Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

I a qui voto a les europees?

A qui voto?
ERC
74 (49.66%)

EH Bildu - BNG
23 (15.44%)

CiU
15 (10.07%)

Cromos por el cambio
14 (9.40%)

Altres (especifiqueu)
13 (8.72%)

Podemos
4 (2.68%)

PP
4 (2.68%)

PSOE
2 (1.34%)

Vots emesos: 149
novren20.521 7 72👍 252

Ara al maig (no sé ni quin dia) hi ha les eleccions europees, i no sé a qui votar. Vaig votar ERC a les autonòmiques de 2012 i a les municipals de 2013 (era 2013 oi?), però amb el Maragall de segon quasi que no. Les CUP no es presenten, i EH Bildu i el BNG no m'afecten en absolut, igual que Podemos, que a més són personalistes a més no poder. CiU descartada, així com PSOE i PP i C's i tota la família. Què faig?

PD: us animo a intentar convèncer-me de votar els partits que he dit que no vull votar, com ERC, CiU, EH Bildu-BNG, etc.

Us regalo una enquesta, que sé que són drolla dura.

Respostes

Configuració
  • Pesca_crancs11.089 8 189👍 2.071

ERC amb o sense pinça.

• Estol9.043 10 241

ERC. A veure si en Maragall es perd per Europa i no torna a treure el nas per aquí. Tant de bo, perquè no el trago, ni a ell ni a les seves maneres. L'equip que hi ha al darrere és jove i prometedor, però ell...

• EstatpropiUsuari sumador165.214 11 1👍 27.720

Encara no ho tens clar?

• __26401__21.803 8👍 127

SUPERREALISTA:

CONSELLER D'"ESQUERRA" CONTRACTÀ UNA EMPRESA DE L'EXTREMA DRETA, LA LEVANTINA DE SEGURIDAD,

DUTA PER ROBERTO,

CAP D'ESPAÑA2000 I DEL SINDICAT DE CASES DE BAGASSES I CONDEMNAT PER VIOLÈNCIA ANTICATALANISTA.

HO VA FER TRESSERRES, ACTUAL CANDIDAT A LES EUROPEES.

Que cadascú en tregui les pròpies conclusions.

Cultura confirma haver contractat "Levantina de Seguridad, SL"

Date: Tuesday, February 3, 2009, 1:06 AM

http://www.reagrupament.cat/novaweb/index.php?option=com_content&task=view&id=688&Itemid=1

Cultura confirma haver contractat "Levantina de Seguridad, SL"

02/02/2009

Informa:  info2

(Barcelona, 2-02-2009)

Malgrat les nombroses protestes de què ja s'han fet ressò els mitjans de comunicació i que vam avançar en aquest web, el departament de Cultura i Mitjans de Comunicació considera correcta la contractació de l'empresa "Levantina de seguridad, SL" i ha confirmat que s'ha produït, segons que informa el diari El País.

Segons El País, el departament de Cultura de la Generalitat, dirigit per Joan Manuel Tresserras, justifica la contractació d'aquesta empresa perquè, segons un portaveu, "compleix tots els requisits legals i fou l'única que es va presentar al concurs de procés negociat".

El departament de Cultura descarta revisar el procés que ha permès que una companyia amb diversos treballadors condemnats per agressions a València i Castelló, el propietari de la qual és fundador del partit ultradretà España 2000, s'ocupi de la vigilància de monuments emblemàtics. Des de Cultura s'ha tret importància a aquesta contractació dient que no han fet altra cosa que seguir el protocol, segons el qual, quan necessiten empreses de seguretat, van al registre d'empreses homologades per la Generalitat. "En aquest cas hi havia quatre possibles empreses a la província (sic) de Tarragona que podien optar al concurs, però solament ho va fer Levantina de Seguridad", va assegurar el representant de Cultura que va parlar amb el diari esmentat. Així mateix, aquest portaveu va afirmar desconèixer si Levantina de Seguridad o els seus agents tenen condemnes per agressions.

Resposta burocràtica als emails enviats al conseller Tresserras

A continuació, us reproduïm la resposta-tipus que el departament de Cultura dóna als missatges de protesta que s'han començat a enviar:

"Acusem rebuda i agraïm el correu que adreceu a la bústia del departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, del qual en prenem nota.

Al mateix temps us informem que l'adjudicació del servei de vigilància i seguretat als departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya s'ha realitzat mitjançant procediment negociat. En aquest procediment administratiu hi participen les empreses homologades per la Comissió Central de Subministraments, empreses que han resultat adjudicatàries de l'Acord Marc de serveis de vigilància i seguretat (expedient 2008/10) convocat pel departament d'Economia i Finances a través de la Comissió Central de Subministraments. "

• Mastegot30.050 9 31👍 2.360

Ja he descartat votar ERC, passo de votar a dos vells, que haurien d'estar ja jubilats. Els dos caps de llista s'apropen als 70 anys, i haurien d'estar jubilats.

• Tracalet18.977 13 83👍 62

Jo em podria sentir prou còmode votar algú com en Terricabras, però mai de la vida podria votar l'Ernest Maragall, de manera que ERC queda prou descartada. Més enllà d'això Bildu és una possible opció, però els bascos sempre han anat molt a la seva i més hi aniran ara que no pacten amb cap partit català; a banda Bildu no és HB. Finalment, Podemos podria ser interessant, si no fos que estructuralment són Espanya profunda i que formalment fa una mica d'engúnia.

En definitiva, em penso que faré un vot nul.

• Landaluze7.761 11 275👍 396

Ara com ara em decanto per ERC però encara no descarto CiU, sobretot per en Tremosa. Suposo que ho acabaré de decidir durant la campanya.

El que no entenc és que independentistes es plantegin no votar o votar partits no catalans. Són europees sí, però si ERC I CiU queden al capdavant I sumen majoria absoluta el procés es reforça. Si com el 2003 PSC I PP queden al capdavant o treuen bons resultats a Catalunya prepareu-vos pel dia després. 

• henke56.772 11 9👍 9.603

Votaré ERC, m'anava a abstenir però faré el vot que en Bismut no podrà fer.

• Roderic17.362 14 97👍 8.615

A qui vota el teu admirat Monzó?

• LAURA.CRISTINA1.148 12👍 57

Al PACMA  

Si no has de votar, vota PACMA, molts a Catalunya som independentistes i millor votar pel respecte als animals, el medi ambient i la justícia social que no pas posar-ho més fácil als "grans"…Tenim un progrma prou complet, i no som només els dels gossets i els gatets…

El prototip espanyol anticatalà no suporta el PACMA (si ens coneix) de fet per Madrid i en altres ciutats va haver-hi greus problemes en les últimes eleccions perquè els espanyolistes-taurins amagaven les paparetes nostres o no les havien col.locat... i no un cas, uns quants… 

M'alegra molt saber que no vols votar CiU, no n'hi ha prou en voler la independència si no tenir clar quin model social volem. I els que per mi ho tenen més clar i són més coherents, La CUP, no es presenten… Per tant, PACMA!:D

Apa! Ja he fet una mica de pre-campanya electoral!

Salut! 

• BarratinaireUsuari sumador8.212 14 261👍 6.000

Jo al final no puc votar a l'Estat Espanyol... resulta que feia falta que anés a l'ajuntament a demanar que vull votar, cosa que no varen comunicar per escrit sinó que ho he vist per internet... quan fa quatre anys no hem va fer falta fer-ho, quina colla de desgraciats els putus espanyols si en aquestes eleccions de merda ja s'inventen sistemes per treure drets de vot, no vegis en cas d'un referèndum d'independència... I és una putada perquè m'havia decidit a fer un vot nul força explícit 

Publicitat

Fòrums

• 9.254.111 missatges
  • 219.564 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat