Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Fòrum
mp3 de Josep Maria Cantimplora
epa !!! sabeu algun llok on trobar el segon disc de'n Cantimplora ? el
de lloret ... l'he buscat per tot arreu però no hi ha manera ... 
( cançons com la de no em miris, el porro... etc )
Apa, Cantimplora president !!!!!!!!!!!!!!!!!

( cançons com la de no em miris, el porro... etc )
Apa, Cantimplora president !!!!!!!!!!!!!!!!!

Respostes
Configuracióen_Didac
Crec que el teu enllaç és el del primer dics, el de l'orquetra cloratita, l'altre és el que demanen
Mitridates
El meu ídol musical, friquismes fora, és en Josep Maria Cantimplora.
Sempre que em pregunten per grup favorit o ídol musical dic JMC. Després ja venen els altres. La millor: "Un ram de faves".
El "Live in Lloret" és una obra mestra, certament.
Salut!Mitridates
En general tot JMC està lluidissim.
Quan vaig sentir per primer cop "La meva casa quartel" també vaig morir de riure. Com quasi tot JMC!
Bé, en general un concert de JMC és el riure sobre un escenari (o sobre un cantó d'un casal del centre de València)
Kaya
Jo me decanto per per la mariona o un partit anomenat popular del primer disc ...
Del segon només l'he escoltat en directe, pero no em miris es bonissima !
mute
I a la Maria Molotova i Maria Kalasnikova no les heu escoltat ?
Abans morta que espanyola ! Ay que espanyola ! Ay que espanyola...Segador_1714
Aqui teniu l'ultim disc d'en Josep Maria Cantimplora:
Josep Maria Cantimplora - Hotel Acapulco:
http://www.tintaxina.net/comparteix/review.php?sid=1515
Josep Maria Cantimplora i l'orquestra Cloratita:
http://www.tintaxina.net/comparteix/review.php?sid=576estelada82
jo em vaig comprar el cd "original" i crec que es el pitjor que m'he comprat, no per les cançons!! que a mi el cantimplora m'agrada, però em va semblar que em gastava 9 eurus amb un cd pirata, cd verbatim, les caratules fetes amb foli i blanc i negre... no se estic dubtant si em van fotre el pel, pq total tenia totes les cançons baixades de l'emule...brigadista
Algú sap on descarregar-se les cançons d'en JMC? Ahir les buscava a Youtube i la majoria són videos de concerts amb un àudio pèssim.
Amunt i visca el 2005!tolomón
Ni idea, però et mantinc el fil en alça.
Ahir estava rellegint un fil de l'any de la pera i et vaig vore i vaig pensar este xic fa temps que no el veig pel fòrum, quines casualitats!Kaya
Pel meu disc dur extern encara dec tenir els CD's que algú en aquest fil em deuria passar pel messenger...
Ja de pas, també dir que em trobo horroritzada al saber que jo també he sigut adolescent a internet. Quin fil!Sort que ja ningú em coneix en aquest fòrum.
⬆