Fòrum

Un nou impost

rotllan5.592 3 387👍 3.282
Ahir vaig sentir a can Clapés que posaran un nou impost pels cotxes "ka kuntaminan més" perquè es veu que els cotxes vells contaminen tant i tant i tant en comparació amb els nous. Obsolescència programada des de l'administració. És clar, que no comptaran la contaminació en valors absoluts sinó relatius, ja veureu (és a dir tinc un defender de 18 anys que fa 2.000 km l'any però diran que contamina més que un prius que en fa 80.000).
Però bé podria assumir lo del defender com a cotxe "d'oci" té aquest cost afegit. Però després hi ha la furgoneta. Quins fills de puta, ITV semestral, impostos extres, etc. amargar la vida del ciutadà. I si no vols que t'amarguin passa per caixa i compra'n una de nova. O sigui m'he de gastar els estalvis o anar pagant lletres per canviar una cosa que ja tinc i que funciona perfectament.
I no t'ho perdis, l'impost es destinarà a subvencionar cotxes nous (que total ja ho recuperen amb IVA, impost de matriculació etc.) Ja m'ho imagino: desballesta el teu cotxe i et donem 1000 € (que venent-lo de segona mà me'n donen més) per comprar-ne un de nou......... que en val 15.000.
Ara els pobres pagarem impostos perquè els rics els hi surti més barato canviar de cotxe cada 4 anys.
I no comptabilitzen la contaminació de fabricar els cotxes?
Després s'emplenen la boca parlant de consumisme. Fills de la gran puta, quines ganes de ser independents i no haver de votar mai més.

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.831.307 missatges
  • 205.740 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats