Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Noies de 20, 22, 23, 24 anys... us sentiu atretes o podeu sentir-vos atretes per homes de 33-34 anys?

macho15 4
La veritat és que em dóna la sensació que en la actualitat les noies tendeixen a relacionar-se sentimental o sexualment amb nois de menys edat que en la meva epoca. Les noies fa vint anys em dóna la sensació que toleraven o els hi agradaven els tios més grans que a les d'avui en dia.

En aquella epoca, mitjans o finals dels 90, jo veia que una noia de 17 no miraria a un nano de 16 ni de conya, i amb un de 17 podia passar però ja s'ho pensaven. El mateix criteri una de 15, o una de 18, o una de 19 o 20. I fins i tot amb aquesta edat, rondant els 19 o 20 i també tenint un parell, tres o quatre anys més, veies noies amb tios de 28, 30 o 31 anys. No és que fos sempre així però era una cosa que ni de bon tros era estranya.

La sensació que em dóna avui és que una nena de 18 anys ja troba massa a un tio de 21, o que una noia de 20 veu gran ja a un de 25. O que una de 22 no accepta un tio de més de 26 o 27 anys.

No sé si són paranoies meves, i consti que no parlo de mi, parlo del que veig rere la barrera, en general, al carrer, als baretos, a les xarxes socials, etc.

Respostes

Configuració
  • llamp48.615 17 10👍 12.154
    I de 50's

(Avui vaig fort!)
  • rlborinot5.747 12 369👍 2.532
    Jo aquest últim any, amb 27 anys, he tingut relació sexual amb tres dones de 42, 41 i 40 anys, respectivament, i en aquest ordre, no és pas conya.  I amb dues, relacions llargues, vull dir que no ha sigut una cosa d'una sola nit. 

Pel que fa a la pregunta, tot i que sigui un tio, responc sota el meu parer. Penso que una noia sí que s'hi pot sentir atreta, ja que en aquestes relacions d'una diferència d'edat important, penso que a vegades un/a pot buscar una maduresa, que en el cas d'aquestes noies de 20 anys, pensen que els nanos de la seva edat no tindran, i també trobo que hi ha un punt de "morbo sexual", en el fet de fer-t'ho amb una persona més gran que tu.
  • AyreonUsuari sumador9.624 15 223👍 122
    He estat recollint dades per la circumscripció de Girona amb aquesta pregunta i, d'una mostra significativa de deu noies jovenetes gironines, he obtingut els següents resultats:

3 vots: fugir corrents.
    4 vots: mirada assessina.
    3 vots: fotre una bufa.
    0 vots: respondre la pregunta (no obté representació).
  • CèsarUsuari sumador16.662 14 106👍 15.227
    Jovenetes del Racó: us sentiu atretes per un homenot que va nàixer fa 2.114 anys?  Encara tinc propietats a la Gàl·lia, físicament em trobo força bé per l'edat malgrat l'alopècia i les més de trenta cicatrius de coltellades i algun atac d'epilèpsia de tant en tant... Interessades deixeu dades en una tauleta encerada o un pergamí, responc per C.IVLIVS   
  • __28024__4.037 6👍 757
    Vaig tirar la canya a una i resulta que tenia 17 (casi 18). Porto 5 dies que no para de fer favs i RT. Jo en tinc 31. No fa cas de les indirectes ni res. Quan una dona va necessitada, l'importa ben poc l'edat.

I sí, les de 20 tiren la canya a tius de 38 i més. És un fetitxe per a moltes, un papi.
  • Davar14.550 6 137👍 6.328
    Sí. I en tinc 19. I sóc un noi.
  • life_on_marcUsuari sumador7.643 8 283

"Noies de 20, 22, 23, 24 anys..."

Què tens en contra de les noies de 21 anys?

I tant pel que fa a la temàtica del fil en si com pels comentaris que he anat veient, m'agradaria subratllar que som molts els nois joves (jo, de fet en tinc 21) que sentim una inevitable atracció per noies-dones de 30 i llargs. Dic "noies-dones" perquè és possiblement el millor moment del gènere femení de la nostra espècie per diferents motius (sempre des d'un punt de vista heterosexual masculí). I és que és en aquest moment quan la carn és encara ben tendra i formosa (es nota sobretot en aquelles dones de bellesa natural que no han abusat de cosmètics de més joves) i quan la mentalitat emprèn camí cap a una altra etapa de maduresa i intel·ligència emocional, que difícilment s'assoleix durant els 20.

Amunt les MILF! 
  • Comics4.930 11 441
    Jo crec que depen de quina vida portes. Si tens 20-24 que surtes de festa dia si i dia també, voldràs alguna parella amb la mateixa vida que tu (normalment no és gent de 40-45 anys, NORMALMENT).

Publicitat

Fòrums

• 9.296.809 missatges
  • 221.114 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat