Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Cardar és possible? Any 2016 FIL DE SEGUIMENT personal

cat33cat1.895 8 866👍 846
Comptador: https://w2.countingdownto.com/1539684

Obro aquest fil per anar fer el seguiment de l'intent de cardar per part meva. Nou any, nous propòsits. Bé, aquest ja el tinc des de fa temps, però he tingut la genial idea de compartir-ho amb vosaltres   Tinc 22 anys  i segueixo sense mullar, això crec que es mereixia un fil. No vull orcos ni travelos. Prefereixo que el lligar no sigui per internet, tot i que segurament ho utilitzaré també.  Pagar tampoc és una opció.

Posaré el contador a 0. Ara mateix tinc 0 intents, no compto rebutjos passats ni altres coses, i intentaré anar relatant els intents per aquí, siguin fallits o amb èxit (segurament seran menys aquests darrers). De moment el DIA 1 no vaig intentar ni fer res, però quan tingui interaccions i tal ho intentaré resumir i (si voleu) em podeu donar consells. 

Aniré comentant per el fil en comptes d'actualitzar. Us podeu abstenir de comentar i només llegir, o fotre'm pressió, riure, tant se val.  No sóc cap attention whore. El que vull és demostrar que sóc un gafe i que ho tinc força fotut amb aquest tema, però aviam si pel que sigui, aquest any tot va millor! 

P.D: Aquest fil s'acaba a la que hagi cardat. 

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.222.814 missatges
  • 218.513 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats