Fòrum

Barça - Juventus (tornada de quarts de la Lliga de Campions)

Prow20.426 7 70👍 5.676
Què, ningú obre el fil? A menys de 24 hores del partit! 

Tornada de quarts de final de la Lliga de Campions 2016/17. El resultat d'anada va ser de 3-0, el Barça només té dues maneres de classificar-se: o guanyant de 4 o mes gols a la Juve, o igualant el 3-0 i vèncer als penals.

20:45 al Camp Nou, a l'estat espanyol el fa Bein Sports.

Alguns enllaços (no asseguro que funcionin, però bé)

http://premier-league-stream.net/live/barcelona-live-streaming/ 

http://www.xn--frstrow-zya.eu/footy 

Digueu pronòstic, demaneu dimissions i sortides per avançat, feu promeses a la verge del vostre barri o el que vulgueu.

------
Jo personalment crec que no remuntarem i tampoc no ens hi quedarem a prop, però sí que m'agradaria veure un bon partit del Barça i una victòria com a comiat si és possible. Diré 3-2 doncs. Però ara i sempre, Força Barça!

Respostes

Configuració
  • SEGADOR BLAUGRANA10.464 9 193👍 717
    Com van les analísisi tribuneres? Cal cremar-ho tot? 
    • Jekkpe3.541 1 576👍 3.291
      Home tot no sé, però fora bo fer una mica d'autocrítica. Més que res perque es força ridícul desaprofitar històricament a Messi de la manera que ho estem fent.

Si aquest any el Maligne guanya la Copa d'Europa, portarà les mateixes queel Barça mentre Messi ha tingut fitxa de jugador del primer equip. Potser que ens ho fèssim mirar, no?
      • Sam Belluga2.637 2 691👍 5.838
        Deixa-ho estar. Tot està bé i tot és perfecte. Si critiques ets un menjapipes, tribuneru, no entens res, etc...

Qui té el cap per alguna cosa més que no sigui portar la gorra sap perfectament que el triplet de LE va ser ficció, per la dinàmica de l'equip, i que el rosellisme/bartomeuisme, que no és més que un nunyisme 2.0 s'ho ha carregat tot.

Però és igual, ja ens refugiarem tots a la segona secció...el bàsquet...OH WAIT! que també estem fotent el pena! La situació de tot el club és encara pitjor que a l'època Gaspart, i aquí encara algú fot la gracieta i se'n riu.

Jo reconec que m'esvero molt amb el Barça i el que comporta, però que hi farem, és una de les meves passions.

I sí, d'acord en absolutament tot. A mi no m'agrada que em prenguin el pel i amb aquesta directiva la sensació es perpetúa.

• Sam Belluga2.637 2 691👍 5.838
            Ja en som dos. I a més per a mi la situació és d'alerta vermella perquè el tema del bàsquet és per a que obrim un fil apart: jo no he passat tanta vergonya aliena com aquest any, i això que quan era petit, al principi dels 80, el Madrid ens fotia unes panaderes descomunals, però de tant en tant es guanyava algun partit. La situació del bàsquet, per a mi, és la que tindrà el futbol d' aquí un parell d'anys màxim.
              Efectivament, la situació del bàsquet és la "situació Gaspart" que en dic jo, on les coses s'enfonsen a ritme crític. I sí, és cap a on ens encaminem. El dia que Messi marxi (tal i com anem, més d'hora que tard) es culminarà la reedició de la "Situació Gaspart".

Fixa't que al Mundo Deportivo avui ja s'ensuma l'actuació de Bartomeu preparant el desastre post-debacle al Bernabéu. Aniràn a per tot a fitxar Allegri (el Bartzokas del fútbol) i p'alante. 0 criteri, 0 planificació, actuant a bandades i pensant més en l'opinió del soci que en la situació de l'equip. 
        • BarratinaireUsuari sumador5.820 12 363👍 2.379
          Sempre quedarà el Handball 
        Una mica d'autocrítica però també una mica de memória, que llegin a alguns sembla que estiguem travessant el desert, quan venim d'un triplet i d'un doblet. I almenys jo no descarto que aquesta temporada torni a acaba en un altre doblet. Si això es desaprofitar el Messi...
          A mi guanyar el mateix número de Champions que els de Mordor en el que ha durat l'etapa de Messi al primer equip sí que em sembla desaprofitar-ho, què vols que et digui.

I si em fot el discurs de la "memòria", és precissament perque és el discurs que s'ha fet servir SEMPRE per evitar posar-se a treballar en reconstruïr l'equip. És el discurs de l'etapa final de Rijkaard, és el discurs de l'era Tito/Tata. Fixa't, tres temporades a la brossa per aquest discurs. 

I ara el volem tornar a fer? P'alante, però amb ni no hi compteu, jo seguiré demanant responsabilitats perque considero que un equip amb Messi hauria de ser DOMINADOR a Europa sempre, a poc que es facin les coses bé.
            L'etapa Messi, que cal recordar que encara no ha acabat, és l'etapa en que s'han guanyat més títols dels que segurament veurem en el que ens queda de vida. Així que no diguem ximpleries que no l'hem aprofitat perque fa riure. Em sembla que el problema que teniu molts és que esteu tan obsessionats amb el Pudrit que ni gaudiu de la millor época de la història del Barça. Temporades llençades a la brossa diu... quan no parem de guanyar títols temporada darrera temporada 
    • Forçaalporró13.739 11 141👍 1.460
      No, de moment només una part de la tribuna petita on hi seu la directiva. Amb aquest primer pas la resta poc a poc
  • EPS54.059 12 7👍 4.575
    Diria que ja s'ha dit tot, només vull recordar també, que no se quants gols de corner ha marcat aquesta temporada, però no es normal que els rivals cedeixin corners sense temer res.

També, cal tenir un pla B, pq el Madrid és el millor equip? amb independència dels jugadors, és que tenen vàries formes de jugar, poden jugar especulant esperant a la contra, posar l'autobus o abocar-se al davant, en canvi el Barça si falla el seu pla de joc està mort.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.831.304 missatges
  • 205.740 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat