Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Per què s'ha banejat a en Crom?

Scorppio5.027 14 430

Aquests dies estic molt ocupat i tan sols em connecto uns minuts al dia.

Quan he entrat a La Stoa, m'agrada la filosofia, m'he trobat això:

Crom el nòrdic, qui després de fa prop de dos anys colabora en el Racó sota l'estat d'usuari i qui té unes bones puntuacions en el rànking del Racó, declara la dimissió indefinida, la qual cosa vol dir que no posarà ni més articles ni més fòrums ni cap altre colaboració perquè passa a l'estat d'anònim permanent (o sigui, que ja no s'identificarà més com a usuari). Aparentment, tot s'ha acabat sense remei; me'n vaig.

La cosa arriba quan els administradors raconaires avui (divendres 17) han bannejat Crom, impedint-lo tant sols accedir a http://www.racocatala.com de cap manera, i quan s'ha vist que la recent cancelació de la propaganda no ha estat suficient com per evitar els problemes amb administradors i usuaris.

Els meus motius per aquesta dimissió són privats i no els diré (almenys no públicament).

Puc assegurar al Racó que no intentaré entrar de nou a la web ni des d'un altre ordinador ni tant sols només com a usuari. Almenys, no abans que ells cancelin el banneig.

Cadascú pren les seves decisions i cada pal aguanti la seva vela.

Com és possible que s'arribi a fer fora a algú que ha col·laborat tant? Per el tema de la publicitat?
No m'ho puc creure...

No sé, si algú em pot donar alguna raó ho agraïria ja que ho trobo greu. Potser ha tingut lloc quelcom que no he pogut presenciar ja que els fòrums d'avui en relació amb en Crom han estat esborrats.

I m'emprenyaré si em respon un d'aquests nous usuaris que se'n foten de tot i tothom, així que fora brometes.

Aquest fil està tancat. No s'admeten més comentaris.👍 0 👎 0
Respon

Respostes

Configuració
  • Alcoià520 14
    Volem que torne el Crom!!!
  • Trastu981 15
    No se exactament k collons pasa amb el Crom, pero que posi propaganda de la seva web...no es cap delicte.

Per uns fòrums lliures, on expressis el que vulguis, amb respecte clar.
  • Jaumot6.618 16 322👍 58
    A mi no m'ha semblat que hi hagués res d'espectacularment greu. El què si q em sembla és que últimament hi ha hagut un creixament de la tensió entre en Crom i alguns usuaris que ha fet la seva relació insostenible. En Crom fa bona la dita aquella de que no hi ha més sord que el que no vol sentir i per altra banda hi ha hagut força raconaires que, potser per estar un pèl cremats, han mostrat una total manca de respecte i paciència cap en Crom. Així que potser els administradors han optat per tallar d'arrel i definitivament aquests fets.
    La veritat és que en Crom és un usuari entrenyable i històric. Però també és ben cert que és un capquadrat com n'hi ha pocs. No ha reflexionat i no ha tret cap conclusió dels suggeriments que se li van fer.

A veure si es soluciona tot plegat.

Salut
    • Scorppio5.027 14 430

Si, tens raó, però era el nostre cap quadrat.

Jo prefereixo que es faci fora a molts més que fa cop que són per aquí i que sincerament, han fet baixar molt el nivell d'aquest portal, condicionant-lo a un lloc on el respecte ja no és la regla general, substituït per la provocació, 'la broma de tot' i unes ganes de barallar-se virtualment (no crec que hi hagi res més patètic) que fan por.

Si el Racó Català continua evolucionant de la manera que ho està fent: menys qualitat, menys respecte a canvi de més participació; jo també marxaré.

No és cap amenaça, simplement sóc amant del respecte i en aquest aspecte, en aquí no em sento 'estimat'.
      • Jaumot6.618 16 322👍 58
        A mi no em molesta la seva presència i, certament, és un dels "nostres" capsquadrats que volten per ací. Ara bé és una decisió dels administradors que suposo que han de saber explicar, sinó malament anem.
        Per altra banda també és ben cert que ha ha segons com un excés de "criaturisme" als fòrums del Racó. Però també és molt difícil de regular això.

Salut
  • dimoniet3.086 13 640👍 1
    admins es veritat això????
  • paskui1.022 14👍 1
    Home, se li va dir moltes però que moltes vegades que parés amb la propaganda. Ell no en va fer cas i va augmentar la tensió. I no es va poder calmar la cosa, ell va continuar parlant de l'Stoa i l'única opció que han trobat, semvbla ser que ha sigut bannejar-lo.
  • franki2.030 14 830

No en tinc ni idea perquè se l'ha banejat. Jo no he vist que fes res dolent. Potser obrir fils d'aquests que obre ell, que ja cansen una mica, però si és per això no trobo bé que se l'hagi banejat.

Salut!
  • Terra aspra1.246 13
    Proposo una vaga fins que no es desbanegi al Crom
  • Hermione665 13
    Demanem explicacions als administradors!
    • __6889__20.520 9
      També em sembla una mica gros arribar fins a l'extrem de "demanar explicacions als administradors." Què vol dir això de "demanar explicacions?". El Racó és seu i qui no s'avingui amb les seves decisions pot marxar-ne, no s'obliga a ningú a estar-hi. Les normes estan ben clares i si no les acceptes no cal que hi entris
      • Hermione665 13
        Val, potser m'he passat, però trobo normal que si una cosa no la entens te'n donin explicacions, seria tot un detall.. Ho sento si he ofes a algú, no era la meva intenció.
      • estelada829.013 15 246
        home jo trobo que no feia falta banejar-lo, vale que potser es passava una mica fent propaganda però ho trobo exagerat , ultimament per aqui no es pot fer res, a la que dius qualsevol parida et tanquen el fil i si fas propaganda (rollo crom) et banegen...
  • __6889__20.520 9

A mi m'havia dit que havia marxat ell perquè no s'hi sentia a gust.
  • nurbers10.646 13 196
    Croms has de tornar, la meva vida no serà mai més la mateixa sense tu 
    • dosmartells1.247 14

Crom em sembla que es la primera vegada que em dirigeixo a tu, potser perquè no haurem coincidit en cap comentari que haguem fet cap dels dos, però no pas perquè no te'ls hagi llegit, comparteixo molt del que dius.
      No crec que sigui quina sigui la raó sigui prou per marxar del Racó, on fa poc es va obrir un fil i molts vam coincidir en que era com una gran familia.
      Ja sé que no sóc qui per demanar-te res, però no facis tonteries que no val la pena, torna amb nosaltres Crom el Nòrdic, no perdis la oportunitat de continuar mostrant-nos la gran persona que ets.

Crom, pensa-t'ho!

Salut i revolta!

• en_Didac1.035 15
    Ara si que deu estar content, segur que les visites a la stoa s'han disparat, a mi no em cau pas malament, però ultimament s'ha fet molt pesat fent-se la victima continuament, entenc que l'hagin banejat, però espero que torni despres d'haver rumiat una mica per que l'han banejat.
    • Scorppio5.027 14 430
      Si no té accés en aquí, no pot tornar. I no estarà content de rès ja que no pot veure aquest fòrum, i si les visites a la seva web han augmentat, millor per ell.
      • en_Didac1.035 15
        Suposo que sols l'hi han banejat l'usuari, no la IP, per tant pot entrar com a anonim, fins i tot en cas que la IP tambè li banegesin, podria entrar.
        Ultimament en Crom s'havia desfasat molt, atacava els moderadors i els administradors com si aquests mantinguessin una guerra personal contra ell, no crec que sigui mala persona, i espero que torni, però s'ha de controlar una mica, a vegades sembla que creu que tot el mòn gira al seu voltant
    • esquerp3.234 17 615
      Estic d'acord amb tu, i espero que no serveixi de precedent
  • senyoret esteve3.697 13 554

Personalment comparteixo la opinnió que amb el tema publicitat no es pot fer fora una persona, si és que s'ha fet així. Més que res, perquè des de fa temps ja no postejava els seus setmanaris, i encara que molta gent se'n va fotre d'ell, va obrir un fil enquestant sobre la publicitat que feia.

Evidentment tots portem publicitat a cada missatge que enviem, a la secció de l'encapçalament o la signatura; no per això se'ns ha de titllar de "spammers" publicitaris.

Naturalment això és la meva opinió, i em mantindré al marge del conflicte. Simplement perquè he cregut necessari fer-ho saber...
  • anticoife4.032 14 517
    Home en crom és un mite del racó i sap greu que l'hagin fotut fora, però a vegades és cert que es posava pesadet
  • gatboig1.832 13 886
    En Crom és una persona peculiar, d'aquelles que no et deixen indiferent.
    Ara per ara, la seva vida és La Stoa, i com ha dit moltes vegades ell mateix, bona part dels seus motius per entrar al Racó és publicitar-se, però em consta que per a ell el Racó és tambè una referència molt important: Banejar-lo es quasi com tallar-li un dit.

Ignoro els motius que han tingut els administradors, encara que tots els podem sospitar.

Si serveix d'alguna cosa, voldria demanar que no se'l baneji, i si cal que canvii la seva actitut, doncs se li explica. Crec que tambe ajudariem si no permetem els atacs sistemàtics: una cosa és criticar i opinar, i un altre és el linxament gratuit i permanent: i a en Crom se'l matxaca de vegades perquè si, perquè es blanc de burles.

Això del banneig s'hauria de fer servir el menys posible (ull, no estic criticant als admins., crec que fan molt bona feina, i molta) Crec que hauria d'esser l'últim recurs, fins i tot amb aquells espanyolistes que venen de tant en tant i que tantes alegries ens donen, quan deixen les seves parides.
    • __3490__4.798 14
      Això és el que vol en Crom, que es parli d'ell i de la seva web.

>...voldria demanar que no se'l baneji, i si cal que canvii la seva actitut, doncs se li explica.

Se li ha demanat mil i un cops que canvii la seva actitut, i mai ho ha fet. Ell va a la seva bola.

>...una cosa és criticar i opinar, i un altre és el linxament gratuit i permanent: i a en Crom se'l matxaca de vegades perquè si, perquè es blanc de burles.

Aquest suposat linxament l'ha creat ell mateix, amb el seu, també peculiar, estil de respostes a les demandes de canvi d'actitut: paranoies i fugides d'estudi.

Tot i així, crec que per la antiguitat d'en Crom, caldria una justificació dels administradors d'aquest fet.
  • Joan-ffm381 13

encara no m'ho puc creure...
    En Crom és l'esperit del racó català!
    Jo també voldria saber que ha passat.

• Ilerget2.319 13 762👍 49
    Com a mínim que es donguin explicacions.
  • DixieUsuari sumador38.163 15 15👍 67

Desconec els motius pels quals ha passat una cosa així, però realment us heu passat. Li ho heu fet passar molt malament últimament, i ell no s'ho mereix. Ha col·laborat com el que més, és un usuari excepcional i sense ell el Racó no és ni serà el mateix. Esperem una explicació convincent perquè realment no ho comprenc, com ja he dit desconec els motius però estic segura que, siguen quins siguen, serà injust.
  • pinkpanther846 13
    Crom ha marxat?.....no pot ser...Torna Crom....
  • El Racó Català122 17
    A veure, només una pregunta, us penseu que banejariem algú que ens ajudés en la nostra tasca, que col.laborés amb nosaltres desinteressadament i que no causés ni un problema, així com així ?

En Crom ens va enviar fa uns dies un correu demanant explicacions (¿?) de perquè el puntuaven de vegades amb -1. Se li va contestar el correu amb totes les explicacions que demana (perquè ell sempre exigeix, exhorta, però a canvi ell sempre fa el que vol).

Li vam contestar, però ell no va saber llegir el correu (problema nostre també ?), i el divendres, emprenyat per "no haver rebut resposta", va obrir una enquesta queixant-se i exigint que no li tanquessin fils, que no li poséssin -1, i gairebé insultant-nos. Li vam tancar el fil i li vam respondre que JA HAVIEM CONTESTAT EL SEU CORREU.   Aquest fil el podeu trobar si el busqueu, data del dia 17 (divendres passat).

Aleshores ell va començar a obrir més i més enquestes gairebé insultant-nos i convidant-vos a tots a fer el mateix. Evidentment les vam esborrar perquè ens insultava, ja directament al títol de l'enquesta (que surt en portada). I ell ja deia a dins que segurament aquests missatges comportarien que el banegessin, i que li era igual, perquè el Racó feia fàstig ...  I mireu, si no l'haguessim banejat temporalment hauria seguit obrint enquestes i més enquestes, destil.lant bilis, criticant el Racó, els admins, faltant al respecte com sempre. Aleshores els administradors podíem fer dues coses: seure, esperar els seus comentaris, aplicar -1's, tancar les enquestes ofensives una darrera l'altra, en definitiva: PERDRE EL TEMPS; o bé podíem banejar-lo, deixar de fer hores extres totalment inútils i dedicar-nos a les notícies de la portada, que requereixen molta feina. A les notícies i a un munt de coses més que el Racó necessita al seu dia a dia.

Ens preguntem per quin motiu hem de tenir un usuari que ens insulta i ens falta el respecte contínuament, que sovint ens cita a la seva web dient-nos que els administradors d'aquesta pàgina no servim per a res (i moltes altres coses). Per quin motiu hem d'aguantar-li tota aquesta parafernàlia i falta de respecte, quan no ho fem amb ningú més ? Mereix un tracte especial ?

Això sense tenir en compte que usa el Racó bàsicament per promocionar La Stoa, i sincerament ja passa de taca d'oli. El tema de la propaganda, la manca de respecte ...

No entenem gaire que, sense saber de què va, se'ns acusi de censurar així per les bones. Si no censurem alguns espanyols que s'expressen amb respecte als fòrums, perquè hauriem de censurar a un català que col.labora amb el Racó ? Creieu que té sentit ? Els seus últims missatges al Racó els dedicava bàsicament a faltar-nos el respecte, a criticar tot el que fèiem, a ficar-se amb qualsevol moderador que li posava -1 per un missatge que mereixia -1. Però fins i tot així el vam seguir "aguantant", perquè crèiem que era el que havíem de fer.

Ara bé, no tenim perquè aguantar que ens obri tres enquestes a la nostra web per insultar-nos directament, per criticar la web, per faltar-nos al respecte repetidament, per acusar-nos de persecució. Tenim altra feina a fer que estar tot el dia pendents de les enquestes que obre el Crom, per estar atents de si ens insulta, si acusa als moderadors de qualsevol cosa (com sempre sense tenir ni idea del que parla). Tots ens dediquem a això altruístament, i l'últim que necessitem és una persona que ens obliga a duplicar la nostra feina com a administradors, només perquè no se sap comportar (com si es comporten tota la resta d'usuaris). No som policies, ni tenim ganes d'exercir com a tals.

Ningú no està banejant la discrepància, hi ha molta gent que discrepa d'algunes decisions, d'alguns textos, d'alguns comentaris. És la diversitat, i sempre serà benvinguda. L'insult sistemàtic, la manca de respecte, les acusacions sense fonaments, l'actitud prepotent, els atacs constants i usar el Racó com a plataforma per a publicitar la seva web i desprestigiar el propi Racó, evidentment no son benvinguts.

Per a no agradar-li el Racó s'hi passava els dies i les hores, obrint fils i més fils, enquestes i més enquestes, sempre parlant de la Stoa o de com de malament anava el Racó "amb aquests administradors això s'enfonsarà". No tenim perquè aguantar-lo, que l'aguantin a una altra banda.

Per favor, que no vam néixer ahir.

Salut.
    • anticoife4.032 14 517
      Au, tot aclarit.
    • dimoniet3.086 13 640👍 1
      així queda tot més clar..
    • wèl29.710 13 32
      Trobo que gtens raó, en crom es va passar molt ultimament, però tranquil tots que tornarà
    • Corbu853 16
      Totalment d'acord en la decisió presa. Aprofito per felicitar els administradors per la gran tasca que feu i per la política que preneu alhora de solucionar els petits incidents que sorgeixen. Sempre molt encertats!

• __6889__20.520 9
      Bé, aquells que es feien els ofesos o que pensaven que ho havien fet perquè anaven borratxos ja tenen una explicació prou clara - i innecessària, crec jo-.
    • Jaumot6.618 16 322👍 58
      És evident que a en Crom li costa entendre els comentaris i suggeriments que li fan. I tot té un límit. Així que... Si no ho entén per les bones ho haurà d'entendre per les males.

Esperem que tot sigui a fi de bé.

Salut
    • Sempre_Barça3.484 14 584

perfecte com sempre els administradors.

a sobre que fan això gratuitament, nomès faltaria haver d'aguantar insults.

• Scorppio5.027 14 430

Bé, s'ha de dir que jo no he presenciat aquest capítol ja que com he dit, estic molt ocupat aquests dies.

En relació amb el darrer comportament de en Crom, si el que dieu és cert, cosa que no dubto, trobo correcte el que dieu i a més, és just.

M'agradaria fer tan sols dos apunts:

- per a els qui portem ja temps en aquí, sabem que en Crom no era llavors ni molt menys com era fins fa poc. Hem de pensar perquè s'ha tornat com darrerament estaba, tan intransigent i més d'un hauria de fer una reflexió i es veuria com a culpable.
      Ha hagut de rebre molts insults, molts menyspreus i la gent que els va profanar encara córrer per aquí. Trobo molt lamentable que no s'hagi actuat molt abans per intentar aturar aquest final. Amb això no vull ni de lluny defensar la seva política de manca de respecte vers a els administradors però si el seu canvi d'actitud.
      Abans no era així, van entrar nous usuaris que els hi feia molta gràcia atacar a algú per ser un xic diferent i els hi era molt fàcil insultar, mancar al respecte en general mitjançant un simple teclat. I llavors va canviar i no m'extranya.

- això ja és més fora del tema. Observo que sempre us queixeu que teniu molta feina, bé doncs, és simple, agafeu més col·laboradors. Segur que hi ha gent que de forma desinteressada (personalment no seria el primer cop que dóno un cop de ma a més d'un projecte) podria i voldria ajudar. Tot i és qüestió de demanar-ho i escollir bé la gent. 

Sento haver escrit poc però tinc pressa.
      • ReiDelMam7.605 13 284
        Que jo sàpiga aquí qui s'ha queixat eres tu, no els administradors. A mi el que em sorprèn és que facis un escrit queixant-te d'una cosa que no has vist (ja que com dius no hi eres perquè estaves enfeinat) i que no saps com ha anat, que no has pogut presenciar ni el que havia passat abans ni el que va passar durant ...

Suposo que el que els ha molestat és que la gent prengués posició sense saber què és el que havia passat (com era el cas de molts dels que t'han respost). Com tu.

I hi ha moltes altres coses que no sabeu, molts mails i moltes explicacions relacionades amb el tema. Em consta que ho han intentat de moltes maneres.

En fi crec que aquest tema ja no té més corda.
        • Scorppio5.027 14 430

Veus, tu ets una de les persones a qui em referia amb le smeves darreres paraules de l'escrit inicial. Intueixo que a diferència de mi que tan sols demanava un explicació si era possible, tu hi has tingut molt a veure en aquest afer oi?

No t'inventis rès, demana una explicació no és prendre cap posició. No cal dir-hi rès més.
          • ReiDelMam7.605 13 284
            No és el tipus de comentaris que he llegit abans de veure la resposta dels administradors. De totes maneres tens raó que tu només ho has preguntat, et demano disculpes en aquest punt.

Els moderadors no podem banejar ningú. Sento que creguis que ha estat perquè jo vaig discutir amb ell, però no té res a veure amb tot això, ve de bastant més lluny. De fet era ell el que venia a discutir amb mi, quan jo estava parlant en un fil que no tenia res a veure amb ell.

També em sembla que acusar-me a mi sense saber-ho no és just, és a aquest tipus de coses al que em referia quan t'he contestat.
      • Jaumot6.618 16 322👍 58
        Personalment m'agradaria donar aquest tema per acabat. Certament que en Crom és un cap quadrat però com diu en Pablo també és molt cert que aquí ha hagut d'aguantar, també, burles i menyspreus i això també queda molt lluny del tarannà que volem pel Racó i per l'independentisme català. Per tant tot i compartir la decisió dels administradors (que per altra banda deixen clar q en Cr no està bannejat) també penso que alguns raconaires haurien de reflexionar i pensar perquè no han actuat correctament amb ell (ei! i amb altres raconaires) algunes vegades.

Salut
    • Josep de la Trinxeria33.201 14 22👍 18
      Encara hi ha algú que demani que torni?
    • Hermione665 13
      Val, gràcies per les explicacions.
    • defensorUsuari sumador11.476 16 174
      Més clar, l'aigua.
      Moltes gràcies per donar-nos explicacions encara que no en tenieu cap obligació formal.
      N'heu passat de molt més fortes i heu tirant endavant.
      Gràcies per la vostra valuosa tasca.
    • noicat8.245 16 264👍 6
      Gràcies als administradors del Racó per exposar-nos la pel·lícula dels fets. Ara, amb proves verídiques a la mà, podem tenir un criteri clar i cert sobre tot el que ha passat amb en Crom.

Francament, a mi em va decaure molt quan el mateix dia de l'assassinat d'en Pep Isanta (un record per a ell i la seva família des d'aquí) a ell li va faltar temps per a recordar a tothom que en la seva Stoa havia penjat un crespó negre i que animava a seguir el seu exemple. Vaig trobar-ho d'una baixesa brutal, això. No era ni el moment ni el lloc, crec.

I sí, tot té un límit. Gràcies al Racó hom disposa d'un espai de debat i d'intercanvi de parers, i és gràcies a qui administra aquesta pàgina que això és possible. Si no t'agrada no et dediquis a insultar a qui fan que tot això sigui possible, senzillament marxa i punt. Ningú està obligat a participar al Racó, faltaria més! Però de la discrepància a l'insult hi ha un pas i cal saber marcar els límits quan algú els depassa.

Tot el meu suport als administradors del Racó.
  • __2685__7.557 14
    Jo crec que vau fer el que devieu fer en aquell moment, pero potser ara estaria bé que el tornareu a desbanetjar, ja que es un dels usuaris més novats del Racó, i fa llàstima que se l'haja de banetjar. Supose que ara ja no es comportaria malament.
  • ANTIFASCISTA422 13
    algú pot explicar-me que és això de vanejar?
  • DC8.152 14 265
    EN CROM ÉS UN PERSONATGE MÍTIC DEL RACÓ, NO SE'L POT FER FORA!
    • PILO9.016 14 245👍 1.045

Totalment d'acord.

Tots savem que en Crom, es un plasta.

Particularment, em salto la majoria dels seus comentaris, doncs realment aporten ben poc als raonaments de qualsevol discussió.

però tambè he de dir, que el trobare a faltar, encara que sigui un plasta, és el nostre plasta, i el racó no seria el mateix sense ell.

que torni el Crom

és un plasta, un pesat, perapunyetes i un pel envejos amb l'exit del Racó, tot sigui dit( ja li agradaria que la puta Stoa tingues la quarta part de visites del Racó).

Però tot i així, encara, que paso totalment del seus comentaris

El trobare a faltar.

P.D. a tots el frikis que vacilen de frikis pel Racó, mal us pesi, en Crom és el putu amo, no fa falta que vagi de friki, ell és el rei dels frikis, nomès anan de natural,.

• __2685__7.557 14
      Totalment d'acord. Si algún dia està borde, uns dies de sanció, i després que se'l deixe tornar.
  • N4rGo7.172 14 303
    realment, es passava molt amb la pesada publicitat Stoera, que a tots ens a tret de les nostres casetes
  • gatboig1.832 13 886
    Sempre va be tenir les dues versions d'un problema. En aquest cas, les explicacions del Racó son molt aclaridores i son d'agraïr.

Em sap greu, perquè és una pena que ens barallem entre nosaltres, en lloc d'anar per feina, però coincideixo amb el Racó que no cal aguantar crispacions.

Salut!.
  • Scorppio5.027 14 430

Dimonis!

Obro un fil tan sols demanant una explicació si era possible, cosa que ha tingut lloc i s'agraeix, i més d'una persona se'm llença al damunt.

I si he demanat explicacions (demanar no vol dir exigir), és perquè m'ha sobtat molt i volia saber què és el que havia fet per, per exemple, no fer-ho jo.

Hi ha molt d'indesitjable per aquí.
  • wu ming13.839 14 145
    Sempre podeu anar a visitar-lo a la Stoa!! 
    Em semblen B les explicacions dels admins!
  • llamp48.405 17 10👍 11.992
    Jo no puc jutjar el cas ja que no n'he seguit tots els esdeveniments. No discuteixo la resolució del Racó (tot i que segons sembla no ho ha estat de banejat) ni la pesadesa de la propaganda de la Estoa.

Sols vull dir que malgrat tot en Crom és un raconaire, un company. Algú ha dit qu és "el nostre" capcuadrat

Algú ha anomenat el "linxament" a que s'el va sotmetre. En Crom era "l'objecte de burla", la víctima fàcil. És un fet a considerar també.

Em sap greu perquè per mi salvar la llengua la cultura i a nosaltres no és cap festa de cap de setmana. He perdut massa coses en aquesta lluita.

En el combat, i nosaltres lluitem un combat si bé incruent i no violent, tots els braços i tots els cervells seran necessaris. El que més apreciarem a l'hora de la veritat és tenir cubrint-nos l'esquena una persona que no ens deixarà amb el cul a l'aire. I penso que en Crom és d'aquesta mena d'homes. Com també penso que molts altres raconaires no ho son i dificilment apendran a ser-ho mai. Així com altres son senzillament opositors a les nostres aspiracions i pasen entre nosaltres més temps que el raonablement comprensible.

P.S.

Qui no hagi fet algún cop el ruc pel Racó que llenci la primera pedra. Jo no ho penso fer pas.
    • defensorUsuari sumador11.476 16 174
      Llamp,

Jo he tingut converces amb en Baccus i m'ha semblat sempre una persona molt assenyada.

També he intentat mantenir diàlegs amb en Crom i, normalment, ha estat molt difícil donada la seva susceptibilitat.

No tinc cao dubte de qui em mereix més confiança.

Et demano que rellegeixis els arguments del Racó ja que penso que el teu escrit surt del cor -del teu bon cor- i no pas de la raó.

No t'enfadis, estimat amic.
    • ReiDelMam7.605 13 284
      Però què han de fer si un usuari es passa el dia obrint enquestes i fils insultant-los i faltant-los el respecte ?  No banejar-lo perquè és "dels nostres" ?

Una cosa és passar-se un dia perquè pel que sigui has tingut un mal dia. I l'altra és fer-ho cada dia, causar molèsties expressament, insultar, obrir enquestes, criticar el Racó des d'una altra web, dient incompetent a tothom. Exactament en què contribueix a la nostra causa tot això ?
        Ja he dit que no volia jutjar el cas. No penso reseguir tot el procés, Defensor.

Rei del mam, siguem justos: Tant ens importa el que en Crom malparli del Racó a la Stoa? qui és ara el susceptible?

Tant mal fan les enquestes d'en Crom? Potser que fesim un rapport de les cinquante darreres enquestes i ens acabariem llançant pel balcó.

No nois, el meu bon cor el tinc ben guardat

• ReiDelMam7.605 13 284
          A la Stoa que faci el que vulgui (ja ho deu fer, suposo). Però si obre cada dia enquestes i fils al Racó per a faltar-los el respecte als qui el fan, suposo que essent justos també es pot entendre que se n'hagin afartat.

Crec que les dues últimes les van esborrar perquè hi havia insults i desqualificacions personals, les altres no ho sé.
            Rei del Mam,

Repeteixo un cop més que no discuteixo la decisió del Racó. sisplau no em feu dir alló de "condenamos..." que tant se li exigia a en Otegui.

I no segueixo tot el Racó. Algú pot?

No ho sé tot, sols sé que en Crom no està per defensar-se i em sap molt de greu el que ha passat.
            • ReiDelMam7.605 13 284
              Ningú no t'ha dit que hagis de condemnar res, només discuteixo el teu argument de "faci el que faci no se l'hauria de banejar". Cadascú és responsable dels seus actes, i esclau de les seves paraules.

Publicitat

Fòrums

• 9.176.763 missatges
  • 216.833 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat