Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Quan Catalunya sigui musulmana, serem sunnites o xiïtes?

tresfancarga Usuari sumador 4.869 13 446 👍 467

Qualsevol persona mínimament informada sap que queden molts pocs anys per a que Catalunya sigui plenament musulmana. Ara bé, la gran pregunta és, serem de la branca sunnita o xiïta de l'Islam?

Jo no ho tinc clar. Veig que cadascuna de les dues opcions té els seus avantatges. Per exemple:

Sunnites: L'Aràbia Saudí és sunnita i té molta pasta. Ens arribarien calés a dojo i podríem compensar l'espoliació fiscal que hem patit durant dècades en només dos o tres anys. A més, si abracem la branca sunnita més extrema que ells professen, el wahabisme, les dones no podran conduir i per tant es reduiran molt els accidents de tràfic, tot i que la putada és que m'hauré d'aixecar més de matí per a portar els nens al col·legi (bé, el nen, perquè la nena no podrà estudiar i amb això m'estalviaré de pagar els 3 euros de la carmanyola).

Xiïtes: Amb els xiïtes tindrem més bona relació amb Iran, fet que ens pot donar accés a la tecnologia nuclear i d'aquesta manera tindrem una arma dissuassiva per a que els espanyols s'ho pensin dos cops abans de voler tornar a envaïr-nos. A més, els xiïtes tenen com una mena de sants, igual que els catòlics (els sunnites ho tenen completament vedat això de la santeria), i ens serà més fàcil reconvertir la toponímia, totes les esglésies, convents i capelletes que hi ha pel país, i moltes altres tradicions locals. Per exemple, Sant Pere de Ribes passarà a ser Ibn-al Ribb i la dita aquella de 'De Joan, de Josep i d'ase n'hi ha un a cada casa' serà 'D'Ibrahim, Mohammed i camell, n'hi ha un a cada burdell'.

Què opineu, ens fem sunnites o xiïtes?

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.028.469 missatges
  • 212.094 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats