Publicitat

Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

- Pokémon Procés V.0.9.2 -

Alarrel5.025 4 428👍 8.810

POKÉMON PROCÉS VERSIÓ 0.9.2

El Joc de Pokémon dels Països Catalans.

Descarrega aquí l'última versió!

Propera versió: V. 0.10.x: Castelló de la Plana
ESTIGUES AL TANTO DE LES PUBLICACIÓNS COMENTANT AQUEST MISSAGE

Audio en mp3 per Linux i Mac: Audio 0.2

Recordo que és un joc en desenvolupament, així que recomano anar salvant la partida regularment ja que en qualsevol moment es pot bloquejar o sortir una errada que ha de ser solucionada i pots perdre les dades no guardades.

[TRAILER DEL JOC]
[GAMEPLAY DEL YOUTUBER BLAST]
[GAMEPLAY DEL YOUTUBER JONYMEGA]

Com pots ajudar al projecte?
Pots  comentar l'actualització, fer propostes o comunicar errades.
Si vols anar més enllà, segueix els enllaços següents.

Traducció:

zikort, Mercator, Robert Martinez, Indignat_indepe, Landertxu, Tarannà empordanès, Tro de Ponent, sonor, AMateo7, Temporal, Warbird, Aoszco, NaskoV

Disseny d'entrenadors i edificis:

Temporal, Tuixec, Mercator, 
Baader, Gpalau

Disseny puntual d'entrenadors i edificis:

Lluis_indp, IPMCAT1016, zikort, Algú, Favara,  Nowel, Fingolfin, botifarradepagès, NaskoV, heraldista, Blacksmithfilms, Itram_calderí

Música:
zikort

FAQ:

Com instal·lo el joc?
Aquí tens un tutorial del youtube.

Cada quant actualitzaràs?
Intentaré fer-ho tant aviat com pugui i com la feina em permeti, pot variar entre una setmana o un parell de mesos, segons l'època i la complexitat del contingut afegit. A l'inici del fil hi ha la data aproximada de publicació amb el contingut d'aquesta.

Quan sortirà el meu personatge raconaire o el del meu segon usuari?
Els raconaires no tindran un paper principal al joc però aniran apareixent, donaré prioritat als que ajudin al joc, als que participin al fil i als raconaires més actius i característics del racó.

Com puc jugar des del meu apple? 
Fent servir el programa CrossOver per Mac o algunt similar pots obrir l'executable.
També has de substituir el contingut de la carpeta audio per el de l'última versió d'audio per Mac i Linux que tens més adalt.

Com puc jugar des del meu Linux?
Has de substituir el contingut de la carpeta audio per el de l'última versió d'audio per Mac i Linux que tens més adalt.
Has de fer servir wine.

Com puc jugar des del meu android?
De moment no és possible. Estic a l'espera de l'actualització adecuada del programa on l'edito.

Si hi ha una nova versió i la descarrego, que faig per jugar amb la meva partida guardada?
Les partides no es perden mai si no les borres, tot i que eliminis el joc, ja que el directori on tens guardada la partida no és el mateix que a on tens el joc. Per defecte es guarda a C: >> Users >> User >> Saved Games >> Pokemon Proc_ i es diu "game.rpgxp". Cuida aquest arxiu i tindràs sempre la teva partida tot i que eliminis el joc o canviïs la versió!

Aquest arxiu és la teva partida guardada, si no el modifiques ni guardes una partida a sobre no has de fer res, quan penji una nova actualització només hauràs de descarregar-la i apareixeràs al lloc on hagis guardat l'últim cop. Tot i així recomano fer una copia de seguretat de l'arxiu de tant en tant, per si de cas. 

Per què el meu Eevee no evoluciona a Umbreon o Espeon per amistat o entrenant-lo a x llocs?
En aquesta versió de Pokémon, l'Eevee només evoluiona fent servir les pedres corresponents.

Com evoluciono als pokémon que ho fan per intercanvi?
De moment no és possible, però més endavant estarà disponible evolucionar-los d'una altre manera.

Cada vegada que executo el joc em diu que falten fonts.
A al carpeta "Arxius Necessaris" trobaràs una carpeta que es diu "Fonts", si te les instales podràs jugar optimament.

Em surt la següent errada: rgss player has stopped working.
Segueix aquests pasos si fas servir windows.

Estic atascat!
Mira't el fil dels tutorials d'en Mercator

ALTRES:

Personatjes que surten al joc fins la versió acutal:
Josmar, Pirat's Sound Sistema, Titot (Brams), Pau Llonch i Rodri (At Versaris), Albert Pla, Cao de Benos, Marhuenda, Joan Sanz Bartra, Laia Costa, Metro (Geronación), Els Txarango, Josep Anglada, Empar Moliner, Carles Puyol, Pablo Hasel, Pere Navarro, Maragall, Chacon, Pedro Sánchez, Miquel Iceta, Zapatero, Angel Ros, Jaume Balagueró, Antonio Baños,Bruno Oro, Duran i Lleida, Espadaler, Valero SanMartí, Pilar Rahola, J.M. Aznar, D. Trump, Pablo Iglesias, Leopolda Olda, CaraAnchoa, El Rubius, Loulogio, Dalas, LoryMoney, Puigdemont, Valtonyc, Anna Gabriel i Jutge Llarena. 

Notícies del joc:

Café de punt 7 radio - Febrer
Zona Red - 19 de Febrer
El Nacional - 25 de Juliol
Rac1 (Versió Rac1) - 27 de Juliol (A partir de minut 32)
NacióLleida i NacióDigital - 27 de juliol
Racó Català - 29 de Juliol
Voz Populi - 29 de Juliol

Documents traduits completament per fer el teu propi joc de pokémon en català fins el moment:
Habilitats
Atacs

Controls:
[Fletxes] Moviment / Navegació
[z] Correr / Canviar elements a la bossa
[x] Cancelar / Menu
[c] Fer servir / Interactuar / Acceptar
[q]/[w] Salta d'un lloc a l'altre d'una llista més ràpidament.
[F5] Fer servir objecte registrat.
[F8] Captura de pantalla. Es guarda a  C: >> Users >> User >> Saved Games >> Pokemon Proc_
[Alt]+[Enter] Pantalla completa.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.205.711 missatges
  • 217.893 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats