Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

[J43 Lliga BBVA i Sèrie A (Calcio)] Penya Travessaire (Quiniela1X2) del Racó Català. 3 encerts de 13!!!

RogerDeFlor1.610 6 948👍 130

Benvolguts companys, sigueu tots benvinguts!

Com tot patriota en aquests temps tan transcendentals, anhelo la llibertat nacional i a canvi estic disposat a rebutjar a qualsevol plaer (pocs) que em pugui donar Ecspanya; tot i així, possiblement la cosa que més trobaré a faltar del país veí quan ens emmancipem serà la QUINIELA 1X2

Sóc un gran aficionat i hi participo d'una forma una mica més "professional" des de fa uns 5 anys. He fet uns quants encerts de 13 i fins i tot un 14 (no em va valer per sortir de pobre, no) però tinc l'espina clavada de mai haver sigut capaç de fer un ple al 15  

Probablement estiguem davant de les últimes 2 ó 3 temporades de la lliga tal com la coneixem (no vull entrar en debats de lligues europees, Mònacos...) i voldria poder marxar d'Hispanistan sense cap retret.

Així que us demano el vostre ajut, m'he pres la llibertat d'obrir una penya de Quinieles a http://www.quinielista.com, plana molt seriosa administrada pel loter català Eduardo Losilla, afincat a Barcelona. La penya s'anomena RACO_CATALA, òbviament el nom es pot canviar si haguès cap problema amb la denominació.

Participar-hi és molt senzill, només t'has d'enregistrar a la web de Quinielista, buscar la penya al DNP1X2 (directorio nazional de peñas) i ingresar-hi la quantitat que cadascú vulgui a partir d'1€. Més endevant si veig que la cosa té èxit penjaré un tutorial.

Aprofitant les bondats del fòrum, també podria penjar setmanalment enquestes per veure quins signes preferiu en els partits que siguin més conflictius .

També podeu accedir directament a la web de la penya: Penya Racó Català

Salutacions!

J40 Lliga BBVA i 'Adelante':

Una jornada que sembla "facileta" a priori, però crec que pot amagar algunes sorpreses

Comenteu!

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.285.036 missatges
  • 220.675 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats