Fòrum

L'ANC vol que ens mobilitzem per en Mas...

Estatpropi Usuari sumador 127.458 9 1 👍 10.104

L’ANC prepara una mobilització de suport a l’ex-president Mas el dia del seu judici

'Fem una crida a la ciutadania que el dia 6 tingui en la seva agenda la mobilització que convocarem', ha dit Jordi Sànchez

20170108102220.jpg

El president de l’ANC, Jordi Sánchez, demana als ciutadans que vulguin donar suport a l’ex-president de la Generalitat, Artur Mas, el dia del seu judici, que s’apuntin a l’agenda el 6 de febrer perquè l’entitat sobiranista prepara accions i una gran mobilització de suport.

‘Fem una crida a la ciutadania que el dia 6 tingui en la seva agenda la mobilització que convocarem’, ha dit Sànchez en una entrevista d’Europa Press conscient que la data de començament del judici cau en dilluns, però segur que el judici de Mas pel procés participatiu del 9-N mobilitzarà a molts ciutadans.

L’ANC pretén que la resposta al carrer sigui massiva i important, tot i que assegura que encara s’estan tancant els detalls tècnics de les accions que portaran a terme.

Segons Sánchez, es jutja a Mas per haver donat veu als ciutadans, fet que és ‘una de les aberracions amb perspectiva democràtica més gran que es puguin donar a Europa’, i ha alertat que la investigació oberta contra la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, podria accelerar-se.

‘L’estat aboca a una confrontació jurídica. És un terreny absolutament equivocat i és el moment de defensar des del carrer les nostres institucions. Els milers de ciutadans que hem impulsat el procés i l’Assemblea no estarem passius’, avisa.

Per això, incideix a mantenir el compromís amb l’ex-president i les institucions catalanes per mostrar al món ‘l’absurditat de la via del suposat diàleg que l’estat està oferint’.

A més, adverteix que, si l’estat no permet una altra solució, la gent està preparada per jugar la carta de mobilització i resistència civil, no violenta, pacífica i al carrer, perquè no estan disposats a acceptar que un congrés, un govern o un tribunal actuï, sentenciï i vulgui silenciar el fonament democràtic del seu plantejament, segons diu.

‘Fracàs del diàleg’
Preguntat per l’operació diàleg del govern espanyol per reprendre les relacions amb la Generalitat i les institucions catalanes ha estat contundent: ‘Ha estat una operació de màrqueting fallida’.

‘Ha estat un fracàs absolut des del seu llançament’, ha sentenciat Sánchez que considera que aquesta operació es resumeix en una visita de la vice-presidenta del Govern en la inauguració del seu despatx en la Delegació del Govern, en un sopar privat i en sengles entrevistes amb els líders de C’s i PSC, Inés Arrimadas i Miquel Iceta.

El president de l’ANC insisteix que, des del 2010, l’estat no ha fet cap gest ni missatge ‘intel·ligent ni intel·ligible, honest, sobre diàleg’. Davant aquesta actitud, que titlla de prepotent, ha contrastat la de les institucions catalanes, que mantenen la ‘oferta de referèndum acordat i de diàleg honest, permanent i que no caduca mai’.

‘Una altra cosa és que s’estigui esperant eternament la decisió de l’Estat espanyol. Amb l’horitzó de setembre com a màxim, la maquinària de convocatòria no hauria de parar. Si l’estat contínua desaparegut, el Parlament haurà de prendre decisions amb el compromís de l’horitzó de setembre’, ha avisat.

Malgrat que al començament de l’operació diàleg, el delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo, va anunciar la seva intenció de reunir-se amb les entitats sobiranistes, Sánchez assegura que no ho ha fet: ‘Allò formava part de l’operació de màrqueting dels primers dies’.

Preguntat per si de cas tenen previst demanar-li a Millo una reunió, ha rebutjat fer-ho: ‘No tenim per què, més enllà d’una relació personal d’estima i respecte, perquè, fins on jo sé, no té en les seves competències cap atribució per poder desencallar els problemes que hi ha sobre la taula’.

VilaWeb

Respostes

Configuració
  • Bonanit_92 4.513 4 475 👍 947
    Seria bastant important que l'Anna Gabriel i el David Fernàndez, entre d'altres cupaires, hi anessin. Però si l'acte es converteix en un aquelarre de tietes mullant les calces pel Mas entendria que no hi anessin.
  • Aiguardent Usuari sumador 4.027 6 525 👍 998
    Clar que sí guapi!
  • fcim 18.064 8 81 👍 954
    1r En Mas no ha complert amb el que es va comprometre. No s'han implementat els resultats del 9N. Vaiig participar activament al 9N perquè van dir que els resultats, encara que no siguin vinculants, es tindrien en compte.

2n La formula "paraigües" la va dinamitar fent xantatge. Ningú avui vol repetir JxSí, perquè va ser un invent forçat fent xantatge sobretot a ERC.

3r Les plebiscitàries eren el succdedani al referèndum pels motius que sabem. Per segon cop, incompleixen amb implementar els resultats i es convoca un altre referèndum.

Fer en Mas màrtir a qui beneficia? Potser que des d'espanya prefereixen que confiem en el Mas, l'incomplidor número u, perquè així amb ell saben que el procés s'acabarà en una anècdota.

Quan comencin a complir al que es van comprometre, després ja en parlarem. Confio més en el Puigdemont, però vull fets.
  • estepario 3.571 1 565 👍 610
    I l'ANC no es manifesta pels farmacèutics que per culpa de la pèssima gestió convergent (Mas entre ells) no cobren?
  • ansar 11.560 10 171 👍 3.364
    un independentista manifestant-se a favor de Mas és tan ridícul com un animalista manifestant-se a favor d'un torero 
    • llamp 37.163 15 14 👍 5.887
      Tu a la teva oi?
        mentre el que digui jo sigui la veritat, puc repetir-la tantes vegades com vulgui... que no serà ni un 1% de les mentides que escampen els converbots  
          Naturalment, i més encara si és la veritat.

Però també és veritat que un Govern alié es llença als genolls d'un President -nostre, tan nostre com va ser en Montilla o Pujol o Pau Claris- per doblegar-lo de genolls, no a ell sinó a nosaltres.

Ja arreglarem el tema amb en Mas i tu podràs fer de fiscal qualificadíssim.

Però aquest , ara mateix, no n'és l'escenari.

L'escenari és que ens venen a tocar els ous amb les seves martingales de constituició postfranquista.

I d'alguna manera els hi hem de dir que No cuela, ciruela!
            Bé, a en Clarís potser el van enverinar, però espero que se m'entengui
            pero si el N9N estava pactat amb l'estat, Mas tenia permis per fer-lo  
              espera, espera!

Que encara no t'he anomenat fiscal general.

Encara sóm a les trinxeres. Però no em facis dir a quines perquè no ho sé.

Tu vas darrera de promoure ERC, per casta, pura i Diva i ERC només pot guanyarpés crospint-se electorat comberxent.

Quan hi ha un crim sempre cal preguntar-se Qui surt beneficiat?

La meva queixa és que aquesta abulimia no té que practicar-se ara. Més que rés perquè la caguem ja que el trenent està xiulant ja i si el perdem... Sayonara Catalunya, Welcome Spaniards

aixo que tenien permis ho va dir Mas, pero no tenia permis per a posar-se medalletes davant la premsa internacional.

Jo no estic promovent cap partit, nomes promoc la independencia (i els partits independentistes). PDECat es independentista en paper, pero esta dirigit per unionistes. Per tant PDECat, ara per ara, es un instrument que treballa en contra de la independencia

Homs va declarar al Suprem que el govern espanyol li va oferir un pacte per aigualir el 9-N

[Homs]... va declarar que dies abans del 9-N una persona que parlava en nom del govern espanyol s’havia posat en contacte amb ell per proposar-li que si el dia de la votació el govern no sortia públicament a analitzar el resultat de la consulta l’executiu de Rajoy no emprendria cap actuació contra la Generalitat.

Això demostra el que alguns deiem: 
                -que la consulta era tolerada per l'estat, o sigui que tenien permís per fer-la.
                -que hi havia converses amb el "gobierno" per a fer un win-win (una cosa que beneficiès el PP i Mas igualment, i que no tinguès conseqüències polítiques)

"Entonses..." perquè els envien a judici?

I si els fan responsables i els hi fan pagar els diners que va costar?

I ja sé que aquest judici no té fonament perquè la consulta està amparada per la Llei de consultes o com es digui.

I si no té fonament com és que encara estan cobrant nòmina els qui ho han dut a judici en lloc de estar amb els papers a la mà en la cua de l'INEM?
                    es tot teatre que beneficia Mas i Rajoy (win-win)
                      Ah, vale! com dèia la xicota aquella els plats bruts

Què t'acabo de dir sobre el Tai Chí? O t'he de fer un plànol

Estan atacant una convocatòria de consulta.

No defensis a en Mas si no vols o no et5 paguen per aixó o no hi guanyes rés o tot el contrari.

Defensa la consulta. I converteix els winers en losers i els losers en winers

A Arenys long time ago una dona gran -potser una tieta?- va sortir d'aquell primer local dient "ara ja em puc morir", acabava de votar per la independència

Potser ja ho és de ben morta però aquelles paraules a mi em van marcar, em van arribar com una ordre. Ella haurà mort però aquelles paraules són ben vives, al menys dintre meu. Són les paraules que haguesin dit els meus pares si haguesin tingut l'oportunitat.

Ja sé que sóc massa personal en els meus escrits, però foteu-vos! tecnòcrates de la Vida.
                      es que el Tai Chí l'esta fent Espanya.
                      Espanya sap la debilitat de Catalunya per Mas (perque la premsa l'ha divinitzat)  i l'estan convertint en un martir per veure si pot continuar evitant la independencia.

A mi no m'has explicar lo de les consultes d'Arenys i posteriors que jo en vaig organitzar una (la mes dificil perque abarcava el territori mes gran, i va costar 1 any d'organitzar).  El que va fer Mas va ser un arenys 2.0 (5 anys despres del Arenys 1.0  )

Mas pot seguir fent consultes tots els dies si vols, el que jo vull es un REFERENDUM VINCULANT, cosa que Mas no fara mai (i intentara evitar-lo si pot).

I no et facis la victima, que jo tambe tinc familiars proxims morts en els ultims 2 anys que no podran votar  en un referendum sobre la independencia perque Mas no va voler 
                      No, el Tai Chi que demano és basar-nos en la defensa de la consulta, a més a més 100% legal.
                      T'explico només el cas de la dona d'Arenys, jo també hi he deixat diners, temps en les campanyes de consultes. I per lliure.
                      El referèndum vinculant suposo que saps que vol dir creuar el Rubicón, el Caixa o Faixa. El penses creuar sol o en companyia d'altri?

I qui diu el Rubicón diu el Delaware -fa poc van treura una adapatació d'un quadre sobre G. Washington.

I no em faig la víctima i des d'aleshores n'han mort uns quants de parents meus també però afortunadament he vist, a la familia, unes noves generacions disposades a votar que cobreixen aquestes baixes amb escreig (i jo el primer sorprés, car jo era un putu Llanero solitario)

Has de pensar en el Tai Chi i fer que "Mas" et faciliti la feina.

La consulta que va generar il.lusio i va començar el proces d'independencia va ser la d'Arenys

el N9N ja ho va dir Mas que era intrascendent

Es que no ho entens: hi ha 2 tipus de catalans:
                      -els unionistes (Albiol, Iceta, Mas, Duran, Etc)
                      -els independentistes (Junqueras, Carretero, Gabriel, etc.)

Si un unionista creua el riu amb nosaltres es per enfonsar la barca
                      Doncs rés noi, afegeix-te com acusació particular en la causa contra el N9N.

Passa que jo no crec que hi hagi cap altre Rubicón, que com a màxim Catalunya podrà aspirar a ser un estat iberoamericà i on els catalans serem com els mapuche i les nostres obres ruines que visitaran els turistes.

O creuem ara o s'ha acabat el bròquil i si el que dius és cert caldrà encanyonar a qui no estigui per la faena i recomanar-li que remi
  • Quid 46 👍 66
    Llegir els diversos comentaris a l'article fa bastanta pena. O això és ple d'independentistes de butaca o alguna cosa pasa. Fem la prova del cotó:

Qualsevol independentista, que ho és perquè sap que en una Catalunya independent les coses milloraran (començant pels pressupostos públics) té com a objectiu la independència abans que la rancúnia a aquest o aquell polític. Si no és així, el seu compromís és més que dubtós.

Però a més, en el cas d'en Mas, aviat el jutjaràn per la via penal, que es diu aviat per haver desafiat l'Estat, bastant més del que han fet la resta de polítics sobiranistes. Però es clar, els independentistes de saló tenen por de sortir al carrer a defensar-lo, no fos cas que la policia els prenguessin les dades, que seria horrorós i terrible. Per això branden excuses, que si en Mas va fer això o allò, excuses, altrament que fan fortor a esquerra subordinada al nacionalisme espanyol (llegir PSC i Comuns).

Seria d'agrair una mica més de sinceritat.
    • Torno a passar per aqui 6.899 1 304 👍 6.158
      Benvingut al Bronx Racó!
    • autokrator 4.214 1 507 👍 2.277

Home, jo després que el senyor Mas digués en seu judicial que ell res, que ho havien muntat tot els voluntaris doncs com que no m'arriscaria molt a sortir a solidaritzar-me. Més aviat diria "Escolti senyor jutje jo res... jo pensava que era un botifarrendum, pregunti-li al senyor aquell gran que era president de la Generalitat."

en el cas d'en Mas, aviat el jutjaràn per la via penal, que es diu aviat per haver desafiat l'Estat, bastant més del que han fet la resta de polítics sobiranistes

Mas tenia permis per a fer el N9N, es tot teatre 
        Coneixes el Tai Chi?

Has d'aprofitar la força del contrari

O sigui plantejar-ho d'una altra manera: Estem ofesos perquè l'estao espanol ens està tocant els ous per "posar urnes" (no tinguem por en utilitzar aquesta expressió de "descàrrec")

Si vols deixar a en Mas & Company que puguin acabar el seu sainete, endavant. serà la teva responsabilitat.

Jo prefereixo fixar l'atenció en el que et dic (Estem ofesos perquè l'estao espanol ens està tocant els ous per "posar urnes") i aixó val encara que tot fós pactat i de fet penso que desarma a uns i a altres.

Vaig defensar el 9N pel que és, una consulta amb tots els ets i uts. Si la gent no va anar a votar per por, rancúnia, estratègia de partit o per emfatitzar-lo com a butifarrèndum, no és el meu problema.

I si les teves premises són certes no ens podem queixar, a CiU li va costar la "i" i van haver de cremar el cartutxo d'en Duran. (D'acord, ara poden cremar a en Puigdemont però ... siguem optimistes)

I et recordo un DF abraçat a en Mas (sense petò amb llengua eh!) mentre ERC va saltar de la barca tant bon punt els espermatozoos de qwerty sortien per la porta d'aquella reunió. (Recordem que aleshores les espectatives de creixement d'ERC eren bones, aixó influeix)

N'estic fins als collons ansar, fins als collons de tots.
          jo no em queixo que Mas fes el proces participatiu.
          En pot fer un cada dia si vol.

El que em queixo es que Mas va renunciar al referendum consultiu (aka consulta).
          Es mes, Mas no va voler mai fer un referendum sobre la independencia (ni consultiu ni vinculant)

Molts aqui al racó em deien en 2013 que no em queixes per anticipat, que Mas faria el referendum... i que si no el feia tothom veuria que jo tenia raó. Pocs m'han donat la raó

El sainet es va acabr en 2014 (ni referendum, ni estructures d'estat, ni cens, ni res de res). Pero encara hi ha gent defensant-lo, mes de 2 anys despres. Ara vol que el facin un martir (amb la complicitat de l'estat)  per poder tornar com el Messies 
            Jo tinc en compte l'efecte Duran i encara que no t'ho sembli tinc present la teva premisa.

Recordes la Declaració d'Independència dels EEUUA? Nova York no ho tenia clar

Hem d'aconseguir que ho tinguin clar perquè sóm un país desfet, desconfiat d'ell mateix on qui no li falta un bull li falta un ball o a qui no li falrta una mà li falta una cama.

Però COi! és el nostre fotut país!!!

Fica't una cosa al cap ansar: A l'enemic ni aigua i a trencar les seves línies. Els comberxents no són més desgraciats que cap de nosaltres individualment o en grupets
  • NasticCAT 6.282 7 334 👍 1.542
    Això d'en Mas és de traca. En el seu dia, renuncia a fer el 9N que havia promès perquè s'acollona davant les amenaces que li vénen des de Madrid i acaba fent una consulta no vinculant, descafeinada i que ni les autoritats espanyoles es molesten seriosament en evitar. I malgrat haver-se abaixat els pantalons amb aquest tema, des de Madrid no tenen cap pietat i acaba havent de passar igualment pels tribunals, havent pogut acabar a la presó fins i tot. I com si no n'hi hagués prou, les conseqüències del resultat del 9N han sigut 0. Les mateixes que les de les eleccions plebiscitàries, en les quals segons Mas i companyia només es comptarien escons, però resulta que al final hem comptat vots, exactament el que volia l'espanyolisme ranci i colonial de Catalunya i Madrid. S'ha de ser molt "loser" o "pagafantas"...  O sigui t'abaixes les calces perquè et deixin tranquil, però resulta que igualment van a per tu i te la foten. Sense cap mirament.

Tot i així, malgrat considerar que ni Mas ni CiU han estat a l'alçada de l'oportunitat única que ha viscut aquest país, no crec que Mas, Rigau i Ortega, es mereixin res del que els està passant. Però tampoc aniré a cap mobilització. Si vols liderar un procés d'independència en un estat que s'hi oposa, has d'estar disposat a molt més que això. Fins i tot que et pugui costar la vida, o com a mínim la presó. I en Mas, amb la seva renuncia a fer el 9N ja vam veure que no estava preparat fer anar davant d'un moviment com aquest. Veurem fins on arriba en Puigdemont.
      A veure que Mas no és del tot idiota i que s'ha passejat molt de temps pels cercles del sistema. Sap moltes coses i coneix tothom. Mas no va renunciar a la consulta perque tingués por de res, no tenia cap intenció de fer-la. En aquest sentit és a on cal entendre el pacte que consistia en que ell deixava la consulta de banda i la convertia en un procés participatiu i l'estat, a canvi, no feia res seriós contra ell. I li va sortir be, és cert que té un problema amb els tribunals espanyols però no ha estat mai en risc d'entrar a la presó, no se l'ha jugat, tot això formava segurament part del seu pacte amb Rajoy. Com a màxim el poden inhabilitar i multar i convertir-lo en un màrtir que és el que més li convé. El problema que ha tingut és que això li pot arribar sense que sigui president de la Generalitat, però això no es deu a cap jugada de Madrid ni dels Tribunals, això li debem a la CUP i a la admirable i mai prou lloada Anna Gabriel. Si hagués estat president i l'haguesin inhabilitat un cop ja tenia el càrrec no hagués importat. 
      • Quid 46 👍 66
        Tens raó però no. Cal ser més puta per moure's entre escurçons.

Per un costat cal considerar l'estratègia "els mitjans justifiquen la fi", ergo, el que importa és tirar endavant. Per tant la defensa d'en Mas pot perfectament aplicar el "jo no sabia res". De tota manera, pel que sembla, en Mas va enganyar personalment al Rajoy, filtrant que no faria res el 9N, i això el PP no li ho perdonarà, al marge del que passi al judici.

Per l'altre costat, la independència no s'aconseguirà sense que la gent de dretes s'hi sumi, gent que ens agradi o no influeixen més que tots nosaltres plegats. I aquesta gent precisa, i de fet l'estructura productiva del país precisa, el pas sense buits de poder, de legalitat a legalitat. El dia del 9N no hi havia res d'això, i va ser un assaig per saber fins on es podia arribar, la resposta de l'Estat, la resposta de les pròpies forces polítiques catalanes, etc. O potser es va construir el primer avió sense fer assajos?

Deixem la rivalitat política a un costat.
          Jo no crec pas que enganyés Rajoy, crec més aviat que Rajoy es va enganyar ell sol, segurament amb l'ajuda de Mas o gent propera a Mas, en el sentit de creure que el 9-N seria un fracàs de participació. De fet és el discurs que van fer que és el que tenien ja preparat (perque aquests improvitzar poc). Va pensar que aniriem un milió a votar o poca cosa més. 

I això de que la independència no s'aconseguirà sense la gent de dretes, doncs no ho sé, no veig perque no. Ja sé que, en l'actual procés, la dreta és imprescindible però això no assegura que en qualsevol procés que sigui possible la dreta hi participi i/o tingui el protagonisme que té. Podria ser que no. De moment tenim un sector social que està esperant la independència en un procés tranquil "de la Llei a la Llei" sense costos econòmics ni personals que jo penso que no es produirà. Si el procés és d'una altra manera no sé si aquesta gent estarà, de manera que això de considerar que sense la dreta no hi haurà independència, de moment, no és més que una teoria de la que no tinc cap proba. De fet jo no hi crec gaire en aquest procés, deixo diguem-ne un 10% de marge de dubte. 
          • Quid 46 👍 66
            De ben segur saps que l'endemà de l'11 de setembre de 1714 els botiguers van obrir... De llei a llei implica això, i no és antagònic a un xoc i a danys personals, sinó saber que després no hi haurà un buit, un forat negre, perquè llavors l'estructura productiva, necessitada de lleis i normes per poder produir, acudirà a l'única llei disponible, l'antiga llei espanyola.
      En el seu dia, renuncia a fer el 9N que havia promès perquè s'acollona davant les amenaces que li vénen des de Madrid

Mas no va tenidre mai la intencio de fer un referendum (ni vinculant ni consultiu) 
      Aixo ho vaig ja dir jo en 2013

Ell volia acabar la legislatura. Si es va acollonar es perque la gent volia votar i va haver de fer el botifarrendum, acordat amb l'estat. Pero ja es va encarregar Mas de deixar clar que el N9N no valia per res, per que la gent no anes a votar. ero no va poder evitar una participacio alta.

A Madrid voldrien Mas a la Generalitat, que saben que no es indepe. S'estan acollonint amb Puigdemont. Per aixo volen fer Mas un martir
  • GuillemRM 2.197 7 783 👍 506
    Tu creus que el motiu és en Mas?
  • le pen 745 👍 889
    Jo seré amb el President el dia 6, i hi seré perquè en aquest cas sí que ens representa a tots els independentistes, potser per primer cop.

Espanya no imputa en Mas ni el vol ficar a la presó per la seva gestió al capdavant de la Generalitat, l'imputa i el vol ficar a la presó perquè no ho pot fer amb tots nosaltres un per un, que és allò que voldria. Pagar-ho amb ell és l'única manera que té de castigar-nos per haver-nos atrevit a declarar-nos sobirans de la terra que habitem.

Els covards i/o ganduls a qui ja us va bé no sortir de casa cercareu mil i una justificacions per tal de no fer-ho: es va apuntar al carro quan la societat civil ja havia encès la flama, és l'inventor del processisme, no va complir el seu compromís i va convertir el 9N en un botifarrèndum, va marejar la perdiu amb la independència per aplicar retallades, privatitzar el sector públic i beneficiar els interessos de les elits econòmiques, etc., tot el que vulgueu, i no serà pas cap mentida.

Però no és per això que el jutgen ni és per això que cal defensar-lo, sinó per ser el líder identificable (per a l'aparell repressiu de l'Estat i per a l'opinió pública espanyola) dels més de dos milions de catalans i catalanes que van voler desvincular-se d'una Espanya que els menysprea i que vol fer desaparèixer la seva llengua i manera de viure.

Els polítics, periodistes, forces policials, anticatalans de tota mena, governants i jutges espanyols no volen castigar només en Mas (ni la Montse Venturós, ni els encausats per la crema de fotos), sinó que us volen castigar a tots vosaltres, a tots i cadascun de vosaltres, i encara que no en rebeu les conseqüències legals, sí que en rebeu les conseqüències morals. Us intenten aixafar per haver-vos atrevit a posar-vos drets, i l'únic que feu és assenyalar-vos els uns als altres com a culpables per així no haver d'assenyalar amb el dit cap amunt, que és el que fa veritable por.
  • le pen 745 👍 889
    I bé, suposo que alguna cosa bona es pot dir d'en Mas. Per mal President o President titafreda que hagi sigut, ell ja ho sabia, que podia acabar imputat com a màxim responsable si muntava una consulta sobre la independència, encara que només es quedés en això, en una consulta. I tot així ho va fer.

No sé quants personatges a la història s'han jugat una posició relativament còmoda com a col·laboradors del règim i han desobeït, encara que fos amb un fil de veu, un poder que els podia destruir fàcilment. No és tan fàcil. El President Companys va ser afusellat per representar el nostre país, Catalunya, en un moment molt perillós per a qualsevol polític, i malgrat ser un federalista espanyol acomplexat, no es mereix l'abandonament i menyspreu que la seva figura ha tingut per part d'alguns independentistes.

No repetim la història amb el Mas, si us plau. Principalment perquè abandonar-lo pot significar la nostra pròpia tomba com a societat. N'hi haurà alguns que es creuran amb el dret de dir-li traïdor, però si no responeu a la crida i no compareixeu per dir-li a Espanya "som aquí i estem units, atreviu-vos amb nosaltres!"; els veritables traïdors, i no a Mas, sinó a Catalunya i a l'independentisme, sereu tots vosaltres.

El dia 6 de Febrer, cal ser tots a les portes del judici del President. Fins i tot aquells que hi anirem amb una pinça de dues tones al nas (fer costat al Mas per ordre del peix bullit, fantàstic...), però que compareixerem per defensar les llibertats de Catalunya en un moment, ara no ho dubteu, històric: ens estan jutjant, amenaçant, detenint i empresonant.

No cal que anem amb banderetes que diguin I ❤ Presi, amb ser-hi n'hi ha prou. Si de cas ja l'escopirem pel carrer al crit de "punks not dead" més endavant, quan les tietes el facin President de la República, però primer de tot, fem-ho possible. Perquè ara per ara qui tenim de cap d'Estat, aquell qui ens representa davant el món, és el Rei d'Espanya Felipe VI, escortat per un partit catalanòfob que té un col·laborador de Franco com a President d'Honor.
  • ocelldefoc 3.248 3 607 👍 709
    Jo sentint-ho molt, no hi aniria. Crec que es un aprofitat del procés i que pel bé del mateix seria bo que desaparegués del mig. Ell en el fons mai podrà representar la nova república de Catalunya, perquè ell forma part i es fill del règim del 78. 

Vull deixar molt clar que no hi ha pel mig intolerància ideològica, sinó només que pel propi procés, seria bo que aquells que se n´han aprofitat quedessin en un segon pla.
  • Porca Miseria 3 1
    El PDcat-CDC fa 4-5 anys que l'únic que fa és guanyar temps per agafar-se a la poltrona. Són conscients que han perdut molt. Tot lo demés és un engany.

Publicitat

Fòrums

• 8.738.029 missatges
  • 203.096 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat