Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Coses que fan ràbia

BushidoUsuari sumador12.619 12 166👍 555

Bé, aquest fil és per que la gent digui les coses que li fan ràbia. Començaré jo dient algunes coses que em fan ràbia:

-Que els trailers de les pel·lícules t'expliquin tota la pel·lícula.

-Quan treballava em feia molta ràbia que durant la setmana fes bon dia i el cap de setmana plogués.

-Que uns caps de setmana hi hagi moltes coses on em faria gràcia anar i d'altres no hi hagi res.

-Haver estat tota la tarda sense fer res de profit fent temps perquè després he quedat per fer quelcom i a l'últim moment s'anul·li el pla i que ja sigui tard per fer alguna altre cosa.

Respostes

Configuració
  • __33769__160👍 22
    La gent que vol quedar amb tu, quedem l'hora i et deixa plantat, i t'ho fot com més de 20 vegades durant 5 anys, i lo sorprenement que la seva familia em digui que sóc el seu millor amic i sempre parla de mi. O sóc un carca, o ara el jovent d'ara de Catalunya, sol deixar la gent plantada o avisar 15 minuts més tard de l'hora que no vindra, desprès que haguis fet 20km o 60km i no et diguin ni unes simples disculpes. 
    • maori16.173 3 114👍 8.326
      desprès que haguis fet 20km o 60km i no et diguin ni unes simples disculpes
      Per això no quedo amb gent que viu a la quinta forca.
      • __33769__160👍 22
        Amb lo dels km, em referia, per exemple estic a un lloc, per exemple amb la parella, però a tal hora he quedat amb algú, amb un amic que només la vec una vegada al mes, perquè no sóc d'aquells que quan te parella, s'oblida dels amics. Torno a la meva ciutat, que esta a 20km de la meva parella. Quant arribo a la meva ciutat, el truco i li dic: "ja estic aqui, on ets?, ja fa un quart que t'espero al teu parking..." i em diu que no pot quedar :S ...lo que em fot, es que no em truqui que no pot quedar, es que si jo no truques, ell no em diria res. Si m'hagués avisat, seguiria amb les meves coses... 

-Els fils pessimistes. Els ignoro tots. 
    -La gent que fa el gest de saludar amb la mà, insistentment, mirant cap a mi, i deixar-me en un compromís entre quedar com un maleducat i un pringat, perquè no recordo haver conegut aquesta persona. 
    -Els eufemismes. Sobretot en la sanitat: sí és sala d'urgències, si us plau, que no ens facin esperar vint hores. Que canviïn el nom, ja sé que si retallades de personal, però no ens preneu el pèl, fdp.
    • catalàamallorca41.786 7 14👍 18.282
      -La gent que fa el gest de saludar amb la mà, insistentment, mirant cap a mi, i deixar-me en un compromís entre quedar com un maleducat i un pringat, perquè no recordo haver conegut aquesta persona. 
      Home, però això és culpa teva que no te'n recordes. L'altra intenta ser educat i saluda. 
        Si no me'n recordo no passa res, per la meva vida passen mil persones i no puc estar en totes, no sóc Nech. Arriba un punt que m'he esforçat en ser amable per res, total ara prefereixo passar de llarg i si s'ofen, calavera i pinta. 
  • Canyadesucre10.340 3 208👍 17.202
    Qualsevol cosa que surti d'aquell forat pudent que en Tardà té a sota del bigoti.
  • Tonyinaire134👍 116
    Que pengis un fil al racó, se'l mirin 160 vegades i ningú contesti.

• Bonapau20👍 4
    Que et facin espòiler quan comentes que has començat una nova sèrie.
  • KevinBCN7👍 1
    Buff. Un munt de coses. 
    1. La gentussa que parla fort a les sales d'espera (mai he escoltat que parlin en català, quina sorpresa).
    2. Quan estudio amb els auriculars o cascos i se'm enganxen amb la vora de la taula. 
    3. Quan algú que t'està parlant tanca els ulls per fer-se l'interessant.
    4. Quan el pare em crida, jo contesto "que" i ell no contesta. 
    5. ComunidaZ de MadriZ, pareZ, realidaZ, usteZ... 
    6. Quan creuo un carrer ample i un cotxe em passa pel davant, tot i estar en verd.
    7. Pagar per anar al cinema i que la peli sigui una merda terrible. 
    8. Inés Arrimadas, Fernando de Páramo,  Carrizosa, Rivera, Girauta, TONI CANTÓ... Mare de déu el Toni Cantó. 
    9. La gent que diu "tinc que".
    10. Quan se't enganxa el full del quadern al braç perquè sues com un porc.
    I un munt de coses més.
  • Defectible7.981 270
    A algú més li passa que cada vegada que troba un producte que li agrada, el retiren del mercat?
  • entre·ribes443👍 317
    La poca curiositat i paciència que té molta gent.
  • Lepid1.464 3👍 551
    Quan les ex es segueixen donant la tabarra quan els hi has deixat cla que ja no vols res
  • EPS62.146 13 8👍 10.938
    La gent q no posa els intermitents.
    • __33769__160👍 22
      He llegit que tens força amistats colombianes, ves a Colombia i et moriràs allí, ni els taxistes els fan anar els intermitents. Ni a les autovies i mira que la gent avança per la dreta. Jo vaig estar 4 dies a Bogota i vaig veure 5 accidents al meu davant, mai més tornaré en aquest puto país
      • EPS62.146 13 8👍 10.938
        Cert, no només a Colòmbia sino a tot llatinoamèrica. De fet a Colòmbia en si no em sembla on pitjor condueix la gent, a La Paz és molt pitjor. Ja no parlo de la Índia o llocs així, que no he estat mai.
  • entre·ribes443👍 317
    Que ma mare comenti el meu cul en ple carrer.
    En general gent que parli del meu cos, com si fos assumpte seu.
    Haver de triar roba.
  • Defectible7.981 270
    La normalitat amb la que es viu aquesta campanya espanyola fa venir basarda. Aquest matí no es pot escoltar la ràdio, tothom bavejant per tot arreu.
  • entre·ribes443👍 317
    Vas a una activitat en grup i un noi que acabes de conèixer en plena conversa et posa subtilment un moment la mà a la cintura.
    Són aquelles transgressions tan petites i ràpides que et quedes sense saber com reaccionar.
    Però és desagradable que t'envaeixin així. Aquestes coses quan està clar que hi ha atracció mútua, en una cita, quan hi ha tot aquest joc de mirades i aneu provant on voleu anar estan bé. Però no amb algú que acabes de conèixer, joder!!
  • alltocat4
    La gent que exagera qualsevol ximpleria

Publicitat

Fòrums

• 9.285.125 missatges
  • 220.677 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat