Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Coses que fan ràbia

BushidoUsuari sumador12.608 12 166👍 529

Bé, aquest fil és per que la gent digui les coses que li fan ràbia. Començaré jo dient algunes coses que em fan ràbia:

-Que els trailers de les pel·lícules t'expliquin tota la pel·lícula.

-Quan treballava em feia molta ràbia que durant la setmana fes bon dia i el cap de setmana plogués.

-Que uns caps de setmana hi hagi moltes coses on em faria gràcia anar i d'altres no hi hagi res.

-Haver estat tota la tarda sense fer res de profit fent temps perquè després he quedat per fer quelcom i a l'últim moment s'anul·li el pla i que ja sigui tard per fer alguna altre cosa.

Respostes

Configuració
  • maori15.178 3 128👍 7.607
    "L'absolució de la Manada és culpa del feminisme radical"

Alguns no n'aprenen, ni n'aprendran mai. O BLANC O NEGRE.
  • Faraday1.204 1👍 833
    Crec que encara no ho havia dit: 

Poseu els putos intermitents, que no fa apujar la factura de la llum, collons!!

• Grèmlin1.146 12👍 97
    Posar la ràdio RAC1 i que fotin un programa especial de no sé quantes hores sobre el congrés del PP, que si el puto Pablo Casado, que si el vestit de la Soraya... som imbècils o què?

Si fós un partit important a Catalunya ho entendria, però ni pinten res a casa nostra, ni son ja el govern dels espanyols.
  • galetacuqui861👍 837
    Les modes de merda a les xarxes socials, com per exemple aquesta última que ha sortit  #inmyfeelingschallenge
  • GonexarUsuari sumador9.750 15 219👍 2.552
    Els ingenus que fa anys que volen seduir Coscubiela, Rabell, Domènech, Colau, Argèlia Queralt, etc.. quan són espanyolistes de collons i de 3a via no en tenen res.

Subnormals que tenint espai per créixer a la dreta repeteixen com a lloroa que eixamplarem la base amb polítiques socials i paguetes garantides.

Els analfabets amb càrrec públic.

• SEGADOR BLAUGRANA11.597 11 174👍 1.964
    El 9 informant a la portada de les seleccions espanyoles de waterpolo o de hoquei sobre patins 
  • lakerol6
    Que tot el bus estigui buit, pugi una persona i s'assegui al teu costat.

• Heavyata Rural14.244 8 141👍 434
    A les imatges dels webs que hi ha l'opció en petitó dient-te "ampliar", hi cliques però no l'amplia gens o només un 10% . Llavors per què m'ho diuen ??
  • Faraday1.204 1👍 833
    La gent que anomena àrbit a l'àrbitre. O els que diuen "quina risa" en lloc de "quin riure" o "quina gràcia".
    Estic escoltant la tertúlia a RAC1 i m'estàn sagnant les orelles.

• Toni Montagutí36.832 8 18👍 23.844
    La gent que en aquests dies caniculars es passa el dia queixant-se que fa calor. Aquells que t'ho diuen mentre la suor et va regalimant clatell avall, esquena avall, acanalada com un rierol a la regatera, camí del forat del cul com si fos un llac pregon. 
    Sí, fa calor, torracollons! I per més que ho repeteixis, com un mantra enfollit, no deixarà de fer-ne, hòstia santa, ja!!
  • Gínjol16.180 3👍 6.590
      Enrabiar-se és perdre el temps i de mala educació.
      Impedeix aprendre.
      De l'enemic també cal aprendre.

Hem de restar frescos tant com sigui possible.

It's cool.
    -El deficient transport públic a l'Agost, sobretot pel que fa al bus. Hi ha molta gent que treballa l'estiu, tenint en compte que es tracta d'una ciutat turística com Barcelona.

-Que a moltes entrevistes la persona entrevistadora vagi tallant l'entrevistada, sense deixar acabar la frase. No entenc aquesta nova fornada periodística d'anar parlar atropelladament, mossegant... com si tothom volgués imitar el format BBC.
    • Toni Montagutí36.832 8 18👍 23.844
      Ahir ho pensava. Vaig agafar el V15 a la Via Laietana. Aquell bus anava ple com un ou de turistes tornant de la platja. Trobo que reduir el servei mostra una mentalitat antiga, de quan la Barcelona del mes d'agost era un desert. A part que qui hi treballa hauria de tenir el mateix dret que la resta de l'any a unes freqüències raonables.
    • catalàamallorca41.171 7 14👍 17.274
      Justament abans d'ahir vaig agafar el bus per primer cop des que em vaig treure el carnet de conduir... i dos quilòmetres abans de la meva parada va i s'espatlla.  Vaig preferir seguir caminant el que em quedava, juntament amb un grup d'italians que maleta en mà em van explicar que s'estaven a un hotel prop d'on visc. La resta de guiris van preferir esperar a que arribés un altre bus (com es noten les diferències culturals sud-nord en aquestes coses ).

Per després haver d'aguantar als palmesans de torn diguent que s'ha d'emprar més el transport públic.

Va home va, de debò? Et penses que t'aplaudiré per creure't enrotllat i guai perquè fas versions d'una sèrie tan suada com GOT, adaptada a les sancions econòmiques que degraden el nivell de vida de gent innocent? 

Un suggeriment: prova amb un acudit sobre guenyos, potser ets el campió en imaginació.
  • pastor_de_bits10.262 9 209👍 2.139
    Defensar els col·legis electorals perquè es pugui fer un referèndum, durant el dia rondar els que menys afluència de gent tenien, estar disposat a rebre els cops de porra necessaris per tal que els macarres amb placa no el poguéssin boicotar... Celebrar-lo, guanyuar-lo, veure com el "teu" govern aparca la publicació dels resultats per quan més li convé, menjar-te una puta merda de pseudo-declaració d'independència amb suspensió ipso-facto, escampada política, veure la Forcadell sola com un mussol sense poder obrir sessió parlamentària... per acabar amb el "nostre" poc govern demanant un nou referèndum.
  • Matadegolla22👍 12
    Com he comentat a un altre fil:

En els darrers temps qualsevol comentari a facebook, twitter, fòrum, x xarxa social sempre hi ha algú que diu "és la meva opinió", "jo opino així", etc... com volent disculpar-se o justificar-se per pensar de tal manera.

És evident que quan fas un comentari és la teva puta opinió i no és la veritat universal!

Us penseu que per posar aquesta frase us esteu justificant o disculpant o fent-ho menys rellevant?

No, esteu quedant com uns imbècils sense personalitat que us penseu que posant aquestes paraules passeu a no tenir responsabilitat pel que opineu?

I en general, aquests "és només només la meva opinió" acostuma a ser un "aquesta és la meva opinió de merda".
      Per experiència acostuma a ser gent amb una ideologia força rància.
    • EPS61.298 13 8👍 10.075
      Jo sempre ho he dit. Quan dic que és la meva opinió, és que no és una veritat absoluta, sino que em baso en fets o en la meva visió.

Per exemple, quan dic que el comunisme és un fracàs, és la meva opinió que baso en uns fets, però no vol dir que ho sigui de per si, potser no es va trobar la tecla amb aquest sistema. El cas que quan dic "és la meva opinió", és que també dir que no "vull discutir, tu penses una cosa i jo una altra".
  • Gínjol16.180 3👍 6.590
    Perdem massa temps enfocant sentiments (sovint descontrolats) negatius i rabiant.
    Això no té sentit, no és positiu ni serveix per a res.
    Positivitzem i prioritzem cap a tot allò pràctic i empàtic o ens autodestruirem.
    https://bracosoberts.wordpress.com/2015/09/01/lodi-es-autodestructiu/
    • cristinon25.750 9 44👍 1.368
      De vegades dius coses intel.ligents Gínjol
      • Gínjol16.180 3👍 6.590
          Més que d'intel·ligència es tracta de sentit comú i sentit pràctic.

La gent no s'autocontrola i acabarà autodestruint-se.

ACTITUD DE TRIOMFADORS

No es pot

Puc

Mai no hem fet això abans

Tenim l'oportunitat de ser els primers

És molt complicat

Vegem-lo des d'un angle diferent

No tenim prou recursos

La necessitat és la mare dels invents

Això mai no funciona

Deixa’m provar.

No tenim prou temps

Reevaluem la prioritat.

Ja ho vam intentar

Vam aprendre de l'experiència

No hi ha manera que rutlli

Podem fer que rutlli.

És perdre el temps

Pensem en les oportunitats.

És tirar els diners

La inversió pot ser recompensada

No hi tenim experiència

Avancem-nos a la competència

Els nostres executius no hi aniran

Mostrem-los les oportunitats.

Així ja va bé.

Sempre ho podem millorar

No tenim prou diners.

Podem retallar d’altres sectors.

No tenim suficient personal.

Som un equip lleuger, però eficaç.

No tenim suficient espai.

Espai temporal pot ser una opció

No en tenim l'equip.

Fem-ho per un altre sistema.

No hi haurà cap millora

Sempre hi ha una possibilitat

• Konrad758👍 1.193

cristinon escrigué:
        De vegades dius coses intel.ligents Gínjol
    Noto els ànims molt esverats, no sé si té relació amb Vox/"catalufos"/tabarnesos, o l'empresa que contracta a endollades per forçar sortida de treballadors i deixar vacants, o simplement coses de "ninyates immadures", però al carrer estic notant la gent massa esquerpa. No és normal que hi hagi persones amb qui anava entablant converses del tot desenfadades i ara em facin el buit, sense haver fet res de res. Apretar el pas quan passes al meu costat? Girar-me l'esquena quan faig acte de presència? Escolta, que no mossego i vaig ben rentat, eh.

Tampoc entenc aquesta crispació al Racó amb certs usuaris (no dic noms, però ja sabeu per on vaig). No crec que sigui complicat tractar els temes amb educació i respecte, que per això existeixen els 4chan i forocoches.
    • LesttattUsuari sumador38.422 11 15👍 13.482
      Precisament ets tu qui, des d'un temps, està practicant aquest buit cap a tots aquells que no són de la teva parròquia d'esquerres.
    • EPS61.298 13 8👍 10.075
      No és normal que hi hagi persones amb qui anava entablant converses del tot desenfadades i ara em facin el buit,

Potser tu sembla a tu. A vegades quan un està en una dinàmica negativa, entra la sensació que el món està contra tu.
    • Defectible7.295 292👍 1
      No crec que sigui complicat tractar els temes amb educació i respecte, que per això existeixen els 4chan i forocoches.

És al revés.

Si 4chan i forocoches existeixen és perquè el que la gent vol i on porta la dinàmica natural dels taulells de discussió generalista, és a la falta d'educació i la falta de respecte.

A veure per quins set sous hauria de ser diferent aquí.

Sense moderació competent els llocs com aquest se'n van a fer punyetes. Tots els fòrums d'aquest tipus a la vella usança, en tots els països, han degenerat d'aquesta manera (la gent que no vol perdre el temps amb parides se'n va a les XXSS generalistes, que satisfan les necessitats de la majoria).
        No és contradictori tot el que estàs dient?
        • Defectible7.295 292👍 1

L'estat "natural" de les coses —és a dir, sense cap mena de norma— és un estat en que impera l'agressivitat, la falta d'educació, l'assetjament, etc.

És el que s'esdevé hi ha als llocs sense les mateixes ni moderació. A tot arreu, a la societat també.
            Si 4chan i forocoches existeixen és perquè el que la gent vol i on porta la dinàmica natural dels taulells de discussió generalista, és a la falta d'educació i la falta de respecte. A veure per quins set sous hauria de ser diferent aquí. Sense moderació competent els llocs com aquest se'n van a fer punyetes.

"Per quins set sous hauria d'existir respecte a un lloc com el Racó? Sense moderació aquest lloc se'n va a fer punyetes"

Sembla una declaració qualsevol dels Comuns: Donde dije digo...
            • Defectible7.295 292👍 1
              Amb "se'n va a fer punyetes" no volia dir que desaparegui, sinó que es torna com els llocs webs que has esmentat.
                Aleshores on vols arribar? És dolent el que demano, o què? És que no t'entenc.
                • Defectible7.295 292👍 1
                  El que dic és que el que demanes és impossible sense moderació, res més.

Sense moderació impera el que hi ha. Aquest és l'estat natural de les coses: quelcom semblant a forocoches i 4chan.

Encara et diré més: No tenir unes normes de participació clares és el pitjor, perquè crea encara més caos.
                    Però és que amb moderació i normes ja està passant.
                    • Defectible7.295 292👍 1
                      1. Aquí no hi ha moderació. Jo hi porto uns 4 mesos i no l'he vist ni 1 sol cop. El que hi ha és una gent que, si reportes missatges, a vegades fan una cosa o a vegades una altra, però que en cap cas es pronuncia.

2. Les normes no són clares, no saps què és reportable i què no. L'administració va obrir un fil per actualitzar-les amb una falsedat enorme, on NO VA RESPONDRE ELS DUBTES DELS USUARIS. A més, van dir que prendrien mesures contra qui fes mal us dels vots negatius, i no han fet res.

• Nines Rcio243
    Buf........................
  • Pocafeiner3.377 8 601👍 2.696
    La gent que fot la volta sencera a la puta rotonda pel puto carril exterior.
    • __33559__12👍 23
      Jo sóc un i es legal   dons a mi em fot la gent que la al carril interior a tot drap i desprès surt a la primera sortida sense mirar i desprès col·laciona contra un altre cotxe. Ja que la persona que va al carril exterior surt a la segona sortida i te preferència, ja que els que estan al carril exterior(dret), tenen preferencia.
  • friket_heviarra_666906 3👍 179
    Les parides d'en Defecable
    Els anuncis d'apostes, cada cop en són més.
  • Xicoira4.723 2 457👍 3.716
    La gent imbècil.
  • ziol7.562 15 284👍 3.034

Comprar un aparell que ve amb una caixa plena d’accessoris i, en obrir-la per primera vegada, pensar que anava a l’inrevés, aixecar el fons en lloc de la tapa —anava un xic fort—, i totes les peces petites per la taula, per terra i fins i tot a la cadira.

M’ha passat fa deu minuts.

• catalàamallorca41.171 7 14👍 17.274
    Els semafors a la sortida de les rotondes. De veritat, no tenen cap mena de sentit, només serveixen per a crear embossos. 
  • friket_heviarra_666906 3👍 179
    la publicitat ranciament snob de la Damm inedit
    Els musicals i els concursants que es posen a cantar amb un estil semblant al de Shakira o Serrat. Superior a mi.
  • Defectible7.295 292👍 1
    El Zona Zàping i tot el seu ritme, estètica i temàtica quillo-catalana, música i veus imbècils en general.
    -Els anuncis mega-solidaris i humananitaris de Coca-Cola.

-La gent que es fot davant de les entrades dels llocs (metro, carrer, escoles...) que impedeixen accedir.

-Tv3, i la seva obsessió del volem acollir i insistir que l'islam, religio de pau.

-
    Catalunya ocupada.

-La hipocresia i botiflerisme de l'esquerra independentista.

-La propaganda massiva i constant de productes dedicats cap a la dona, i de la manera que estan fets (llenceria, cosmètics, de neteja, sanitat, roba, sabates...feminisme extrem...)=fins els collons.

-Canalla xisclant.

-Adolescència.

-L'incivisme

-El barruerisme espanyol.

-El soroll.

-El llirisme català.

-Aquells que es mosseguen les ungles.

-Que vulguin cridar l'atenció.

-Els maltractadors d'animals i contaminadors del medi ambient.

-Els grafiteros, sobre tot aquells que deixen la seva merdosa signatura pels diferents llocs de la ciutat.

-Colau

-Política, llengua, musica i tradició espanyola

-La ciutat, de formigó i massificada.

-Monopatins (o skaters)

-Els que venen emprenyant-te amb la pilota (futbol, tenis de platja...) per després demanar-te perdó.

-La calor excessiva.

-L'estupidesa humana.
    • galetacuqui861👍 837
      Home, però no posis dins del mateix sac el feminisme extrem amb la propaganda "femenina". Són coses ben diferents...
        Els anuncis dedicats a la dona, l'home es qui pràcticament surt com a principal culpable de qualsevol "error" o vist com el dolent de la pel·lícula.

Un exemple. (A partit minut 0:55)

https://www.youtube.com/watch?v=YbeBYkIVoWA

--Curiós, que Raco Català no m'hagi notificat de la teva resposta. L'he vist de casualitat.
        • galetacuqui861👍 837
          Que jo també ho critico, la majoria d'aquests anuncis són sexistes quan no ho haurien de ser. Però el què et deia  és que no posis el feminisme extrem dins del mateix punt que els anuncis aquests, perquè poca cosa hi té a veure.

A veure si ara t'ho notifica doncs.
            Precisament és aquest sexisme femení dels anuncis el que considero com a un tipus de feminisme extrem.
            • galetacuqui861👍 837
              Doncs malament. Perquè el feminisme, sigui extrem o no, hi està en contra d'això. 

N'estas segura?

Quin missatge creus que vol mostrar tota aquesta mena d’anuncis, sota l’aparença d’una normalitat? = l’home es dolent, brut i inútil. La mateixa ideologia que vol transmetre el feminisme de l’extrema esquerra catalana.

No m'invento pas res. Els seus pamflets en van plens de missatges com aquests.

En el cas de l’exemple que t’he exposat, la dona està transmetent el missatge de que l’home es brut i no sap cuinar... "Coi, es normal que embruti mentre es cuini. En acabat, ja netejaré el que calgui, però, de moment, deixem preparar el sopar..."

...

No es un cas únic, en els anuncis. Adona’t, cada cop que en vegis un altre, i que sigui dedicat a la dona. La presencia de l’home sempre serà acusat d'un fals "delicte".

Publicitat

Fòrums

• 9.252.471 missatges
  • 219.500 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat