Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Guerra interna a PDECat pel control del “procés” i del partit?

ansar 14.573 11 131 👍 5.594

M'estan arribant opinions d'indepes que tenen la impressió que hi ha una guerra a PDECat pel control del “procés” i del partit.

-Per una part estan els unionistes com Artur Mas, Neus Munté, Santi Vila, Germà Gordó, Francesc Homs, Jordi Jané, Meritxell Borràs,... que són la vella guardia, tenen posicions de poder estratègiques per controlar el partit i volen que el “procés” continui eternament i no s’arribi mai a la independència [processisme forever].

-per l’altra part estan els independentistes, com Puigdemont (potser Rull, no sé quins més...) que volen la independència, i que volen que el seu partit s’incorpori al procés d’independència.

Mas va acceptar fer el pas al costat, amb varies condicions:
1- que Puigdemont (triat pel sector indepe, i que tenia el vistiplau de la CUP) seria president només una legislatura,
2- que als llibres quedaria escrit que Mas va triar Puigdemont,
3- que Mas seria el president del partit,
4- que Mas seria el pròxim candidat a les eleccions autono(plora)miques.

A les pròximes eleccions Mas voldrà presentar-se de candidat a president de la Generalitat. I per una altra part Puigdemont està marcant perfil propi per a ser ell el presidenciable a les proximes eleccions (p.ex., fent un referèndum per a demostrar que el que va fer Mas no valia per res) o evitar eleccions autonòmiques perque ja s'ha proclamat la independència.

A més, veient la davalla electoral de PDCat, potser ni tan sols Mas pot evitar la desfeta i hi veurem una lluita de voltors per les despulles del partit.

Que en penseu? Qui és independentista i qui és unionista a la cúpula de PDECat?
Es més, que jo sàpiga Puigdemont ni tan sols forma part de la cúpula del partit, no?

---------------------
Actualització: després de veure que Puigdemont ha fet una llista sense la cúpula de PDECat... i a Rigel demanant el vot per la CUP, m'ha vingut al cap aquest fil 

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.028.555 missatges
  • 212.097 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats