Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Nombre real de raconaires XD

Lladruc3.387 9 598👍 4

Aquesta tarda mirant collonades pel racó, he anat a parar al "ranquing" d'usuaris que hi ha a l'apartat 'raconaires'. Per pura curiositat ha clicat perquè s'ordenessin per missatges i primer m'ha sortit la gent que portava 0 missatges.

Com eren usuaris antics he anat passant pàgines i pàgines, la 1, la 2, la 10, la 57, i jo flipava amb la quantitat de gent que s'habia registrat per no res, doncs be, hi ha exactament 245 pàgines d'usuaris que MAI han escrit res. A cada pàgina hi ha uns 50 usuaris, així que fent un parell d'operacions ràpides:

245 x 50 = 12.250    que ho restem al nombre d'usuaris que al capdamunt de la pàgina diu que som:

arrodoniré a 19400 que estem apunt d'arribar i surt:  19.400 - 12.250 = 7150 usuaris que han participat algun cop al racó (almenys 1)

tenint en compte que d'aquesta xifra hi ha gent que va escriure un missatge fa una pila d'anys i no ho a tornat a fer, trolls i mes trolls, segons, tercers, i quarts usuaris per tant la xifra final de raconaires reals ens diu que som unsss :

menys de 1000 ? XD

al final serà veritat que tots som segons usuaris de qui ja sabeu ? serà cert que no existim i que no hi ha vida fora d'aquest forum ? aixó es matrix ?

qui sap... 

Respostes

Configuració
  • Osc_Tar2.752 12 680👍 16

Jo tampoc, eh?

• meriblu1.596 15 958

Lladruc escrigué:

trolls i mes trolls, segons, tercers, i quarts usuaris

també hi ha cinquens, sisens, setens, i més usuaris!

• Sergi Surià6.582 9 327

Només hi falta el meu gos  per registrar-se.

• Patxetaire812 8

Penso que això de participar talla una mica; tu et poses per curiositat i opines per a tu mateix però no et decideixes a fer-ho real, escribint-ho, ´però la veritat és que quan t'hi llences, ho acabes fent i poc a poc et costa menys fins que acabes fent-ho d'esma. O sigui que... LLENÇA'T

• Publicitat

Fòrums

• 9.191.885 missatges
    • 217.421 temes
    Fixa la barra dreta
    Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
    més votats

Accedeix als fils més votats
    Publicitat