Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

No sabia com cardar per primer cop

__26364__4.021 7

Hola,tinc 15 anys i encara sóc verge el problema és que no sé com dir-li a la meva novia crec que no li puc dir "vols cardar amb mi?" o si? He pensat de començar-la a tocar i acabar cardant (com a les pelis xD) però no se... Com ho heu fet vosaltres?

EDITAT:Ja vaig cardar,gracies als consells d'alguns raconaires,si algun raconaire verge vol mirar el fil li pot ser útil.

Respostes

Configuració
  • albert23Usuari sumador17.130 8 90👍 886

Al final no ens vas agrair les recomanacions i no ens en vas fer una crònica detallada, no?

Molt malament, Rezkel...

• __26364__4.021 7

Es que a mi no se'm dona gaire be fer croniques,demà ho intento i a veure si em surt tant be com les d'en picamoixons

• albert23Usuari sumador17.130 8 90👍 886

Perfecte. A veure si quan em desperto, ja ho puc llegir i em fas riure.

Però espero que sigui tot sinceritat i tendresa, eh?

• __26364__4.021 7

Sinceritat ho tens assegurat.

Tendresa et refereixes a escriure-ho com una novela de l'estil crepuscle?

A quina hora et despertes?

• __26364__4.021 7

Era una tarda d'estiu força calorosa,vaig quedar amb ella per mirar una peli,crec que ella ja sabia que no era per mirar nomès una peli.

Estavem alla al sofa mirant la peli(tal i com em va dir Xprowler),ella amb el cap arrepenjat sobre el meu pit (sort que hi havia aire acondicionat ja que si no hauria mort),quan portavem una estona mirant la peli,ens vam començar a fer petons,primer a la boca,despres al coll i llavors vaig aplicar el consell de l'hipocresia "no hi pensis: fica-la, i si s'emprenya és el seu problema" aixì que vaig seguir fins a arribar a l'escote,li vaig començar a pujar la samarreta i ella afortunadament se la va acabar de treure juntament amb els sostenidors.Jo em vaig treure la samarreta i vam seguir donant-nos el lote fins que vam acabar els dos en pilotes.
          Va ser llavors quan va arribar un dels meus grans dubtes a la vida "I ara que haig de fer?No me la comença a xupar :l" sense pensar en res li vaig començar a tocar la figueta i ella ja es va obrir de cames (ara no entrare en detalls de com la vaig posar,ja que era el meu primer cop),total que vaig acabar fotent-li dins.Despres la vaig veure bastant contenta i satisfeta,tot i que jo em vaig corre abans,ens vam tornar a fer petons i com que el condó era només un que em van regalar a un taller de sexe que vam fer a l'institut 2 mesos abans no vam poder tornar a repetir.
          Aquell consell de l'hipocresia m'ha ajudat molt

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.833.857 missatges
  • 205.813 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat