Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Tota la merda del racó junta en un fil

R2.578 8 707

Passin i mirin. 

- http://www.racocatala.cat/forums/fil/118647/artidle-faldilla-nacional-den-salvador-sostres

Proposo puntuar negativament a qualsevol que faci comentaris ofensius sobre la pobra noia, així com els que els animin. Jo ja ho he fet amb 5 o 6, però es veu que si puntues negativament massa seguit, et baixen el karma. 

Respostes

Configuració
  • Bismut83.920 16 2👍 2

Aquí hi manca una foto d'en Moisito.

• __19779__3.485 10

Que algú posi la que està amb la estanquera.

• Tarragonamesborrona11.438 8 176

No es podria marcar com a fil "tòxic"?

• NaskoVUsuari sumador20.489 12 71👍 2.522

I tu vens i ens ho recordes? Perquè no ho dius en aquell fil? Perquè l'obres a actualitat? És que no entenc aquest fil.

• Bismut83.920 16 2👍 2

És de Reagrupament i la resta som dolents, tots. Pensa que ell aquets cap de setmana se l'ha passat somrient perquè ja sabia la jugada de realpolitik d'en Carretero. Que no t'has il·luminat?

• R2.578 8 707

Perquè hi havia tanta merda que em feia vergonya haver-hi de tornar a entrar posteriorment.

La idea era parlar del tema sense tanta merda.

I què hem de comentar d'un personatge que de la nit al dia passat d'independentista a autonomista?

D'un personatge que escrivia a "l'Avui" i ara, a "El Mundo"?

No em mereix cap respecte aquest home...

• R2.578 8 707

No t'entenc. 

Jo parlo precisament de la merda que diu en Sostres i la claca de la gent que hi ha comentat ficant-hi més merda. Denigrant a la pobre noia de maneres malèvoles. 

M'han vingut unes ganes d'empal·lar-los a cadascun d'ells.

I què vols que comentem?

És un dels problemes de la política: tothom en parla sense tenir ni puta idea.

El que n'hem de treure (considerant la virulència dels comentaris) és allò de:

"Latrant et scitis estatint praetesquitantes estis"
            "Borden i sabeu al moment que cavalqueu per davant de la resta"*

* La traducció no és meva, per tant no me'n faig responsable...

• R2.578 8 707

M'és igual que es fotin amb en Carretero amb el partit o amb qui siguin. M'emprenya que es fotin amb una pobra noia indefensa, que no coneixen de res, pel simple fet que un malalt l'ha ficat en un rumor per fer mal a una altra persona.

Podia tenir l'opció de enviar a la merda a les putes de les mares de cadascun dels que hi han ficat merda, però segur que jo hagués rebut.

Tot i que el cas seria el mateix, ficar-se amb una persona que no conec.

• Fot-li-fort4.553 14 472

Seràs tu que no la coneixes tros de ruc.

Ara és ella qui controla internament reagrupament en substitució d'en Valdero. Mira que n'ets de babau. Estàs a dins de reagrupament, defensant-lo a lo bèstia aquí al Racó, i no tens ni idea de com ha anat el famós "cop d'estat".

I després de fer mal, molt de mal, aquí al Racó i a d'altres fòrums, escampant merda de la grossa i insultant, ara et fas l'ofès. Doncs estàs tastant la mateixa medecina que has estat repartint. Només que el tema de la Lomas és cert, t'agradi o no.

Va, et faig la pregunta per a l'aprovat: quantes persones hi havia al grup dels "rebels" i qui eren? Pensa't bé la resposta.

• R2.578 8 707

M'és igual que es fotin amb en Carretero amb el partit o amb qui siguin. M'emprenya que es fotin amb una pobra noia indefensa, que no coneixen de res, pel simple fet que un malalt l'ha ficat en un rumor per fer mal a una altra persona.

Podia tenir l'opció de enviar a la merda a les putes de les mares de cadascun dels que hi han ficat merda, però segur que jo hagués rebut. Tot i que el cas seria el mateix, ficar-se amb una persona que no conec.

• R2.578 8 707

Proposo puntuar negativament a qualsevol que faci comentaris ofensius sobre la pobra noia, així com els que els animin. Jo ja ho he fet amb 5 o 6, però es veu que si puntues negativament massa seguit, et baixen el karma. 

• manelr849 9

I que et passa ara?

No estic d'acord amb els comentaris que s'han fet de la pobre noia, jo m`he estat de fer-ne cap al respecte. Ni per suposat amb les vomitades d'en Sostres, vagin en la direcció que sigui. 

Tot i així crec que responen a la fatxenderia, prepotència i xuleria amb que els hooligans reagrupats heu estat tractant a la resta de raconaires.

Recordo fils lamentables , tractant a persones igual o pitjor que a aquesta noia, fins hi tot un que insultava al president del parlament. Veig cada dia  unes quantes respostes on no pareu de matxacar a qui no combrega amb vosaltres o, encara que mínimament combregui, el tatxeu de fill de puta en amunt. Ja sigui un raconaire o un polític. L'única política que sabeu practicar es la del menyspreu.

Recordo un fil on tractaves una ciutadana normal i corrent de Fleuma, per la senzilla raó que havia anat a Palestina i com que no l'havien deixat entrar estava fent una vaga de fam. Una ciutadana que res te a veure amb la política, ni per suposat no es la novieta de ningú , ni opta per  encapçalar una llista; una ciutadana anónima.

Una ciutadana que defensava legítimament els seus ideals, igual que els defenses tu i la Sandra Lomas i que tenia dret , com també el tens tu, la Sandra Lomas i l'esperit sant, a fer el que la seva consciencia li/us dictamini. Una persona, igual que  la noia que ens ocupa, que no es podia defensar i imagino que ni tant sols sabia que es parlava d'ella aquí.

Abans d'obrir un fil primer hauries d'haver fet una reflexió i si de cas una neteja bucal. En acabat segurament podries haver dit qualsevol cosa.

I doncs que et pensaves? que la gent no se'n tornaria?  I ara  a fer-se el víctimes per que han atacat a deu nostru senyor Carretero? Es que s'ha de ser lerdo !

Vull aprofitar per mostrar la meva més absoluta solidaritat amb la Sandra Lomas i la resta de reagrupats. I el meu més absolut despreci amb els hooligans i fatxes varis que van perdonant la vida a la gent en nom de reagrupament.

Feu-vos un favor, deixeu reagrupament en pau. Sou l'escoria que més que sumar resta.

A cagar a la via!!

• Mitridates7.665 14 277

Tota la merda junta del Racó dius... eixe fil no és aquell on el club dels tarats lloeu el maquiavelisme i l'autoritarisme?

• jose luis caro3.443 11 582

és guapa la noia en qüestió???

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 8.985.863 missatges
  • 210.835 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat