Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Smartphones barats

Eimeric8.030 12 267👍 1.926

Aquest tema fa més de dos anys que dura, així que l'edito perquè estigui més actualitzat.

Aquí teniu una llista de diferents webs xineses on podeu trobar diferents smartphones barats

http://www.pandawill.com
http://www.dx.com
http://www.antelife.com
http://www.banggood.com
http://www.minideal.net
http://www.myefox.es
http://www.tinydeal.com
http://www.aliexpress.com l'eBay xinès, no es tracta d'una botiga sinó de diferents juntes, a sota algunes de les botigues de confiança a l'Aliexpress
- Ugood: http://www.aliexpress.com/store/100919
- Fantacy: http://www.aliexpress.com/store/609089
- Goldway: http://www.aliexpress.com/store/311331
- Chinatronic: http://www.aliexpress.com/store/412402
--------------
http://www.kimovil.com/ Aquest és un web per cercar, mirar i comparar telèfons, però NO per comprar
--------------

Comprar electrònica (o el que sigui) directament a Xina pot suposar un estalvi però també suposa certs riscos.

L'estalvi ve al no pagar l’IVA (si no paren l’enviament a la duana) i, sobretot, perquè compres gairebé directament del fabricant. Amés, molts cops el realment interessant és comprar marques que no es venen en Europa.

El principal risc és l’absència de garantia real. Formalment sí que tens dret a garantia però molts cops és enviant el telèfon a Xina, al teu cost. Amés els temps de reparació i la comunicació amb els venedors xinesos pot arribar a ser desesperant.

Hi ha alguns distribuïdors xinesos i botigues online que s’estan posant les piles i que SI que ofereixen garantia a la península. Amés hi ha fòrums (en castellà) on aquestes botigues tenen representants que us poden ajudar amb la gestió de la garantia, seguiment de comandes, etc. Exemples d’aquests fòrums son movilessualsim o htcmania.

Exemples de botigues xineses amb un suport decent són Antelife o PandawillBanggood té un bon suport post-venta. També es compra bé i barat a Aliexpress o fins i tot a l'ebay (on s'apleguen diferents venedors). En tots dos llocs teniu sistemes segurs de pagament i protecció al consumidor. A Aliexpress, per exemple, el venedor no rep els diners fins que vosaltres activament tanqueu l’operació. En cas de problema és fàcil (tot i que lent) reclamar que s’arregli el problema o que us tornin els diners. Tant el Aliexpress com en ebay és molt recomanable comprar només de venedors amb molt bona puntuació. Per exemple, a Aliexpress només a gent amb més de 100 articles venuts (i puntuats) i >95% de vots positius.

• Sobre l’enviament i les duanes:

A gairebé totes les botigues es pot triar entre enviament lents (p.e. China Post o Singapore Post) i enviaments més ràpids (p.e. DHL), en general sempre amb codi de seguiment.

Els enviaments “lents” solen ser gratuïts o molt barats i solen trigar entre 2-4 setmanes però molt rarament son parats a la duana. Els enviaments “ràpids” son més cars i tenen una probabilitat molt alta de que siguin parats a la duana. Algunes botigues com Antelife ofereixen una “protecció de duana” amb els enviaments ràpids. En aquest cas, si l’enviament és aturat a la duana, es pot reclamar el reemborsament de les despeses -generalment l’IVA més un recàrrec de gestió.

En quant a la qualitat dels telèfons xinesos... hi ha de tot. De telèfons “clon” de qualitat més que dubtosa a marques com Xiaomi, Lenovo, ZTE, Huawei, Oppo o Oneplus que fan telèfons de qualitat que no tenen res a envejar as Samsung o Apple de gama alta. I al mig marques com Doogee, Cubot, Newman, Jiayu, ThL, UMI,... que fan molt bons telèfons però amb els que es corre un cert risc, tot i que petit, equivalents als Alcatel o Samsung de gama mitja-baixa però amb millors prestacions i preus molt menors.

Les recomanacions concretes poden variar gairebé de setmana en setmana i depenen molt del pressupost i el que busqui cada persona aixi que... mireu i pregunteu!

*Escrit per Schweizer amb la col·laboració de Novren i Eimeric

Respostes

Configuració
  • novren20.521 7 72👍 252
    A tot això, (per fi) hi ha ROMs no MIUI per al Redmi 1S (CM 11, Mookee, Pacman, Paranoid Android...), i informo que CM11 en la versió del 24 d'octubre va com una bala. Afegim Android Lollipop Theme i 
  • novren20.521 7 72👍 252
    Estic mirant més smartphones, ja només en miro amb kitkat (de sèrie o amb ROMs), perquè si no tindran Lollipop (allò més probable), no en vull que es quedin a JB.
    http://www.aliexpress.com/item/Newest-Original-5-inch-Ultra-Thin-DOOGEE-DG2014-MTK6582-Quad-Core-Phone-13-0-MP-Dual/1665288620.html 

Leagoo Lead 1. Quad Core, 1GB RAM, 5,5" HD, 8GB de ROM (sembla una parida però es troben a faltar).
  • Independència i Comunisme23.097 15 56👍 637
    La meva cerca actual de telèfons a bon preu i potencia bona:

Jiayu G4S  146€

Modeljiayu G4S
    Colourblack
    Screen Size4.7 Inch IPS Capacitive Touch Screen
    Resolution 1280*720
    OSAndroid 4.2
    CPUMT6592 Octa Core
    CPU SpeedMax 1.7Ghz
    ScreenCapacitive Touch Screen,Multi Touch Support
    RAM2GB RAM
    Memory16GB ROM
    FM radioYes
    WIFIYes
    BluetoothYes
    GPSYes,GPS/A-GPS
    Extended Memory Support TF card up to 64GB extended 
    Camera:Dual camera1*Front camera:3MP
    1*Back camera:13MP BSI CMOS
    (Support the flash and automatic focus)
    InductorGyroscope,Compass,Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor
    Mobile phone systemWCDMA/GSM
    Support band2G:GSM:900/1800MHz
    3G:WCDMA:900/2100MHz
    SIM one standard SIM one micro-SIM
    Battery3000mAh
    LanguageSupport Multi Language
    Dimensions 133 × 65 × 10mm
    Weight0.8KG
    Packing:1*jiayu G4S Mobile Phone 
    1*Charger
    1*Battery(US plug and EU/UK/AU adapters available)
    1*Data Cable
    1*User Manual

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Jiayu-G4S-Octa-Core-Phone-3000Mah-Battery-2GB-RAM-16GB-ROM-4-7-IPS-Gorilla/311331_1806944477.html

iocean x7s-t   151€

- MTK6592 Octa Core 1.7GHz
    - 2GB RAM 16GB ROM
    - Android 4.4

- 5.0 inch IPS 1280X720 Touch Screen
    - Dual Cameras Front  2.0MP Back 8.0MP
    - Bult-in WiFi Bluetooth OTG GPS

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-iocean-x7s-t-Octa-Core-MTK6592-1-7GHz-Android4-4-2GB-RAM-5-HD-1280X720/311331_2036092477.html

Elephone P3000s  150€????

- MTK6592 1.7GHz Octa-Core high-speed processing platform
    - 2GB RAM 16GB ROM
    - Android 4.4.2 OS
    FDD-LET
    - 5.0 inch IPS 1280x720P Touch Screen
    - Dual Cameras Front  
    8.0MP Back 13.0MP
    - Bult-in WiFi Bluetooth OTG GPS

http://www.aliexpress.com/store/product/original-Elephone-P3000-P3000S-FDD-LTE-5-0inch-HD-IPS-1280-720-MTK6592-6290-Octa-Core/311331_32217027956.html

Lenovo A806   148€

Lenovo A806 FDD LTE:

MTK6592 + MTK6290 4G module Octa Core 1.7GHz
    - 2GB RAM 16GB ROM
    - Android 4.4 OS 

- 5.0 inch IPS 1280X720P Touch Screen
    - Dual Cameras Front  5.0MP Back 13.0MP
    - Bult-in WiFi Bluetooth GPS

- Single SIM Card Slot,Support GSM 900/1800MHz WCDMA 900/1900/2100MHz FDD LTE 1800/2100MH

--------------------------------------------------

Quin podria ser el millor de transició a l'espera del Snapdragon 810 de 64 bits?
  • RMCF 19024.263 9 503

Què vos pareix el XiaomiMI3 per 260 euros? Sense duanes ni res, en una web estatal.

• novren20.521 7 72👍 252
      16 o 64GB? Recorda que no duu microSD.

Està molt bé, però és del setembre passat, 260€, sense LTE... tot i que si t'agrada MIUI és un monstre. Per què no esperes al Mi4 LTE que sortirà aviat?
  • novren20.521 7 72👍 252
    Ara en uns dies fan no sé quina merda a aliexpress que baixen molt els preus i pots activar alertes... si puc pillar l'OPO de 64GB a 200€ me l'agafo.
    • LandertxuUsuari sumador3.756 10 555👍 1.210
      Com funciona això? Suposo que no és una botiga normal on tu el demanes i te l'envien immediatament pel preu aquest, no? Si no sembla una ganga, tenint en compte que sense invitació està per 350-360€... Suposo que se li ha de sumar IVA, aranzels i despeses d'enviament i esperar un temps, no?

Jo encara espero l'LG G2. Avui fa una setmana que és a la duana de l'aeroport de Barcelona i d'allà no surt. Pel que he llegit l'empressa es fa càrrec dels impostos i aranzels, i absolutament ningú de totes les opinions que he llegit ha hagut de pagar més, però suposo que si em fan pagar puc rebutjar l'enviament i em tornaran els diners, no? En aquest cas em pensaria d'altres opcions que veig per aquí i semblen interessants.
      • gerd8.785 12 249👍 1.779
        T'anava a preguntar si ja t'havia arribat i què tal estava justament...
          De moment m'ha arribat la funda que havia demanat per Amazon Així que et puc dir que la mida fa bona pinta i s'ajusta bé al palmell de la meva mà, i a més el botó se
            És que estic per comprar-lo perquè m'han regalat un val de regal d'aquests d'amazon per 75€ i entraria dins del meu pressupost (a amazon està a 290), però em sembla que és un pèl massa gran pel meu gust. 
              Fa la pràcticament la mateixa mida que el Nexus 5. De fet vaig provar la funda amb el Nexus 5 d'en Narcís i encaixava perfectament. Té la pantalla una mica més grossa però les vores són més estretes.
                Ok, doncs em sembla que serà l'escollit 
                  Si encara dubtes, de moment m'agrada força. El tema de bateria, amb tot posat dura més o menys el mateix que l'S4 que tenia amb tot apagat (GPS, reconeixement facial, google now...), és a dir, arriba a la nit amb un ús normal amb un 30% de bateria més o menys. Els botons de darrere encara no m'hi he acostumat, però no els faig servir, sinó que bloquejo i desbloquejo fent els tocs aquest a la pantalla. La interfície prou lletja, però diuen que li posaran la del G3, potser amb el Lollipop, o potser abans. Ja t'explicaré quan porti més temps fent-lo servir.
      • novren20.521 7 72👍 252
        No, són diferents botigues, aliexpress, però només algunes tindran el descompte (les que s'hi apuntin, en resum), i només m'avisaran, hauré d'estar a l'aguait. 

No, IVA, aranzels no es paguen si no te l'aturen a duanes, com sempre, i mai no m'han aturat res (i compta que he demanat coses tan grans com una tablet de 9,7"). I enviament depèn de la botiga però en general o nul o molt baix. I sí, esperar.

Uff et veig verd amb això de comprar per Internet xD On havies comprat el G2? A Rakuten? Si és així en teoria et cobreixen duanes, però si te'l pillen a duanes i et volen fer pagar envia un e-mail a la botiga per saber com has d'actuar, o si estàs amoïnat, envia'ls-el ara i així saps què hauries de fer.
          Molt verd Crec que és el primer cop que compro fora d'Amazon. O sigui, si ho he entès bé, Aliexpress seria com una mena d'Amazon o Rakuten, que no seria una botiga de per si sola sinó una plataforma que n'engloba d'altres, no? I algunes d'aquestes faran descomptes bèsties i s'hi ha d'estar atent pel que veig. Però no cal demanar conjuntament ni res d'això, no? Com que deies això de forocoches...

I llavors és qüestió d'anar demanant coses i pregar perquè no te l'aturin a la duana, no? Però entenc que si tens mala sort en un paquet has de pagar el temut 25% més taxes. Tot i que si te n'aturen un de cada 20 doncs probablement surt a compte. Tu dius que no te n'han aturat cap, però jo n'he demanat un i no només me l'han aturat, sinó que porta el doble de temps a la duana que el que va trigar a viatjar des de Hong Kong XD Pel que llegeixo, amb DHL acostumen a aturar-ne més que si l'envies per correus o el que sigui.

Encara estic esperant a què em diguin si he de pagar o no. Al mail deien això:

Los precios publicados en nuestra web son precios finales que incluyen impuestos, gastos de envío y aduana.

No obstante, en raras ocasiones, el servicio de mensajería o aduanas puede solicitarle que abone una tasa de tramitación de importación. En tal caso quédese tranquilo, se le reembolsará dicha cantidad una vez que haya recibido el pedido.

Però després mirant el web diu això:

Al realizar un pedido con ValueBasket.com, usted acepta toda la responsabilidad de asegurar que su compra se puede importar de conformidad con las leyes del país al que usted ha solicitado ValueBasket.com enviar su compra. De igual modo acepta ser el importador exclusivo de su compra a todos los efectos, incluyendo, pero no limitado a las regulaciones de aduana, propiedad intelectual, normativa de marca registrada y se compromete a cumplir con todas las leyes y regulaciones del país en el que se recibe la mercancía.

I ara no sé a què fer cas. Espero que m'ho diguin demà, que tant de temps allà comença a ser sospitós. No he trobat a ningú per internet que li hagi trigat tant.
          • novren20.521 7 72👍 252
            T'ha arribat ja o què?
              Sí, avui. Al final he hagut d'invocar Murphy. Ahir estava fart de no tenir notícies, i vaig enviar un mail queixant-me. Doncs al vespre ja havia sortit de la duana i avui me l'han lliurat sense cap càrrec addicional. Ara quan vegin el meu mail diran que sóc un impacient per esperar 15 dies i no suposar que arribaria al 16è.

De moment mola molt, deixant de banda la capa de personalització que és tan lletja com deien  però té coses útils. M'ha cridat l'atenció que per poder accedir a les xarxes mòbils he hagut d'afegir un APN, que no sabia ni el que era, i que per accedir al 4G he de posar un codi estrany i clicar a un parell d'opcions, i que ho he de fer cada cop que reinicio el mòbil... Amb l'S4 no calia tot aquest merder, m'ho esperaria d'un mòbil xinès, però d'aquest, que se suposa que és la versió internacional d'un mòbil conegut... Però bé, tot sigui tan greu.
              • novren20.521 7 72👍 252
                Has mirat que això que has de fer cada cop que reinicies no es pugui automatitzar?

Lo de l'APN és sempre, és el punt d'accés a la xarxa. Si compres un mòbil amb Movistar te'l donen amb l'APN de movistar al sistema de manera que sempre s'hi quedi fins i tot restaurant de fàbrica. Alguns operadors (jazztel) ho inclouen a la SIM no sé com i no ho has de posar, en canvi simyo sempre (gprs-service.com).
              • FuRTiUsuari sumador20.347 12 77👍 8.296
                Lo de l'APN ho hem fet tots els qui tenim pepephone com a mínim, lo del codi pel 4G ja no tinc ni idea de què és... En fi, coses de comprar mòbils a fora, i que en el fons venen de la Xina 
                  Suposo, però jo m'he espantat al bus quan m'he adonat que havia perdut la connexió a internet i no hi havia manera de posar-la  Amb l'S4 així que vaig sortir d'Andorra ja es connectava a la xarxa espanyola sense fer res més.

El codi l'he trobat per google, 3845#*802#, i hi ha un menú amagat on es pot activar l'LTE. Encara no sé per què cal fer aquestes coses per activar-lo... Coses de ser nou.
          Quan surt l'OPO a Alixpress? Fes-me un avís, si-us-plau, tinc un colega de la feina que se'l volia agafar però fa dies que li busco invitacions i no les trobo...
          • novren20.521 7 72👍 252
            Fa mesos que està a la venda a Aliexpress, Fantacy en ven 

Lo de la rebaixa l'11 de novembre.
              Això deia, la rebaixa aquesta per tenir-lo per 200€...
              • novren20.521 7 72👍 252

Però serà quantitat limitada com sempre, potser parlem de 50 en total, i com sempre els russos col·lapsaran el web o fotran un script per comprar-los tots. Si l'11 no puc comprar-lo me'l regalo per Reis o algo.
                  Al final t'hauré convençut i tot 
                  Ja m'ho suposo, estic per a programar jo d'una puta vegada l'script en python pera reservar-los. Tinc algun bon server a Holanda amb molt bona latència, però segur que els russos em guanyen igualment 
                  • novren20.521 7 72👍 252
                    No pots guanyar els russos xD
                    Igualment, lo d'aliexpress, si tens l'app al mòbil, des del web pots activar un avís per a una hora abans, molt guai. Fútil però guai x
                      S'hi deixen la vida els cabrons. Bé, viuen d'això precisament... Llavors tenen les pobretes russes rosses de 1'80 mal-follades mentre el Dimitri està fent el friki per les nits 
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      Tens cap invi per l'OPO?
                      Ho sento company. Ara ho he vist... Tinc caducades les que tenia al meu compte. Miro de cercar-ne pels forums de oneplus. Registra't tu també i ves mirant per allà. Ho sento.
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      I ara. He estat llegint i és millor aliexpress, m'explico.

Al web oficial són 300€ més 20 d'enviament estàndar si no m'equivoco (319 euros en total), parlant del sandstone black 64GB.

A Aliexpress, Fantacy, amb SAT a l'Estat (Múrcia o Alacant, no sé ara) em costa 341 euros i amb una funda de silicona (provisional) i protector de pantalla de plàstic (que no faré servir però mai se sap). Són 21 € més per tenir SAT a prop, a banda de disponibilitat immediata i no haver d'anar pescant l'app. A més a més, potser cap a Reis (quan el vull comprar) haurà baixat de preu, mentre que al web oficial no.
                      Perfecte doncs! Sí, vist el què em dius agafa'l així! Menys malsdecaps i pel què em dius et surt al mateix preu al final... De funda i el protector al final n'acabaries comprant alguna segur. Més el SAT que dius, cosa que els que l'hem comprat allà no tenim, i pel què es veu l'oficial deixa molt que desitjar... Així que ja trigues! 
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      20€ més, estic disposat a pagar-ho.

El que no sé és quina funda agafar... tu tens un bumper de metall, com va? M'agraden les de silicona però si tenen tacte llis suo. Una grip shell en plan moto g fóra ideal però no n'hi ha. Ha de ser sense tapa sigui el que sigui, i plàstic dur no.
                      El bumper és genial però el què passa és que al final li treu realment la finesa que té el dispositiu i que notes la diferència quan l'agafes i el tens a la mà, i es nota molt... Vull dir, al final li he tret el bumper perquè tot i que a la vista era super xulo com quedava, quan l'agafes a la mà es nota moltíssim... Pels volts és finíssim (no se si deu fer 5 o 6 mm, és a dir mig centímetre) i amb el bumper va a l'amplada del mig que deu ser 1cm. És clar, vist així no sembla molt, però la forma curvada s'adapta molt a la mà i fa que el sentis molt diferent... 

Jo personalment del bumper me'n vaig cansar i l'he tret, i prefereixo tenir-lo aixi com és. Protector de pantalla sí, però bumper per ara el deixo aparcat. I en tot cas, hi han els case de darrere de fusta de bamboo i aquestes coses... No l'he trobat per a comprar quan ho he cercat, però se suposa que n'existeix un de Kevlar que seria la hòstia en patinet 
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      http://www.digitaltrends.com/mobile/best-oneplus-one-cases/

em tempten la Tudia, la Bugdroid i la Tudia ultra slim. Jo sempre he dut silicona (ara li he posat una grip shell al Moto, però només existeix per als Moto X i G...), suposo que caurà una de les tres, però més barates òbviament 
                      El tacte aquest de pedra de l'opo és molt curiós... Jo no li posaria funda d'aquestes. O bumper o case real o una d'aquestes estil llibre si el vols posar de costat (potser en compro una d'aquest
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      No m'agraden les que tapen la pantalla.

I suposo que el tacte ha de ser agradable però també el vull protegir.

En fi, ja veuré al gener.
                    • novren20.521 7 72👍 252
                      Ara resulta que tinc invitació xD
                      Doncs tens 24h per decidir-te. Tic-tac-tic-tac.... 
  • novren20.521 7 72👍 252
    Em tempta l'OPO i acabarà caient... No sé què fer xD
    El Meizu MX4 està bé suposo però no m'agrada gens la UI ni els controls... els Xiaomi descartats perquè odio MIUI. 
  • Comics4.930 11 441
    Algú em pot ajudar? Soc una persona que utilitza molt el mòbil per comunicar-me via whatsapp, facebook i correu ja que no truco mai, a més m'agrada jugar jocs xorra (em paso moltes hores al bus), escoltar música... . Estic buscant un mòbil senzill però que em dure i no es pose lent al mes de tenir-ho. Utilitzo apps per a netejar-ho sempre rotllo clean master però poca cosa funciona. 

M'he comprat sempre mòbils barats d'Orange i ara estic pensant en mirar-me algun d'aquestes pàgines però tampoc vull una pantalla de 5".

Quin em recomanarieu? Gràcies!
  • novren20.521 7 72👍 252
    Algú té una invitació per l'oneplus one? El vull comprar per reis amb la paga de cap d'any...
  • novren20.521 7 72👍 252
    Ho copio aquí:

VENC una bateria de DOOGEE Valencia DG800. 8 euros enviament inclòs. L'envio per correu ordinari certificat, només per dins de l'Estat. Accepto recollida en mà a Tarragona, o enviament per via de qualsevol altre servei (com SEUR) però a càrrec del comprador.

La venc perquè he tornat el mòbil i per duanes he hagut de quedar-me la bateria. El vaig tornar per problemes amb el wi-fi i d'altres. La bateria hauria d'estar bé.

La venc a forocoches també, però més cara allà. 

Fotos, fetes amb la "càmera" del moto g, disculpeu la qualitat.

• __28343__1.455 5👍 485
      ets coleccionista de smartphones i tablets?
      • novren20.521 7 72👍 252
        No, era del mòbil de ma parella que va sortir malament i el vam haver de tornar.
        Jo tinc un Moto G 2013 i una Onda v989, tinc també una Samsung Galaxy Tab 7 Lite de La Caixa, ma mare un Redmi 1s, mon pare un DOOGEE DG100, el germà de ma parella un Coolpad F1, ma parella aviat també, i ma germana un Newman N2.
        • __28343__1.455 5👍 485
          Ah ok. Llegint el fil sembla que tinguis un fotimer de mobils.
          • novren20.521 7 72👍 252
            Em mola llegir i assabentar-me i tal 

Ara la cosa és:

Jo: OPO 64GB Sandstone Black i Onda v989
            Mare: Xiaomi Redmi 1S (amb Cyanogenmod 11)
            Pare: el meu antic Moto G 2013 16GB.
            Germana: Newman N2
            Germà petit: aviat Coolpad F2 i actualment Samsung Galaxy Tab 7 Lite (pròpiament meva).
            Reserva: DOOGEE DG100
            Xicota i germà de la xicota: coolpad f1
  • tutUsuari sumador2.009 8 835👍 742
    Alguna alternativa al z3 compact?
    Faig root al meu smartphone nou? Diuen que depenent de la casa es pot perdre la garantia, però també diuen que per fer efectiva la garantia hauria d'enviar el mòbil a la xina. Val la pena? En particular vull que no puguin apagar el telèfon si me'l roben, com van fer amb l'altre, per poder localitzar-lo. A més li vull posar el cerberus i es veu que té més funcions si ets root.
  • Menphis46.447 12 11👍 2.446
    Et recomano l'iPhone 6 

Publicitat

Fòrums

• 9.298.320 missatges
  • 221.186 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat