Fòrum

Operació Estiu 2017

Pernil2.667 1 681👍 3.572
Acabada la temporada d'hibernació, és hora de que el raconaire comú es desfaci de la capa de greix acumulada davant de l'ordinador i comenci a treballar en els seus atributs físics per a lluir-los en temporada d'aparellament.
És  aquest el fil per a trobar i recomanar consells d'exercicis, dietes, etc... com també tàctiques de lligoteig!

Jo fa poc he començat a freqüentar el gimnàs, però m'agradaria tenir un bon pla d'entrenament i també una dieta saludable però assequible per a una persona de classe treballadora baixa (important ja que amb la dieta que segueixo actualment arribaré com a molt als 40, sobretot tenint en compte que a la meva família hi han casos de problemes amb el colesterol).

M'interessa sobretot guanyar múscul a la part superior del cos i tenir un cos més perfilat en general (i preferentment sense haver de tallar el mam). 
Broscience raconaire, jo t'invoco!

Respostes

Configuració
  • Unitat i Orgull6.749 8 311👍 1.966
    Et vols posar fort ara que arriba el bon temps? 

    Alguns us penseu que va, vaig 3 o 4 mesos al gimnàs i ja tinc tot el cos canviat, ni que fós tan fàcil.

    El millor que pots fet és fer exercici tot l´any, intentar menjar moderament bé tot l´any, i veuràs com el teu cos anirà canviant.

    Si ho vols fer tot en 3 o 4 mesos vas apanyat, el 99% de gent que pensa així en 4 dies es cansa del gimnàs.

    Jo porto molts anys anant al gimnàs, per anar-hi t´ha d´agradar,  conec molta gent que als 2 o 3 anys d´anar-hi s´ha canat, t´ho has de pendre com una cosa més de la rutina de la teva vida, i com algu positiu i saludable, sense obsesionar-te tampoc.

    Ah, i les millores són lentes, els miracles a Lourdes. La genètica també fa lo seu.
  • Ocell_II946 4👍 217
    Ves al gimnàs.
    Comença cada sessió amb 20 minuts de cardio que es pot fer de moltes maneres(Bicicleta, Elíptica, màquina de córrer).
    Treballa tot el tren superior cada día(abdominals, bíceps, tríceps, esquena, pit).
    Utilitza màquines o peses, el que et vagi millor, però has de saber quins músculs treballes cada vegada.
    1 exercici per cada múscul, de 4 séries, començant amb 12 i baixant fins a les 6.
    A cada série posat més pes i baixa dos repeticions.
    3 dies a la setmana, mai seguits, sempre amb un dia de descans.
    Menja cada dia que vagis, arrós i pollastre a un àpat, i pasta a l'altre.
    Després de fer l'esport has de prendre hidrats de carboni d'assimilació ràpida(suc de tronja o una mandarina per exemple).
    • txevi29.487 9 29👍 749
      pasta?

      a mi la bolleria i la pasta em fan engreixar com un bacó. Va ser deixar-los, posar-me a fer dues horetes de bici diàries i aprimar-me 10 kgs.

      I de lo altre menjo de tot, cervesa i gintònics inclosos. 
      • Ohtar14.756 6 124👍 4.953
        Collons 2 hores de bici diaries no és poca cosa
        • txevi29.487 9 29👍 749
          També serveix hora de bici i horeta i mitja de caminada. 

          Porto uns anys amb aquesta rutina. He descobert que si faig això 4-5 cops per setmana puc menjar i beure el que vulgui sense engreixar-me ni un gram, fins i tot picant entre hores. 
      • Ocell_II946 4👍 217
        La pasta i la bolleria no es el mateix ni de lluny.

        Macarrons, espageti i coses d'aquestes son necessàries si vols muscular. Hi ha d'haber una quantitat d'hidrats de carboni apropiada per fer créixer el múscul, si només vols perdre pes suposo que no fan falta.
        • Oriol_e9g685 10👍 118
          Veig que repetiu mantres sense aprofundir-hi de debò, si vols hidrats de qualitat abans arròs, quinoa o patata, i si és arròs basmati ja ho claves que és el que te un millor índex glucèmic. 

          La pasta de súper d'avui en dia són hidrats de molt baixa qualitat perquè és fan amb blats barats, mai incorporen el gra sencer
          • Ocell_II946 4👍 217
            Tens raó, jo no hi aprofundeixo, tothom te un nivell diferent i aquí es fins on jo hi arribo, quan més professional ho intento fer més em costa ser constant. De totes formes segons dius l'arròs i la patata son millors que la pasta com a hidrats, em quedo amb això.

Publicitat

Novetats

Fòrums

  • 8.784.921 missatges
  • 204.475 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat