delictes, entre els quals es troben el segrest, robatori, extorsió i assassinat premeditat, un delicte castigat a Tailàndia amb la pena capital. Si confessa o col·labora, podria reduir la pena a cadena perpètua.

Si és declarat culpable, encara tindrà dues oportunitats de recórrer la condemna, davant el Tribunal d'Apel·lacions i el Tribunal Suprem, i quan la sentència sigui ferma, podrà sol·licitar clemència a la Casa Reial per rebaixar el càstig, encara que aquesta última possibilitat depèn del Departament de Correccionals.

L'acusat va ser detingut el 7 de febrer del 2016 per les autoritats cambodjanes a la localitat de Sihanoukville, on havia fugit dos dies abans, i lliurat a la policia tailandesa la següent jornada.

Es un tarat amb estil.Que per cert es va carregar un altre català.

Ex Boix Noi i ex PxC, té una historia curiosa al darrera aquest "risitas".

Respostes

Configuració
  • Buitraker1.719 903👍 1.470
    L'acusació per la qual ha sigut condemnat va ser per matar en David Bernat, un català resident a Tailandia. Va esquarterar-ne el cadàver i el va repartir en diferents llocs a la vora del riu Chao Phraya. Molt sòrdid tot plegat.
    La mort va venir després que el paio segrestés en David, periode durant el qual es van transferir bones quantitats de pasta de comptes corrents que tenia en David a l'estranger, a comptes de l'Artur Segarra. Un cop va tenir la pasta, l'Artur el va matar. 
    Curiositat linguística: La familia de'n David sospitava que alguna cosa estranya estava passant amb el seu familiar, ja que rebia missatges de'n David, però feia servir la paraula "macos", paraules que no es fan servir a Ponent, d'on era David Bernat. Per tant, alguna cosa feia ferum.
    Recordo que l'Artur tenia una xicota, la qual tenia prohibit acostar-se a la nevera, o al congelador... perquè encara hi havia rastres del cadàver. Van fugir cuita corrents, i van passar la frontera amb Cambodja de forma ilegal i tal. 
    Cito de memòria.

• Marc Espasa13.574 11 144👍 1.831
      Correcte i va marxar a Tailàndia pq tenia darrera la poli per estafes milionàries i els mossos van dir que havia fet l´entramat més sofisticat que havien vist mai per estafar pasta fins i tot a bancs a part de les típiques iaies.

Es veu que amb aquesta cara de nen bo i amb la risita, tenia el poder de camelar-se a tot deu.

Es el típic tarat que desprèn cert magnetisme.

Em penso que aqui estafava a iaies i per això va marxar i va anar a parar a Tailandia, com un il·legal més .
        Ja se sap la fama que tenen els immigrants, de delinquir i matar-se entre ells, o algun autòcton...... fama segons la PxC...... Ara l'han condemant a mort.... un mxinorris malaios..... Fa riure.
        Aqui seria una mica sofísticat, i de xerrameca en deuria tenir, perquè ja es va ajuntar amb en David Bernat, que era tot un executiu, que feia negocis de telefonia a l'Iran i tot. Però la manera de pendre-li la pasta és molt matussera, el segresto, l'inflo a òsties fins que em doni els seus números de compte, faig la transferència directament dels seus comptes al meus (sense deixar pistes) i després el mato.
        Ara, de tarat psicopata ja en fa tota la pinta. I com molts tarats, ´te el seu magnetisme.
        Intento buscar la forma de'execució de la pena de mort a Tailandia i només em surt la noticia de l'Artur Segarra.
        • maori6.593 1 320👍 2.644
          Com és que coneixes la història al detall?
            M'agrada molt la crònica negra. De fet, conec segrestadors i tot..... bé, conec un paio que va participar d'un segrest, ara està empressonat. I un altre paio que el va ajudar, el coneixia d'abans el segrest, i ara ja és fora, i l'altre dia vaig estar parlant una estona amb ell.
              Coneixes en Xavier Bassa?
                No, però calent-calent.
                  I què hi van trobar a la farmacèutica per segrestar-la? Recordo que era un marrec i pensava que ETA tornava a fer de les seves a Catalunya.
                    • Corb13.537 7 145👍 3.589
                      Passa'm un MP a mi també. 
                      T'estic intentant escriure però no et puc enviar missatges, ja que m'hi surt que no se perquè però no et puc enviar missatges.
                      Prova d'enviar-me'l tu, aveiam si et puc respondre!
                      Ja te l'he enviat.
                      I no em deixa enviar-te res. A veure que puc fer-hi. Potser li demano a en maori que t'ho expliqui ell. Des d'aqui li dono permís per fer-ho. 
                      Ok, diga-li que em reenviï el privat per privat. A mi em té a ignorats.

PD: No tindrà res a veure amb el tinent coronel, ara general de la GC, A. C.?
                      Vaja, no ho sabia..... bé, doncs ho escric aqui i llestos. 

Sóc d'un  poble proper a Torelló, Sant pere de Torelló i tot plegat. De fet, jo anava a l'institut a Torelló durant els anys del segrest.
                      Vaig coneixer en Ramon Girado, que era el cap de la policia local de Torelló quan jo feia primer de FP i multava tots els nanos que anaven amb moto. Aquest era un dels implicats al segrest, de fet, el cas es va destapar a partir de la seva confessió i posterior confessió. 
                      Conec en Ramon Ullastre, actualment empresonat, i que era el paio que va organitzar el cop, de fet la tenia segrestada a casa seva fins que algu la va alliberar. De fet, quan era jovenet ja militava a l'EI, i jo i altra gent del meu poble ens ajuntavem molt amb gent de l'EI de Torelló, per anar a penjar cartells als seus pobles i als nostres. Doncs dies abans de la Diada de l'any 1995 ens va apareixer en Ramon Ullastre, teoric policia municipal de Sant Pere, mentre estavem allà penjant cartells. ens va vacilar, no en varem fer gaire cas i tot va acabar bé (ell ens va dir, literalment, que es pensava que nosaltres erem de TL i ell això no li agradava, perquè no li molaven les armes (sic), però que ens deixava anar perquè erem bons nois. Aleshores, l'alcalde de Sant Pere era un puto corrupte, implicat després al cas Cullell, i ell n'era el seu mamporrero. L'Ullastre era alt, fot i molt fatxenda, i en corria cada una sobre ell......
                      I l'altre a qui conec és en Sebastià Comes. És un pringat, literalmtnet. Un desgraciat de la vida, sense personalitat i tal i qual. Ell li donava cada dia menjar a la Maria Angels Feliu, quan aquesta era segrestada al zulo que l'Ullastre s'havia fet fer per allò. Al final, el desgraciat se'n va apiadar i la va alliberar. Quan l'Ullastre se n'enterà, li va cardar la pallisa de la seva vida.
                      L'ullastre és al talego, la seva dona també. Però el Sebastià Comes ja ha sortit del talego fa anys. Treballa prop de la fàbrica on penco, en un poligon. Ja el coneixia d'abans, de quan anava a Torelló a torrar-me, i sortir de festa, en els meus anys adolescents. De fet, recordo que quan hi havia el segrest, jo coincidia amb en Sebes en un bar. I ara me'l trobo més sovint. Com ja et pots imaginar, té una feina de poca importància, i la gent li parlem perquè, en el fons, el coneixiem d'abans, sabem que és un desgraciat i que, dintre de tot, en certa manera, ja ha pagat prou, i encar ha de pagar (necessita ajuda psicològica) i que ara mateix és incapaç de fer mal a ningu. Fa molta pena, la veritat.
                    • NasticCAT6.701 8 314👍 1.922
                      No coneixia aquesta història. Saps per què la van segrestar a ella en concret? Era d'una família benestant?
                      Si, ella era la filla de Tomas Feliu de Cendra, un peix gros de la Garrotxa. 
                      Aqui tens més info: http://tordera.reculls.net/10/1034/G20050502_01.pdf
                      I et podria dir fins i tot qui era el cervell de tot plegat, un advocat molt important (info que la sé gràcies.... a la meva mare)
                    • Tabernacle528 1👍 455
                      Moltes gràcies per explicar tota la història. La colla de desgraciats aquests per què ho van fer exactament? Perquè si era només per doblers o eren molt imbècils o és que tot els hi va anar en contra.
                      Pasta. Però el cop va ser molt barroer. Per despistar es feien passar per bascos, en Sebastià Comes li donava teca cadea dia a la Maria Angels Feliu, perquè no el reconegués anava encaputxat i es feia dir "Iñaki"... i li parlava en castellà, amb accent basc. I en Comes és el típic catalanoparlant de comarques, que el castellà el parla poc i malament....
                      I l'Ullastre, l'organitzador del cop, va enviar una carta a la familia, per explicar les condicions per alliberar la Maria Angels, és a dir pasta. Va anar a Madrid, va fer veure que tenia un braç enguixat i amb aquesta excusa, una dona li va agafar el sobre on hi havia la carta i la va llepar per tancar-la. 
                      A més, després d'enviar la carta, va fer una trucada a la familia d'Olot. Per despistar, es feia passar per basc i els hi parlava en castella, amb accent català però imitant el basc. Així es pensarien que era ETA. Però ETA sempre reivindica les seves accions i els seus segrestos, encara que el motiu fos només econòmic. 
                      L'Ullastre era molt beneit, però molt. Al talego es va fer molt amic de javier de la Rosa. Li molen molt els uniformes, les serps.... vés a qualsevol hemeroteca i agafa diaris de l'època i fliparàs.... porter de discoteca, "policia local" d'un petit poble sense dret a tenir policia local i amb un alcalde corrupte (busca informació sobre el cas Cullel, un cas on va sortir implicat aquest antic alcaldable de CDC pèr Barcelona....), guardia forestal.... un paio que despistava a la guardia civil i als mossos que buscaven per Sant Pere de Torelló i rodalies el lloc del segrest, i ell els guiava per aquelles muntanyes entre Sant Pere i la Garrotxa, portant-los a cases de pages enrunades per investigar... mentre ell tenia la Feliu segrestada en un zulo construit tot just al sota del soterrani de casa seva ( al primer soterrani hi tenia un terrari amb serps (que menjaven conills criats per un amic meu), i al segon el zulo.
                      Ara bé, aquestes coses de cobrar un segrest necessiten de certa infraestructura. Hi ha una brama i es que l'Ullastre tenia moltes conexions amb un advocat de Vic. De fet, abans de la seva detenció, el paio era porter de discoteca i conduia ambulàncies, però anava a cases de ties amb pasta a oferir-los joies, ja que tenia un bon catàleg de joies barates aconseguides en subastes d'aquestes que fa la policia amb objectes decomisats... subastes obertes al públic, on pots aconseguir bones coses a baix preu.... sempre i quan hi tinguis contactes. L'advocat aquest estava en aquest negoci, tenia contactes, i l'Ullastre les revenia a ties de pasta (això ho sé perquè la meva mare treballava de dona de fer feines a cases de ties amb pasta, i a finals dels 90' parlava sovint amb l'Ullastre, que es presentava a les cases per parlar amb la mestressa i ensenyar-li les joies i els hi oferia a preu d'oferta). Per això la meva mare sempre diu que el cervell del segrest era l'advocat aquest, ja que el mateix Ullastre li va dir un dia a ma mare com anava el negoci aquest d les joies i del seu amic advocat, perquè, en paraules del mateix Ullastre ell mateix admetia ser "un home de coll en avall, de coll en amunt només era un nen".
            • lluisbg15.174 1 117👍 2.887
              Camarada em fas por
        • Marc Espasa13.574 11 144👍 1.831
          No l´executaran pq desde el 2009 de facto està abolida la pena de mort i no han matat a cap pres desde llavors.

I no només va estafar iaies, també es veu que va fotre pasta a diversos bancs amb una estafa que els mossos diuen que era la més sofisticada i ben pensada que havien vist mai.

O sigui que no era només un pringat estafa iaies.

• Esbojarrat3.398 7 592👍 569
    No se què es pitjor sincerament, complir cadena perpètua en una presó tailandesa o pena de mort. 
  • NasticCAT6.701 8 314👍 1.922
    Jo crec que abans de morir se li esborrarà aquest somriure. Per molt volat que estigui.
  • Mcasas6.840 11 309👍 1.287
    Quin paio més pillat.

Estic en contra de la pena de mort, però el gafitas aquest ha muntat un ciri de collons.
  • EPS53.532 11 7👍 4.306
    Buf, un tema molt lleig. L'assassinat m'enrecordo que era un català (de l'Albi diria) que s'havia forrat, un paio fet a si mateix, enginyer, havia treballat tota la vida a l'estranger i que amb 40 anys es podia retirar, i l'altre un cara dura que es va guanyar la seva confiança.

Trobar-te algú de la teva terra a l'estranyger no vol dir que sigui el teu amic. Ja se que sembla evident, però la gent no en fa cas.
  • Xicoira848👍 667
    Aviam si riu tant quan el pengin.
  • AviVicenç12.723 4 160👍 1.099
    No soc pas partidari dela pena de mort.

El personatge és un cas clar de psiquiatric a l'antiga de per vida 
  • Indepessimista23.586 11 46👍 1.272
    Guillat, sonat, foll. Fer-ho bé no costa tant. 
  • lluisbg15.174 1 117👍 2.887
    Tailàndia es una Dictadura Militar des-de un cop d' estat al Maig del 2014, el Seu Rei va morir després de estar 70 anys o aixi al poder a finals de l'any passat
  • Albufaire429👍 379
    bona gent i tal
  • GuillemRM2.259 7 773👍 576
    Que tal GUILLAT ?
  • TonixCat3.202 6 617👍 1.445
    Si es culpable que el matin sense contemplacions.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.787.381 missatges
  • 204.559 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat