Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Vull instal·lar una depuradora d'aigua a casa, quina és la millor del mercat?

IGNASIcat15.912 10 114👍 2.133

Hola companys, farà un parell de dies que estic pensant en instal·lar a casa una depuradora osmòtica i veig i regiro tota la xarxa d'internet buscant la millor opció N'hi han tantes referències de tantes empreses i equips d'òsmosi i calcificadores per a l'aigua que m'estic fent un embolic i voldria que els que tingueu experiència dins aquest camp o tingueu una font d'aigua d'aquestes em digueu el com.

Per cert, no em recomaneu la Osmopack LS de Top Water aquesta és una estafa pel que fa el preu (2.580 euros) encara que la màquina és bona però els comercials (ells es fan dir Agents Publicitaris) són uns galtes, et fan unes proves d'electròlisi que han estat denunciades a l'OCU, tot un espectacle.

Per el que he llegit i m'he informat la Filopur FX 300 està força bé i prou assequible ( al voltant dels 500 euros) i el calcificador Calionic és lo de lo milloret segons diuen.

Bé espero que m'ajudeu a poder decidir-me per un bon equip depurador d'aigües. Gràcies

Respostes

Configuració
  • Bismut83.920 16 2👍 3

Vaig treballar dues setmanes d'agent comercial de VDF, estafadors fills de puta.

No els n'hi compris cap ni una a ells, que rebentin.

Les primeres visites t'exgixeixen que siguin a casa de familiars teus i a sobre has de fer xantatge emocional perquè et donguin telèfons d'amistats seves a qui podria interessar l'aparell d'òsmosi i l'aparell descalcificador.

• sau6.520 12 330

que dius ara!!!

• Bismut83.920 16 2👍 3

Quan hi vaig entrar m'ho van pintar molt bonic, el contracte que vulgui, mitja jornada, mercantil o laboral, et passarem els contactes i només hauràs de fer les visites, etc...

Quan hi ets les visites te les has de montar tu demanant als que visites més telèfons de possibles visites i així es converteix en una roda on t'obsessiones per obtenir més telèfons on trucar i concertar visites (jo no ho vaig patir perquè vaig fotre el camp, però ho veia en els altres). A l'hora de fer el contracte es negaven a fer-me el contracte laboral quan m'havien dit que sí, només podia fer el mercantil, i un llarg etcètera de petites coses que anaven sortint fins que vaig dir, aquí us quedeu fills de puta.

Les proves que feien, en si mateixes, no vaig veure que fossin falses ni un frau, algunes d'elles em van fer gràcia perquè jo les havia fet a la carrera. En això de frau poc, almenys en la prova del sabó i la de l'electròlisi.

• IGNASIcat15.912 10 114👍 2.133

I aquests de VDF són una distribuïdora de Top Water? T'ho dic perque fa uns quants dies vaig anar a fer una entrevista a una empresa com la que descrius (Tutti care) i tenen un sistema de selecció de personal similar al que descrius amb la diferència de que a mi em van oferir un contracte per la seguretat social i desprès de lo ofert res de res que ells tenen una política de fer contractes mercantils i que si et fas contractes per a la seguretat social tens que esperar un mes però cobrant menys. A part de que foten el mateix sistema de visites basades en les referències personals i li diuen pràctiques, i un cop les has fet et criden per a signar el contracte mercantil amb tot de clausules abusives en les que tu no tens cap dret de reclamació i és avalista de les vendes que has fet i no es poden pagar. És una estafa d'aquestes piramidals on l'aparell val 2.580 euros, te'l rebaixen a 1.980 tu et guanyes 100 de comissió el company que t'acompanya a les visites es guanya uns 200 euros de la venda, el cap d'equip es guanya el 5% de la venda, el "sales manager" un altre 5%, el Cap de tot no sé el que es guanya però un bon grapat de segur, i fins hi tot la secretària i la teleoperadora i l'instal·lador pillen de la teva venda, uns 70 euros pel cap baix, és a dir que la rebaixa que et foten és el valor del equip osmòtic i tota la resta, els 1.980 euros són la comissió a repartir.

Per cert, durant aquest dies que vaig anar com a pringat a aquesta oficina per a fer una suposada formació com a "agent publicitari" hi havien un parell d'antisistemes que treballaven allí i que l'any passat van participar en la tancada anti Bolònia de la UB, si més no es curiós i delirant.

• Bismut83.920 16 2👍 3

Una noia amb rastes???

Jo vaig fer-ho a Sabadell, vaig fer la formació que dius tu i és exactament tot com ho dius tu, tot piramidal i fins i tot cobra per la teva venda el que neteja les finestres.

VDF vol dir Visión De Futuro

Una colla de mentiders i estafadors.

Jo ho he fet a Cornellà, on la secretària sembla una yonki escanyolasa malparida que sempre em tradueix el nom i sempre li rectifico, fins hi tot en el contracte que em van presentar tenia traduït el nom, la qual cosa també va ser motiu per no signar al no reconèixer el nom exposat en el contracte. 

Ahir van fer entrevistes a uns quants amb rastes, i cada dia d'aquest tres en els que he estat en la suposada formació no m'entenien perque parlava català i tenia de fer l'esforç de parlar en castellà encara que sempre, per tendència, tornava a respondre en català.

Desprès et contesto que estic dinant

• Mastegot29.964 9 30👍 2.301

primer de tot estàs contra l'estat d'Israel?

en cas afirmatiu, oblidat de comprar-ne cap, ja que el 90% són de tecnologia israeliana.

estàs a favor d'Israel?

Mira bé el consum d'aigua que tens, pensa que per realitzar l'osmosi necessites gastar més aigua que la que obtindràs per a consum, més l'energia elèctrica.

Creus que realment val la pena?

A no ser que tingues la pell sensible, problemes de ronyons, no et servirà de massa el producte.

No tinc res en contra i a favor de l'estat d'Israel.

Ja m'he informat sobre el cost que suposa posar-se una font osmòtica pel que fa al consum d'aigua i en aquest cas n'hi han algunes que diuen que són 1 per 1 litre, cosa que ho dubto però deu ser una aproximació a més hi han unes fonts que no arriven a ser osmòtiques però tenen un sistema i procès similar i fan una transmissió directe, és a dir l'aigua tractada no queda estancada en una vàlvula hermètica sinó que fa el recorregut "normal" per les canyeries i surt depurada per l'aixeta.

Per cert, estic decidit a comprar-me un equip depurador i per ara estic amb el dubte d'entre dues marques a escollir, encara que estic obert a suggeriments. De moment dubto entre Filopur FX 300 o FS 400 i Osmolux. Si saps orientar-me sobre aquest tema t'ho agrairia

Publicitat

Fòrums

• 9.192.263 missatges
  • 217.432 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat