Fòrum

[CKII] Partida successòria

Gödel119 1👍 114
Bon dia, amants dels jocs de Paradox.
Algú li interessaria jugar una partida a torns?

Per qui no sapiga com va la cosa, la idea bàsicament seria anar rulant el savefile cada cop que mori el nostre monarca, tot seguint el joc on l'hagi deixat l'anterior jugador.
En el cas de el Crussaders Kings té especial gràcia, però amb l'Europa també funciona prou bé!

Algú s'hi apuntaria? Un dels principals avantatges es que és molt més relaxat que una partida multijugador, però tot i així demanaria un cert compromís, com en pasar l'arxiu en, per exemple, una setmana.

________________________________________________________________________________________________

Jugadors, per ordre

1. Jautenim
  2. Afaitapagesos
  3. Avemflama05
  4. Gödel
  5. Xulomander
_________________________________________________________________________________________________

Cronologia

Herbert I
aka Jautenim
Comte de Vermadois, setembre de 1066 - Duc de Berry, febrer de 1093

Eudes I
aka Afaitapagesos
Duc de Berry, febrer de 1093 - Duc de Berry, octubre de 1103

Herbert II
akaAvemflama05
Duc de Berry, octubre de 1103 - Duc de Berry, juny de 1148

Eudes II
akaGödel
Duc de Berry, juny 1148 - Rei de França i Aquitània, febrer de 1190

Adelbert I El Breu akaXulomander
Rei de França i Aquitània, febrer de 1190 - Rei de França i Aquitània, juny de 1192

Jaufré I aka Afaitapagesos
Rei de França i Aquitània, juny de 1192 - Rei de França, Aquitània i Bretanya, abril de 1229
_________________________________________________________________________________________________

NORMATIVA: Fora el Joc
  • Cada jugador té una setmana per jugar (millor no exhaurir el temps :P), penjar el savefile i escriure la biografia del seu monarca. Aquest text pot ser des d'una flipada rolejada a dos frases quasi telegràfiques. S'encoratja a complementar el text amb imatges.
  • Un cop penjat, el següent jugador tindrà 36 hores per confirmar que ha rebut l'input. En cas contrari, li pasarem el torn al següent jugador.
  • Es podran incorporar jugadors durant la primera ronda de la partida. En aquest cas s'aniran afegint al final de la cua.
  • En cas de perdre el joc (i.e. s'acava la línia masculina de la dinastia), el següent jugador recuperarà l'últim savegame i intentarà no repetir el mateix miserable destí. Si al tercer intent no hem triomfat, apaga i vamonos. Ja parlarem de que fer (nova partida, acabar-ho, etc).
NORMATIVA: Dins del joc
  • Començarem al 1066 (Alta edat mitjana) o als anys immediatament posteriors, amb un personatge cristià.
  • Sense DLC/MOD per evitar incompatibilitats.
  • Jugarem amb Heribert IV de Vermandois, Comte de  Vermandois. En el joc és l'últim membre de la dinastia Carolíngia (per línia paterna). Pel que sembla tingué un fill varó que regnà cinc anys (Eudes I, el dement) fins que la seva germana el substituí, però en el joc es salten aquest període.

Respostes

Configuració
  • JautenimUsuari sumador5.980 4 352👍 1.993
    Almiraaall, Almirallet...
  • zzcc5.720 7 373👍 1.408
    Gent, més off-tòpic amb preguntes sobre el joc. L'altre dia vaig començar una partida amb un comtat escocès i vaig presentar un al·legat fals per un altre comtat escocès, però per atacar-lo havia de declarar la guerra al meu propi rei. A mi em sonava que això no era així, algú m'ho explica?
       Potser el comtat és del rei, o un parent seu.
    • Avemflama0520👍 19

A més del que ha comentat en Jautenim ja fa unes quantes versions que també cal vigilar les aliances o pactes de no-agressió (es veu a cada personatge, és la pestanya de "pacts" que es pot veure a la primera captura del meu AAR). Un pacte de no-agressió s'acorda amb enllaços matrimonials i després per diplomàcia es pot millorar a aliança. Potser aquell a qui has atacat tenia una aliança acordada amb el rei.

• zzcc5.720 7 373👍 1.408
        He vist que era familiar del rei, però és molt absurd perquè el putu comte havia conspirat contra el rei i aquest havia descobert el complot, ja em diràs perquè l'ajuda. xD Suposo que devia ser això, vaja.

En qualsevol cas, ja he eliminat la partida i n'he començat una de nova amb un comte vassall del Papa, on estan passant coses molt collons d'estranyes.
  • Xulomander4.025 1 532👍 4.050
    Cròniques de Sa Majestat Adelbert I "el Breu", rei de França i rei d'Aquitània

L'any 1290 del nostre senyor SM Adelbert I pujà al tró de França i Aquitània, va escollir els seus consellers i va nomenar al seu fill com a hereu. Sentint-se confiat en les seves forces, l'any 1291 va envair el ducat rebel de Bretanya. Pocs mesos després va morir després de ser mutilat en un dels setges d'aquesta guerra, a la primavera de 1192.

Temps de joc: menys de quinze minuts

https://www.dropbox.com/s/qlfmchp0v2n40z3/Damn%2C%20that%20was%20short.ck2?dl=0

• zzcc5.720 7 373👍 1.408
    Ei Gödel, apunta-m'hi va, que me n'heu fet venir ganes.
  • Gödel119 1👍 114
    Actualitzo la partida afegint en zzcc i eliminant n'Almirall.
    Seguint doncs amb l'ordre, ara seria el torn del senyor coreà!
  • Gödel119 1👍 114
    Si demà en Lyuh Woon-hyung encara no ha donat senyals de vida passarà a ser el torn d'en Marujito.
  • Marujito102 1👍 138
    Espero acabar la partida aquesta nit. L'ordinador que tinc ara ni tan sols tira bé amb el CK i els fps donen pena. Es com jugar constantment a baixa velocitat. Bastant exasperant. Em venen ganes d'enjegar-lo per la finestra. Una pena perque mira que tenia ganes de jugar i ara s'em està fent bastant pesat. De totes formes i a pesar de que estic jugant una mica a lo loco puc adelantar que potser tenim una dinastia Karling al Regne d'Aragó, Galicia i Navarra.
  • Gödel119 1👍 114
    Bé, per desgràcia de tots, si durant el dia de demà en Marujito no penja l'actualització, pasarà a ser el torn d'en zzcc, que rependria el joc on ho va deixar en Xulomander.

En cas que ho fes, igualment serà el torn d'en zzcc.
  • Gödel119 1👍 114
    En zzcc s'ha excusat, així doncs donem per acabada la primera ronda i torna a ser el torn d'en Jautenim!

Dit això, elimino de la llista a tots els jugadors retirats o desapareguts. En principi ara tot serà més àgil.
    Val, això que pretenc fer contradiu les regles, així que si a en Gödel no li sembla bé que l'Afaitapagesos continui amb el save d'en Xulomander.

El cas és que estic atrapat en un PC de 9 anys que mou el joc a pedals, i no és ni divertit. Ahir vaig estar-me gairebé 2 hores per avançar 8 anys, i al joc encara no n'he fet ni 30. Així que encara que no m'he mort passo torn, ho sento...

https://www.dropbox.com/s/w2gvz2wgs609bak/Karling.ck2?dl=0

En resum només he conclòs la guerra on va morir el meu pare i m'he llençat a conquerir unes de les poques engrunes de territori musulmà que queden a la península ibèrica. Per algun motiu aquesta acció bèl·lica ha fet saltar el threat index (no coneixia aquesta mecànica) de França al 19%, i ~tothom s'ha unit a un pacte defensiu contra mi (cristians ibèrics, musulmans, repúbliques mercants italianes...). Uops.

Però sóc optimista amb el futur... Tothom sap que els 30 són lo puto millor.
  • Afaitapagesos362 4👍 67
    Nois perdoneu que trigui tant però he tingut una setmana moguda. La partida ja està feta i demà penjo la crònica!
    • Avemflama0520👍 19
      He donat un cop d'ull ràpid. Això es posa interessant:
      • El Sacre Imperi Romà esta fet miques (per ara): 4 pretendents s'enfronten entre ells i a l'emperador per la corona (bon moment per reclamar territoris legítims)
      • A l'Imperi Mongol li falta ben poc per arribar fins al bàltic.
      • Al sud el califa controla 5 sultanats, des de Tunísia fins a Mesopotàmia incloent Anatòlia. L'Imperi Bizantí sembla bastant tocat.
      • El rei de França i futur emperador que hauria de salvar Europa te uns quants vicis i cap virtut, amb diplomàcia 1 caurà be als vassalls .

Demà m'hi posare i a veure que aconsegueixo, si s'allarga massa potser enllesteixo dissabte.

• Gödel119 1👍 114

Avemflama05 escrigué:
        • El Sacre Imperi Romà esta fet miques (per ara): 4 pretendents s'enfronten entre ells i a l'emperador per la corona (bon moment per reclamar territoris legítims)
        Pobre de tu que no siguis el cinquè.
  • Avemflama0520👍 19
    Un petit avançament de quan he decidit parar la partida per avui.

Toca recuperar l'Imperi Carolingi deien.

Sigues el cinquè deia.

Serà fàcil ara que tots estan en guerra entre tots.

Agafar la corona ràpid i tornar a casa per encarregar-se de les faccions de conspiradors pensava.

Righful Karling clay

Fins a 8 que estàvem en guerra per la corona imperial estant tot paranoic per culpa de 9999 faccions dins els 3 regnes. Això serà pitjor que la guerra dels trenta anys i la dels cent anys juntes
  • OgaTatsumiElDimoni7771
    Mare meva quina currada esta mol be un 10 per tu :D
  • R0CAGUINARDA84 2👍 9
    Bon dia, puc jugar amb vosaltres?

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.807.883 missatges
  • 205.115 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils