Fòrum

Dos policies morts en un tiroteig Camps Elisis a París (Actualitzat)

Tabernacle528 1👍 455
Dos policies haurien mort. Dos atacants haurien utilitzat AK-47 per atacar els gendarmes. Un dels dos atacants hauria estat abatut.

Font: Reuters
Font de la imatge: Reuters

Ara (català)
La Vanguardia (castellà)

Acció policial en curs sobre el sector #ChampsElysees. Evitar la zona i seguir les instruccions de la policia.
.

Respostes

Configuració
  • cathalà18.984 10 75👍 978

La culpa és del feixisme...............................islàmic.
  • Anakin Skywalker171👍 147
    Ui, i les eleccions són aquest diumenge...Sabeu si es farà alguna enquesta posterior als atemptats i si s'hi poden publicar?
  • Harris Dawkins252👍 188
    Per els padrins de l'Islamisme (aquí uns quants, i que un dia hauràn de demanar perdó pel que sens dubte és una traició als drets de l'home i el lliurepensament) el problema no són els 250 assassinats a França. És l'ascens de Le Pen. Que fora de la realitat es troben.
  • maori6.593 1 320👍 2.644
    Tot el que no sigui una victòria de Le Pen es pot considerar un fracàs del FN. Ja no em serveix allò de "sí, però van quedar a un punt" o "han pujat un 30%", o "els mitjans de Soros han fet mans i mànigues".
  • EPS53.532 11 7👍 4.306
    Aquest comentari meu, lo ideal seria comentar-ho en un fòrum espanyol.

Però el 2004, quan els atemptats a Madrid, ai que algú digués que l'esquerra treia rèdits electorals dels atemptats. Ara els mateixos que ho negaven, diuen que la LePen si que en treu per actes molt menors. Doble bara de medir.
      Doncs a la mani més pacifista que recordo també vaig sentir gent dient que ZP va sortir-ne més ben parat 

Bé, això i coincidint amb el "cas Carod", ERC va aconseguir més vots que mai.
      • EPS53.532 11 7👍 4.306
        Si jo trobo perfecte que guanyés ZP, jo era força pro-ZP en aquella època, era totalment transparent en aquest asepcte i va deixar les coses clares des d'un principi, per mi en aquest aspecte era un referent ja que va ser totalment coherent. Però certament es va beneficiar, al seu pesar evidenemnt, de l'atemptat, ja que els dies posteriors va haver una autèntica allau de missatges i concentracions que van acabar movilitzant gent que no anava a votar i capgirant totalment les enquestes, que no te ni punt de comparació amb el que passa a França després de cada atemptat.

Per altra banda, on vull anar a aprar jo, és la reacció de les persones, depenent si és el seu color o no, el beneficiat o no.
          Si jo trobo perfecte que guanyés ZP, jo era força pro-ZP en aquella època

I coherent...recordem que va ser ell qui va iniciar les retallades

• EPS53.532 11 7👍 4.306
            Bé, jo sempre vaig ser força d'esquerres. Fins i tot recordo votar a la CUP en aquella època quan ningú votava a la CUP (diria que eren unes europees). Amb el temps vaig anar canviant.

Dic coherent pq ell des del primer moment estava en contra de la guerra d'Iraq, i quan va arribar al poder el primer que va fer és marxar d'allà, una altra cosa és que ho hauria d'haver fet d'una altra forma, per no semblar que marxava per l'atemptat ni deixant malament als EUA. I no és fàcil pendre aquella deicisió

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.787.379 missatges
  • 204.559 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat