Publicitat

Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Game of Thrones - Cançó de gel i foc - La sèrie de la HBO

__24017__3.056 10

No em puc creure que encara ningú hagi obert un fil sobre la sèrie...

Està força bé, i els llibres són brutals.

https://www.youtube.com/v/nu9jsLXcjSE

Respostes

Configuració
  • Oscar lo RoigUsuari sumador23.494 15 53👍 686
    Pos el 8x03 ha estat un poc mèh, al meu parer.

Una espècie de The Walking Whites, a fosques, en el que la tensió ve per a vore qui maten o deixen de matar. I per aquesta resolució no calien tants viatges, no tant per la coltellada d'Arya sinó pel previsible ensorrament de la seua tropa; el "si mates al cap mates a tots" em pareix el recurs fàcil de quan has fet un enemic tan formidable que és molt millor que l'heroi.

A destacar l'esforç de Bran, dels generals del Rei de la Nit i de Melisandre.

• Lepid1.495 3 995👍 577
      No ho sé, m'esperava mes drama. Quan els morts han entrat a la cripta m'esperava una matança generalitzada de civils. Tampoc esperava que al final acabessin amb els Caminants Blancs, perquè tot i guanyar-los han perdut la guerra contra el sud. S'han quedat sense tropes i a saber com estaran els dracs. També em fa gracia que han fet neteja de secundaris . No se, encara falten 3 capitols pero em sembla que amb 1 ja podrien acabar la serie 
  • Desperdicis7.587 13 286👍 1.418
    Pro pro pro qu'es aixoooo?

Portem no sé quantes putes temporades esperant que els caminants blancs arribin a Winterfell (winter is coming winter is coming) i quan per fi arriben se'ls ventilen en un episodi???? Jo m'esperava una mica més de joc home! 
  • Pocafeiner3.454 9 590👍 2.912
    Apa que arribo a ser Dothraki i surto pitant cap al sud a unir-me a la Cersei.
  • Prow21.207 9 69👍 6.595
    No ha estat un capítol de 10, però sí de 8. Almenys des del punt de vista visual (per molt fosc que estigués) Des del punt de vista argumental hmmm.... Per mi ha nat de millor a pitjor. Els primers 15-20 minuts els he trobat molt ben fets, molta tensió ben aconseguida i pèls de punta amb la música, els dothrakis no tornant i el silenci que es forma (hem d'interpretar que no queda cap dothraki viu oi?). Després doncs... Moments molt emocionants i altres de molt previsibles. Els guionistes no han tingut collons a matar ningú important (amb la excepció del Rei de la Nit) a la batalla més històrica de Ponent, el resum és aquest. Poc creïble aquest fet i com ho han arreglat tot de sobte, un cop més. La bruixa dels nassos ja feia temporades que sobrava, la seva mort m'ha deixat molt fred i tampoc l'he entès gaire (ok, la profecia aquella o alguna cosa així, molt bé). Jorah estava clar que moria pagafantejant a sac, un altre final no era possible. I gran moment de la Lyanna. Però que Jaime segueixi viu és impensable (la única raó de pes és que sigui ell qui mati la Cersei) He gaudit del capítol però... em preparo mentalment per un final molt disney i força pla, per molt que hagin promès que serà agredolç etc. Si avui, que era el dia de morir, s'ha salvat quasi tot déu dels famosos, no veig que morin en capítols posteriors en massa. És a dir o Dany o Jon (tots dos alhora en plan parelleta ja seria massa carrincló i forçat) o una de les germanes Stark acaben al Tron de Ferro seguríssim, i la majoria dels supervivents d'avui viuran fins el final i els fans ben contents. He passat temporades odiant la Cersei però ara no sé si no voldria que guanyés (potser en part per què tinc clar que ni de conya té opcions?). 
    • catalàamallorca42.022 7 14👍 18.780
      Doncs jo ja fa dues temporades que espero que guanyi. I veient el panorama actual una altra cosa seria llançar la sèrie a la paperera.
      • Prow21.207 9 69👍 6.595
        Jo poso les expectatives baixes pel final de la sèrie, tindrem final pla i força ensucrat. En fi només són tres capítols més, i ningú ens treurà les magnífiques temporades anteriors. Endavant Cersei! (ni que sigui per trol·lejar els fans de Joenerys)
    • Ballester7.774 7 277👍 2.658
      Espera't home. No és aquest tipus de sèrie, hi han elements fantàstics però és un thriller polític. ls personatges importants que s'han mort fins ara, ha set en una batalla a peu de canó o ha set per decisions i politiqueig? Això és Joc de Trons i el joc no s'ha acabat, no pots treure del tauler peces crucials només perquè han aparegut uns zombis.
      • zzcc6.526 9 332👍 2.507
        Fa temps que Joc de Trons ha deixat de ser això que dius.
      • Prow21.207 9 69👍 6.595
        Si el casament roig (o com es digui) va ser una matança, amb més raó hauria d’haver mort fins l’apuntador a la batalla més important de la història de Ponent, on en depenia el destí de tot el continent. No em sembla creïble que hi hagi tants supervivents entre els personatges famosos. Vull pensar que el Martin hauria matat molta més gent (utilitzo el condicional per què no crec que veiem mai els llibres, o almenys no escrits per ell) d’acord amb el que és/era la filosofia jocdetronenca. Era indiferent que la peça fos important o no, precisament mataven gent que era molt important a la sèrie.

I el problema no és només aquest, és tenir la sensació que els guionistes no saben què fer amb personatges com Varys, Davos etc i evidentment, Tyrion. Entenc la gran dificultat d’haver hagut de passar de llibres gruixuts on el context dels personatges estava molt ben explicat al paper totalment en blanc, però no ho han sabut gestionar bé. No sé si per falta d’ambició, falta d’humiltat de no haver contractat més guionistes, pressions de la HBO per tenir una sèrie més visual que literària, ni idea. Però molts dels personatges s’han tornat més plans i menys rics interiorment, i no sé si ara de sobte es recuperarà aquest politiqueig de temporades anteriors. Jo crec que la sèrie ja es queda com una cosa de dracs i reialmes fantàstics. Cosa wue no vol dir que no ens pugui donar grans moments visuals als tres capítols que queden, esperem que sí.
  • henke56.801 12 9👍 9.657
    Quant hype amb aquesta sèrie i aquest famós tercer capítol. Psé tot plegat...
    Molt bon capítol tot i que té mil falles a parer meu. L'atmosfera molt ben aconseguida. 

Per començar la càrrega suïcida dels dothrakis, sense cap mena de sentit. Hauria estat molt més intel•ligent col•locar-los al flanc i fer una escombrada quan els Immaculats frenessin els morts. Sacrificar a la meitat d'aquests, que són les millors tropes que tens, tampoc no és de ser gaire espavilat. I quedar-se mirant els morts quiets davant l'empalissada en flames en comptes de preparar els homes a les murades i cosir-los a fletxes...Per cert, tant enfocar les estaques amb vidredrac i no han servit per a res. Tampoc no té sentit que el gegant agafi a lady Mormont i se l'acosti a la cara, podrien haver-ho fet millor.

En el moment en que s'aixequen els morts en John es troba completament envoltat i els té a un metre, però l'ataquen d'un en un i només els del davant. Quan el salva el drac han desaparegut els de darrere. I tres quarts del mateix quan el pagafantes salva na Daenerys, sort que al final mor. I espero que el seu drac també ho faci, que tenia desenes de morts a sobre clavant-li ganivetades. Poc es parla d'en Theon convertit en superguerrer per a protegir en Bran i de la seva patètica i ràpida mort. Pel que fa als morts de les criptes m'esperava una matança brutal...

Massa protes vius al final de la batalla, que en Sam o en Davos essent guerrers de merda sobrevisquin allà enmig... 

Tot i aquestes crítiques m'ha agradat molt l'episodi, amor etern cap a n'Arya.

Per un segon vaig tenir la sensació que el Rei de la Nit s'agenollaria davant en Bran reconeguent-lo com al seu senyor. Hauria estat boníssim que el veritable Rei fos ell.

I ara que passarà? Na Cersei té l'exèrcit Lannister, la flota de n'Euron i la Companyia Daurada. Els "bons" es tenen a ells mateixos, un drac (no fotem que sobreviuen els dos...) i quatre arreplegats. Seria molt lleig que encara guanyessin. L'única opció que hi veig és que els guionistes tirin d'un recurs que surt als llibres però no a la sèrie: el germà de na Daenerys que lluita amb la Companyia Daurada i que tant en Varys com en Tyrion coneixen. 
    • Hanzel und Gretyl5.386 10 398👍 1.957
      Tenen els dos dracs. La Cersei te els 20.000 homes de la companyia i les restes de l'exercit, ni de coña sencer. 

Els targarien en els dracs poden fer faena tot i ser molt menys pensant que seran prou burros com per anar només amb poques balistes matadracs. 

Al trailer pareix que arriben fàcil al Riu, i allà supose que els subdits dels frey se'ls unirán. 

Estaría be que tornara un poc de política a la serie i bona part dels Lannisters optaren per seguir al manco, però ho dubte molt. 
    • Batzolà736 11👍 145
      Justament el capítol que em vaig descarregar tenia de bonus, les explicacions dels guionistes sobre quasi tot el que dius!

Si vols vore l'explicació, pots descarregar-te tot l'episodi ací i està just quan acaba: https://wvw.torrent9.uno/torrent/69453/game-of-thrones-s08e03-vostfr-bluray-720p-hdtv

I la veritat és que em va apreciar molt més l'episodi! Per a mi excel·lent!
      Llàstima això la mort dels caminants blancs tant de temps esperant l'esdeveniment, tant de temps al mur, tot el que ha passat, l'amenaça: c'est fini 
  • Faraday1.334 1👍 990
    Episodi decebedor ben pensat. Massa expectativa per res. Moren quatre moros i poc més. La mort d'en Jorah, en Theon i la Lyanna ja es veien a venir, la mort de l'Edd crec que no l'importa a ningú i potser la única que m'ha sabut greu és la d'en Beric. Ni el Fantasma ni el drac han mort, ni en Sam, que m'ho sembla a mi o hi havia un moment en què ha quedat sepultat pels morts? Ni en Pod ha mort. Una pena tot plegat. I tampoc han mort els de les criptes! Ni en Varys ni la Sansa, ni la Missandei, ni en Tyrion. Ni la dona d'en Sam!
    I als lloctinents del Rei de la nit perquè els paguen si no han fotut ni brot? I l'atac suïcida dels cavallers? Pqc? I només torna en Jorah ferit, au va! Aquest home deu haver vist que les pintaven magres allà al davant i s'ha cagat. I tres quarts del mateix amb el wargo, sino no s'entén. I l'aparició Deus ex machina de la Melissandre. Tot caca.
    Però que impressionant podria haver estat! Podrien haver escurçat el primer i segon episodi per fer-ne només un i allargar aquest tercer, que seria el segon i fer-ne dos. Us imagineu els lloctinents del Rei de la nit enfrontant-se als personatges? Un d'ells contra l'Arya, el Gos i en Beric, un altre contra en Jorah, el Cucgris i l'Edd, un altre contra en Jamie, la Brianne i en Pod, i el Rei de la nit contra en Jon i en Tormond? Hauria estat brutal. Però no!
    I l'Arya es carrega tot un Rei de la nit, el malson de vuit temporades amb un sol gest? Per plorar.

Val més que ho justifiquin tot ben bé perquè tot això coli perquè sino serà un final de sèrie ben fava.

Espero que la batalla contra la Cersei sigui millor. Molt millor! Crec que només pot haver un parell de motius pels quals el Jamie segueixi viu: O ell es carrega la Cersei o sacrificarà la seva vida per protegir la d'en Tyrion. O en Bronn no serà capaç de disparar?

• Batzolà736 11👍 145
      Havia dit just damunt que per a mi era un episodi excel·lent! (i ho és) Però això que dius de fer dos episodis i dels lloctinents del Rei et done tota la puta raó.

Per a mi els caminants blancs eren el principi i el final de la sèrie, és com si s'haguera quedat buit ara 
  • Ocell_II1.438 6👍 564
    Doncs a mi m'ha agradat.
  • Indignat_indepe6.823 6 315👍 2.943
    Puf, quina vergonya aliena de temporades duen els guionistes.

En serio, jo no sóc classista, em sembla igual de bé que hi hagi coses tipus Marvel que coses tipus Joc de Trons. A mi m'interessa més la segona, però hi ha molta gent a qui li agrada un bon espectacle visual amb bons actors, personatges plans, i la total seguretat que un Deux ex Maquina salvarà als bons al final, però deixeu-nos les poques sèries on això no passava. De debó, pràcticament m'he adormit. Alguns parlen de tensió. Però quina tensió?

Algú ha cregut en algun moment que podia morir en Jon? O algun personatge principal? Osti, ni al puto gordo han matat!

A veure si ara que ja s'han mort tots els dolentots veiem alguna traició d'última hora o alguna cosa que animi el final (M'encantaria  la Dany pelant al Jon, és l'únic que pot salvar la sèrie).
    • Prow21.207 9 69👍 6.595
      Abans veig la Dany morint que al Jon, la veritat. El Jon és el Jesucrist de la sèrie, porta els cabells llargs, ha ressuscitat, ha salvat el món, és l’heroi idealista i bondadós i posa calenta a força gent. L’escollit, vaja. Potser no ocupa el tron de ferro per què no vol poder etc, però no l’imagino morint i menys amb aquests guionistes.
    • zzcc6.526 9 332👍 2.507
      El problema és que encara estigueu mirant-vos la sèrie amb aquest xip. Quant temps fa que no hi ha un mort realment rellevant? Jo fa temps que he assumit que el Joc de Trons de les primeres temporades no té res a veure amb el que estic veient ara mateix. Si des del principi hagués sigut així, segurament no l'hagués ni començat, però arribats a aquest punt i ja que ja hi estic emmerdat, l'intento entendre des d'una altra òptica. És per això que jo, tot i saber al 99% que no en pelarien a cap d'important, he pogut gaudir molt del capítol.
  • entre·ribes504👍 392
    Entro en aquest fil en mode
    Si en algun moment volgués reenganxar-me (M'he quedat a la 2a temporada ) on ho podria fer ?
      Home, tàcticament la batalla dels bastards per part dels Stark és un nyap també.
      • Tuixec4.053 9 528👍 1.847
        Al menys allà et justifiquen perquè és un nyap. La planifiquen d'una manera i el bastard Bolton aconsegueix que no sigui així, Bolton planifica millor. A Winterfell, ni tanssols el drac mort o els lloctinents esgarren la estrategia, avançant en linia recta en tenen prou. No hi ha bona estratègia a cap dels 2 bàndols.
  • Canyadesucre10.514 3 204👍 17.782
    Com ja va dient tothom, la batalla no té ni cap ni peus, no em puc creure que els millors militars, estrategues i tàctics de Ponent i del continent gros estiguessin allí. No sabria ni per on començar a criticar.
    Això si, molt ben filmada i tota la pesca, escenes espectaculars, etc etc etc.
    Per acabar enviant l'Arya en plan commando a liquidar el rei de la nit ja ho podrien haver fet abans i mentrestant enviar l'exèrcit a matxacar la Cersei, no? 
  • Falokrator151👍 72
    Anys i anys esperant veure els caminants sexuals com arrasen, maten, mutilen i destrossen la col·lecció aquella de monyes de Westeros, i va la tia aquella mitja merda que no aixeca un pam de terra i es carrega el dolent amb un joc de mans barat d'aquells que fotia el Tamariz, fiu fiu. 
  • ExploitationUsuari sumador7.833 13 274👍 509
    Got de Starbucks, gaffer o pastarrufa?
  • Ballester7.774 7 277👍 2.658
    Estratègia i tàctica.

No crec que la batalla de Winterfell contra l'exèrcit dels morts sigui la bajanada estratègica que sembla l'opinió generalitzada. Opinions com que s'haurien d'haver atrinxerat al castell en lloc d'enfrontar-s'hi a fora de les muralles, que l'atac de la cavalleria dothraki és una bajanada, que si més trinxeres, etc. sembla que s'obliden d'una fet clau: per als defensors de Winterfell no tenia cap sentit convertir la batalla en un setge. O, dit d'altra manera, us oblideu que l'exèrcit dels morts no és un exèrcit de vius 

Tancant-se al castell (posant per cas que tinguessin prou espai per ficar-hi totes les tropes de que estaven acampades als voltants de Winterfell) era el pitjor que podien fer. Un setge on (a) no pots fer cansar i desmotivar l'exèrcit atacant perquè són morts vivents i (b) no esperes que vingui un altre exèrcit aliat per atacar-los des de la rereguarda no té ni cap ni peus. Fent això, l'exèrcit dels vius s'haurien posat ells en una situació molt perillosa: tancats a Winterfell, amb provisions molt limitades, assetjats per un exèrcit que ni passa gana, ni passa set, ni té moral per desmoralitzar-se. Els morts haurien pogut aguantar mesos i anys el setge. Els vius, de cap manera.

Convertir la batalla en un setge també era una mala idea perquè a Hardhome en Jon i els salvatges ja van veure que unes muralles no són gaire eficaces contra l'exèrcit dels morts. En qüestió de minuts haurien pogut tenir els morts a dalt dels merlets, a canvi d'haver pogut fer unes baixes insignificants amb l'artilleria. I ja sabien de primera mà que ni tan sols el mur gegant de gel màgic no els havia pogut aturar.

Ja havien dit a la sèrie que l'única manera de derrotar l'exèrcit enemic era matar el Rei de la Nit. I l'objectiu de la batalla era aquest. Fer-lo aparèixer al camp de batalla i carregar-se'l. L'objectiu no era derrotar l'exèrcit dels morts, primer pèrquè eren masses tropes, potencialment molts milers o fins i tot centenars de milers, no sabem quants.

Els atacs de la cavalleria, la resistència fora de les muralles, etc. eren tàctiques per fer que el Rei de la Nit es manifestés al camp de batalla i el poguessin atacar. Per això, quan els dothraki fan la càrrega, en Jon i la Daenerys estan a l'aguait amb els dracs a dalt d'un turó, esperant l'aparició del Rei de la Nit per matar-lo. Que no funcionés (en part per l'imprevista tempesta de neu que convoca) no vol dir que fos un mal pla, si hagués funcionat hauria estat una jugada mestra.

La resta de la batalla segueix la mateixa idea: defenses concèntriques per aturar l'assalt de l'enemic a mesura que inevitablement vagi avançant, amb la idea de provocar i estar a l'espera de l'aparició del Rei de la Nit. Normalment cap gran estratègia no sobreviu el primer contacte amb la realitat  però dintre de tot, el pla va funcionar prou bé. Van matar el Rei de la Nit i van destruir el seu exèrcit, cosa que tractant-ho com una batalla que es guanya derrotant l'exèrcit enemic, o intentant arribar al Rei de la Nit a costa d'anar derrotant les tropes de zombies i els caminants blancs fins que només quedés ell, no haurien aconseguit mai de la vida.

• zzcc6.526 9 332👍 2.507
      Ho intentes justificar a debades. Per començar que és evident que l'exèrcit dels morts tampoc pretén convertir-ho en un setge de llarga durada. De fet, si hagués sigut així com dius, també haurien tingut l'oportunitat de fer-ho quan es tanquen a dins. I si no és així, sempre tens l'oportunitat de plantejar una batalla a camp obert.
      A part daixò, t'oblides que qualsevol plantejament tàctic d'aquesta batalla havia d'evitar regalar morts a l'enemic (ja que els pot ressuscitar), i això és precisament el que fan traient les tropes a fora, especialment amb la càrrega de cavalleria.

Per contra, els grans factors que tenen a favor no els aprofiten en cap moment, com per exemple que els morts no fan servir ni artilleria, ni projectils ni maquinària de setge. Col·loques més trampes, molta més arqueria i posteriorment els remates quan s'intenten enfilar a les muralles com ho fan el capítol. És que és molt absurd que quan s'enfilen a les muralles no hi hagi pràcticament ningú defensant! Ja en poden venir tants com vulguis que amb l'avantatge d'altura i arribant un per un, se'ls haguessin follat i sense patir baixes a penes.
  • Pocafeiner3.454 9 590👍 2.912
    Hi ha tantes coses malament en aquest capítol que millor oblidar-lo i resar perquè el proper estigui com a mínim a mig camí del nivell que tenia la sèrie fins acabada la 6a temporada.
  • autokrator13.650 3 150👍 9.483
    En resum en aquesta temporada no està passant res que no sabesim que passaria.
  • Faraday1.334 1👍 990
    Un encert més en la meva travessa de morts. 

Quin final de capítol més estúpid el del quart. Et plantes amb cinquanta paios i un drac davant unes murades plenes de tropes i amb ballestes gegants a cada torre i esperes que es rendeixin?  

La Cersei els hauria d'haver cosit a fletxes, que tenia a tir al coi de Daenerys. 

Un altre detall que no em sembla plausible és que a la batalla contra els morts sobrevisquessin la meitat de les tropes. Au va, si ja pots donar gràcies als déus si a allò et sobreviuen dos de cada deu soldats.

La part bona és que sembla que tindrem final de temporada amb intrigues i politiquejos. Varys al tron i a la merda totes les cases nobles! 
  • Indignat_indepe6.823 6 315👍 2.943
    Doncs a mi aquest capítol m'ha agradat. És més Joc de Trons, menys Marvel. Traicions, intrigues...

Hi ha dues coses dolentes del capítol:

Jaime i la Brienne? Seriosament? Quin sentit té això
    De debó falten només 2 capítols?!

Per la resta, trobo encertat argumentalment anar a un escenari on l'antagonista no sigui la Cersei (Els bons la maten i regnen feliços i contents) sino la Dany, la boja Targaryen que té tendència a cremar-ho tot al mínim contratemps. Pot ser interessant.
      La primera pregunta... es veia a venir des de fa temporades. El que no té sentit és ajuntar-los per a separar-los tot seguit.

Esperem que el desenvolupament sigui com dius... tot i que espero que també es pelin en Jon.

Però sí, ja venia de gust un capítol de politiqueig.
    • Fidel AlfalsUsuari sumador11.796 9 174👍 4.769

És "més Joc de Trons" que el ridícul capítol anterior, però comparat amb les temporades on adaptaven George RR Martin és el guió d'un culebrot de sobretaula.

• Capità·carxofa3.842 1 544👍 10.389
    Per mi l'única manera de salvar el despropòsit de les dues darreres temporades és que es mostri o s'insinuï que Bran és el puto lord of light, que ha tingut algun rol en el desenvolupament de la història de Ponent més enllà de donar un puto coltell a Arya, i que per tant tota la merda del foc contra el gel tenia alguna mena de sentit.
  • Tuixec4.053 9 528👍 1.847
    Si la Danny s'ha acollonit contra ballestes a vaixells (que les onades desvien trets), un cop pasada la 1a descàrrega (han de recarregar donant-li temps a cremar-los), com pensa fer-ho contra una ciutat amb ballestes a tota la muralla?
    Si després del 8x4 no guanya la Cersei tongo.
  • Mcasas9.783 13 219👍 4.231
    Gran capítol. El 8x04 ha recuperat el millor estil de GoT amb tota mena d'intrigues, traïcions i sorpreses. 

En Jamie lluitarà a favor o en contra de la Cersei? 

Qui va filtrar la localització de la flota on viatjaven la Danny i els altres, permertent l'emboscada de l'Euron? És important recordar que en Jon no hi era present ja que viatja per terra.

Està realment embarassada la Cersei? 

Qui és realment en Bran? 
  • Wittgenstein660👍 904
    No entenc tant de hate pel capítol. A mi m'ha donat esperances que els guionistes s'han tornar a posar les piles i tindrem un dramot polític interessant a final de temporada. 
    Bé, en realitat només m'ha agradat per l'escena d'en Tyrion i en Varys discutint politiqueig i el merder en què s'han posat. Espero que ens doni uns quants girs i morts inesperats. I a veure si en Varys enverina la Daenerys, tal com insinua. 
  • saturos478 3👍 466
    M'encanta com actua la Lena Headey. Transmet odi en estat pur i alhora sembla que és qui s'aprofita millor de la situació. Desitjo que es carregui els herois incestuosos, però sense gaires expectatives, malauradament.
  • Hanzel und Gretyl5.386 10 398👍 1.957

Puja el nivell però...El arc de tir dels vaixells si estaven darrera d'una pedra...no es te cap trellat. Si no els veus volant ells no et poden disparar. Els productors deien al acabar el capítol que Daenerys havía oblidat la flota de ferro. Au vinga va. Perfavor.

El lio Brienne + Jaime fanservice total.

La meua teoria es que els bons guanyaran. Cersei ho tindrà tot llest en el foc per sota la ciutat, quan estiga apunt de donar l'ordre el Jaime la matará acabant eixe el cercle però ell també morirà d'alguna manera.

• Fungus546👍 1.135
    Adhesió plena, total i incondicional a na Cersei, l'única sobirana ferma i amb dos dits de front d'entre tota aquesta tropa d'inútils,  tarats i indolents.

Espero un bon enfrontament entre la branca potable dels Stark (Arya-Sansa) i la boja dels dracs. Els seus interessos, malgrat comparteixin un enemic comú, són irreconciliables. 
  • TUTTLE3.301 14 612👍 2.268
    L'única cosa que em sembla més penosa que el barça és com estan acabant aquesta serie

Publicitat

Fòrums

• 9.301.901 missatges
  • 221.326 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat