Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

El racó de les sèries.

Kaya24.887 13 44👍 88

Què tal si unifiquem en un sol fil totes les sèries que ens arriben des de l'estranger? Podem proposar noves sèries, crítiques, links amb descarregues directes quan surtin nous capítols, comentar-los, etc, etc! Evidentment amb Lost no, que aquest ja te fil propi.  

Si no sabeu quan fan les vostres sèries preferides podeu consultar un calendari aquí. Si us registreu i poseu "Add Shows To Your Filter" podreu seleccionar només les series que mireu. 

Apa!

Respostes

Configuració
  • Oscar lo RoigUsuari sumador23.395 14 52👍 482
    He acabat la 1a temporada de Future Man (per ara l'única), 13 episodis de 26' que es beuen com l'aigua. Recorda a una versió paròdica de Terminator i Regrès al Futur.

I també he acabat Sleepy Hollow, la 4a temporada, última de la sèrie i sense part dels protagonistes. Ja està cancel·lada. Va començar molt forta, amb un plantejament prou original, per al final ser únicament per incondicionals, amb una càrrega de nacionalisme estatunidenc tan descarat que en moments tira enrere.

Ara començaré Defenders i Silicon Valley
  • Albufaire2.584 1 709👍 3.317
    Resultado de imagen de black mirror star trek

L'última temporada de Black Mirror!
  • Faraday1.043 1👍 690
    Algú més segueix Altered Carbon? Us fa el fet?

• Lur2.645 8 701👍 523
    Stranger things
    Dark
    Sense8 (enganxada màxima)
    Altered carbon
  • Faraday1.043 1👍 690
    He acabat la primera temporada de Britannia

Un peterret molt prescindible amb tocs psicotròpics ja des de la seva intro. Si espereu alguna cosa històrica llegiu llibres que us farà més bé. Fins a l'episodi 6 o 7 pot matar a les ovelles d'avorriment. Només recomanable per aquells que anhelen Kelly Reilly i li dediquen sessions onanístiques. Li auguro una segona temporada més i prou, o això espero.
  • Segon_usuari_Bob5.526 10 390👍 5.954
    Algú ha vist Star Trek Discovery i The Orville?

És que em ve de gust parlar malament i molt de la darrera versió d'Star Trek i posar pels núvols The Orville de Seth Macfarlane.

• Lyuh Woon-hyung2.370 3 760👍 2.376
      boníssima The Orville,

els nous klingon....no en sóc fan, no
      • Sau de Treviac4.614 1 464👍 5.062
        The expanse l'has vista? I The Handmaid's tale?
          The Expanse l'he vista i mira, em va agradar, però tampoc em va matar massa, les sèris de Netflix en general em semblen una mica totes el mateix. Comparada amb les altres que han fet, ok. Evidentment li manca molta personalitat, com a la majoría de series que es fan avui dia. Star Trek Discovery em va semblar una merda MOLT grossa, els personatges semblen nintots de cera sense anima i només pots empatitzar amb un o dos com a màxim, els Klingons tenen el pitjor disseny de personatge que podien haver escollit i bàsicament s'han carregat el canon de la seva cultura....en fi...

The Handmaid's Tale vaig començar la novel·la però no la vaig acabar, no estic per mes depressions a la meva vida, i la sèrie no la vaig voler veure per que passo del McDonalds televisiu en que s'ha convertit Netflix
            De moment, de The Handmaid's tale tot han estat bones crítiques (el que m'han dit...). I del llibre també, que per cert és en català!

Quan pugui miraré The Expanse, doncs!

Me'n recordo de la sèrie clàssica de Star Trek i la dels anys 90 que passaven totes dues per TVC. I m'agradaven. Si aquesta és una merda segons dius no la miraré pas.

Gràcies per la recomanació, mestre! 

Per cert, acabo de mirar Stranger Things, totes dues temporades i a la meva dona i a mi ens ha flipat. Molt bona. I porta records de quan érem petits als anys vuitanta i ens agradaven The Goonies, ET, The body, les històries de n'Stephen King...
              Lo bó del netflix és que tenen totes les temporades de totes les series d'Star Trek i pots triar i remenar, TNG i DS9 són obres mestres sense cap dubte, la nova ni s'hi acosta. Ara quedo malament però Stranger Things no em va matar massa tampoc, vull dir que està bé però no em va engegar el motor nostàlgic, potser per que durant els 80 jo era massa petit... gran pel·lícula els goonies. I això que t'he dit de Handmaid's Tale és molt personal per part meva, segur que està força bé, però és un univers que em fot de mala llet, una distopía cristiana ultramasclista, espero que no es faci realitat

• Faraday1.043 1👍 690

He acabat de veure Slasher: Guilty party (segona temporada). Slasher, com el seu nom indica fa referència a les pel·licules d'assassins en sèrie com Halloween o Viernes 13. És una sèrie antològica (on cada temporada s'explica una història nova), en aquest cas de 8 capítols.
    M'ha semblat millor que la primera. No és que sigui recomenable però és entretinguda i es deixa veure fins als dos últims episodis on tot s'ensorra. Mal final, previsible i suat. Pels amants de les pel·lis de terror per adolescents, crispeteres, a l'estil Sé lo que hicisteis el último verano amb escenes gore bastant bèsties (no recordava una primera temporada tan sanguinolenta).

I ja està. No digueu que no us he avisat.

• Albufaire2.584 1 709👍 3.317
    PREACHER
  • llibertum197 5👍 110
    Acabo de veure, per segon cop, la primera temporada de "Dark" (i l'única, de moment, encara que ja s'ha anunciat una segona temporada per a finals d'aquest any).

Considero que és una sèrie fantàstica, de les millors (sinó la millor) que he vist en els darrers anys, i n'he vist moltes. Per als que la comparen amb "Stranger Things" he de dir que, en la meva opinió, s'assemblen com un ou a una castanya. M'agrada "Stranger Things" (la primera temporada més que la segona), però considero "Dark" molt més adulta i amb un guió molt més trabat i treballat que "Stranger Things".

Això sí, si la veieu, deixeu de fer qualsevol altre cosa i concentreu-vos al màxim. Que no us distregui ni el vol d'una mosca, ja que surten molts personatges i en diferents situacions d'espai-temps.

Jo l'he hagut de veure dos cops sencera, i encara em queden molts dubtes. Espero que els guionistes ens il·luminin i resolguin molts dels misteris en la segona temporada
  • Faraday1.043 1👍 690
    Seguint Mob City. Només porto dos capítols però em sembla bona sèrie si us agraden les pel·licules clàssiques de gangsters. La llàstima és que la varen aniquilar amb tant sols 1 temporada. 

• Faraday1.043 1👍 690
    Heu vist ja lúltim capítol de la temporada de TWD?

Ho haveu vist? Ho haveu vist?? LA MARE QUE ELS VA PARIIIIR!

• Marcos412473.776 2 545👍 2.461
    M'estic veient la sèrie americana, adaptació de la pel·lícula australiana, Animal Kingdom sobre una família de lladres i criminals professionals a les costes de California.

Està força interessant. 

També he vist la primera temporada de la sèrie The Leftovers, on en un segon, desaparèixen sense deixar rastre 140 milions de persones a tot el món (2% població mundial). 3 anys després ens expliquen com la humanitat està portant el tema i la incertesa del per què. No molt bé. Es tornen tots bojos.   Crec que ja la van mencionar quan la van estrenar.

M'estan agradant ambdues bastant.
  • Faraday1.043 1👍 690
    Per cert, després de Mob City vaig passar-me a The making of the mob, una sèrie documental sobre la creació de la màfia als Estats Units, centrat en Luciano, Siegel i Lansky. Encara no he vist la segona temporada però la primera està força bé.

• Faraday1.043 1👍 690
    He acabat la segona temporada de Channel Zero: No end house. Per qui no ho sàpiga, sèrie antològica de Scyfy, de terror, basada en històries creepypasta. Em va agradar més la primera temporada. Tinc pendent la tercera, a veure què tal.

I seguint la quarta de Fear the walking dead

He vist els dos primers capítols de "Stranger things" i pinta molt i molt bé! 
    Vistes les dues temporades de Stranger Things. Brutal. Totalment recomanable.

Què me'n podeu dir de les següents: 

-Hell on wheels

-The handmaid's tale

-The expanse
    • Hanzel und Gretyl5.237 10 411👍 1.730

Handmaid's tale està molt be. Molt angoixant.

Les altres ni puta idea.

• ArnauUsuari sumador6.050 16 351👍 1.005
      Handsmade la dona està enganxada (ha vist tots els capitols que hi ha), per mi l'he mig mirat de reull, però fa engoixar massa.

Massa patiment per com tracten a les dones.  No la recomano.

LA que si que recomano és Safe. 8 capitols, que enganxen be. Arrel de la desaparicio d'una noia i el seu xicot, s'origina una investigació, descobrint coses del passat.
    • Defectible3.034 644👍 17

A mi El conte de la criada em va afectar molt. La gent dona molt de bombo al tema sexual, però l'angoixa real està les tortures i els morts. No havia vist mai una sèrie que descrivís tan brutalment el que pot ser una dictadura militar. No t'ho miris si ets una persona sensible, jo em considero tirant a 'curtit' i em va perturbar molt. La segona temporada ja no està basada en el llibre i, tot i que aguanta la sèrie, és una cagada en matèria de concepte.

The Expanse és irregular. La primera temporada prometia molt, semblava haver de ser la successora espiritual de Firefly, però en drama. Després es torna una altra cosa molt estranya, però també déu n'hi do el que aguanta.

[ara m'adono que el teu comentari és de fa 2 mesos... -_- ]

Moltes mercès per la teva descripció. Durant aquests dos mesos he començat una nova sèrie, "Dark", de moment una sola temporada, sobre desaparicions de criatures, viatges en el temps i una central nuclear a Alemanya. Brutal.

He acabat "Stranger Things", gairebé he acabat "Black Sails" i ara vull acabar de veure "Knightfall", "The last kingdom", "Vikings" i "Outlander". Quan acabi totes aquestes potser començaré "The handmaid's tale". 
  • Faraday1.043 1👍 690
    Ara mateix segueixo Counterpart, una sèrie de ciència-ficció, d'espies i dimensions paral·leles. Molt recomanable!!

• Arnau Solsoner2.350 3 763👍 2.600
    Jo he vist aquesta sèrie a Filmin.

Molt recomanable. L'he vista en V.O. (Anglès) i és de la BBC. Els subtítols en català.
  • llibertum197 5👍 110
    Acabo de començar la tercera temporada de "Peaky Blinders". Molt bona, amb una recreació dels anys 20 molt ben aconseguida
  • Faraday1.043 1👍 690
    Seguint la temporada 3 de Channel Zero: Butcher's block.

Porto quatre o cinc capítols de la sèrie alemanya "Dark" (només té una temporada de moment) i m'està agradant encara més que "Stranger things". L'estic mirant pel web "Sèries en català", que les subtitula a la nostra llengua (per cert, s'hi haurien de mirar molt més en la ortografia...).

https://www.youtube.com/watch?v=IJ_AZCvCacw (tràiler de la sèrie).

Va de desaparicions de criatures, viatges en el temps i una central nuclear d'Alemanya. És brutal. 

• Faraday1.043 1👍 690
    Seguint la 7a temporada de Homeland. Mandreta. Sort que és una bona sèrie, però ja cansa.

• Turanga_Leela28.792 6 33👍 7.195

Stranger Things
    "Black Sails" és senzillament increïble. Un orgasme de sèrie. Si us agraden les aventures i encara més concretament la temàtica dels pirates al Carib en gaudireu molt. Em falten només tres capítols per acabar la quarta i última temporada i em moro per veure'ls.
    "Dark". Acabada de veure la primera i de moment única temporada. BRU - TAL. La única pega que hi veig és que el darrer episodi de la temporada hauria de ser conclusiu, tot i deixar alguns interrogants a l'aire per a la següent temporada.
  • Defectible3.034 644👍 17

Molt emocionat pel final d'Adventure Time

Disenchantment es fa veure.

Bojack doncs ahí està, és molesta però s'ha de mirar.

• ArnauUsuari sumador6.050 16 351👍 1.005
    Darrerament hem vist la segona temporada de Ozark. Molt bona, en línia amb la primera.

• Faraday1.043 1👍 690
    Seguint The Purge. Amb 3 episodis puc dir que ara per ara em sembla compaletament innecessària.

• Faraday1.043 1👍 690
    Finalitzada Black Sails em disposo a endinsar-me a The haunting of Hill House (La maledicció de Hill House), que veig que té bones crítiques.

Caram, quin ritme que portes!
      • Faraday1.043 1👍 690
        Ara mateix n'estic seguint 5:
        The walking dead (I quan s'acaba?).
        The Purge.
        Z Nation (que s'acabi ja, per favor!).
        Chicago PD.
        The haunting of Hill house.

Les que tinc a mitges. Em falta:
        La última temporada de American Horror Story.
        La segona de Westworld.
        La última de Homeland (per fi!).
        La segona de Altered Carbon (mal que em pesi).
        La pròxima de Fear the walking dead.
        La pròxima de Channel Zero.
        La segona de American Gods.
        La última de Game of thrones.
        La segona de Falling water.
        La pròxima de Luther (que no arriba mai).
        La segona de Mr. Mercedes.
        La quarta de Mr. Robot.
        La pròxima de Peaky Blinders.
        La última de Ray Donovan.
        La pròxima de Slasher.
        La pròxima de Stranger things.
        La segona de Taboo.
        La segona (i espero que última) de Tin Star.
        La pròxima de Vikings.
        La tercera de True Detective.
        La segona de Mindhunter.
        La segona de Britannia.

I algunes altres que vull catar:
        The Path.
        Boss.
        Bosch.
        Dark.
        Goliath.
        Legion.
        Jack Irish.
        The affair.
        The magicians.
        The man in the high castle.
        Castle Rock.
        Humans.
        The exorcist.
        Oz.

entre d'altres.

Collons!!!!!!
        • Ocell_II1.363 6👍 510
          Top de series preferides?
          • Faraday1.043 1👍 690
            Sóc dolentissim fotent tops i rànquings i llistes però si la vols jo te la faig. Això sí, sense ordenar-les. Vols un top 5, top 10, top 1534?
            • Ocell_II1.363 6👍 510
              12 si pot ser.
              • Faraday1.043 1👍 690
                Doncs som-hi! Que quedi clar que és la meva llista, personal i intransferible, totalment suggestiva i com he dita abans sense numerar-les.

Sons of Anarchy: Amb permís de Breaking Bad, ocuparia el primer lloc en el meu top (si els numerés). Em va enganxar desde el primer episodi. Acció a dojo i uns personatges magnètics. És cert que la última temporada es desinfla però el meu amor incondicional per aquesta sèrie no. Si no l'heu vist, mireu-vos-la i us agafaràn ganes de comprar-vos una Harley i sortir a repartir llenya.

Breaking Bad: Brutal. És cert que em va costar uns cinc episodis entrar-hi però un cop passats aquests es converteix en una droga. Episodis magistrals i dos actors protagonistes impressionants que ho broden.

Joc de Trons: Què es pot dir que no s'hagi dit ja?

Sherlock: Actors genials i sèrie molt entretinguda. Genial.

Luther: Una molt bona sèrie anglesa amb Idris Elba de protagonista. Temporades curtes com és costum a les sèries angleses. La única pega, que em fa bullir la sang, és que no troben el moment per tornar's-hi a posar i ja fa anys que s'espera una temporada nova que mai arriba.

La dimensió desconeguda: Un classiquissim!! Impagable!

True Detective: Tot i la seva segona temporada, la primera val realment la pena. Té una màgia estranya, unes dobles lectures i missatges ocults i un personatge interpretat per Matthew McConaughey amb un carisma tant bèstia que es fa difícil deixar-la fora de la llista.

Stranger Things: Misteris, terror i anys 80. Entreteniment i nostàlgia.

House M.D.: Hugh Laurie està brutal interpretant un metge coix i misantrop que reparteix bons diagnòstics i sarcasmes a parts iguals. El Sherlock Holmes de la ciència mèdica.

Westworld: A falta de veure la segona temporada haig de dir que la primera em va semblar genial. Una d'aquelles sèries que t'obliga a revisionar-la per interpretar els dobles sentits i la filosofia que porta enganxada.

Mr. Robot: Si us va agradar El club de la lluita crec que fruireu amb aquesta sèrie.

Hannibal: Tremenda adaptació del Silenci dels anyells a càrrec de Mads Nikkelsen interpretant al famós psicòpata. Un thriller psicològic que enganxa i amb uns actors fantàstics.

Menció especial a:
                WKRP: Radio Cincinnati: D'accord, potser no és una sèrie genial però forma part de la meva vida i hi té un lloc especial. Aquí vaig descobrir un dels primers ídols de la meva vida, el Dr. Johnny Fever. I potser també un dels meus primers amors, la secretària explosiva interpretada per la Loni Anderson, tot i que anys més tard Bailey Quarters va destronar a la rossa.

• Faraday1.043 1👍 690
    I després de matar The haunting of Hill house (La maledicció de Hill House), emigro cap a Boss, una sèrie de 2 temporades sobre les aventures d'un polític corrupte. El pa nostre de cada dia a Espanya.

• Faraday1.043 1👍 690
    Encara amb Boss viva he començat les noves temporades de Ray Donovan (la sisena i espero que última) i la nova temporada de Channel Zero: The dream door (Canal zero: la porta del somni).

• Capità·carxofa2.658 1 697👍 7.125
    Mindhunter m'ha agradat MOLT. Sèrie d'investigació policial psicològica amb diàlegs treballats i bona actuació? I'm in!

Ara estic mirant The Sinner, que no és la bomba però contemplar la Jessica Biel sempre és agradable.
  • Indignat_indepe6.623 5 321👍 2.578
    https://www.youtube.com/embed/K4mAQcWl-BM

Jo m'estic mirant ara Inside no 9, i la recomano totalment.

És com un Black Mirror, però sense parlar de tecnologia, amb un humor més anglès, i capítols de 30 minuts en els que no forcen finals superclimàtics, com a Black Mirror.

No va de res, cada capítol és una història diferent: Algunes de por, algunes d'humor, algunes de misteri. Els actors es van repetint en diversos personatges.

Per mi dels millors: El judicia a una bruixa en l'anglaterra medieval, que em va recordar molt a Monty Python, i la que parla d'un voluntari en una linia telefònica tipus telèfon de l'esperança. Molt inquietant.
  • JoanVecord5.115 8 420👍 1.743
    Com a curiositat, a la segona temporada de la sèrie Snatch (basada en la pel·lícula), el segon capítol es titula «El català i el mut», perquè hi apareixen dos personatges que es coneixen com a "els catalans". A més, hi apareixen alguns actors catalans, principalment en Pau Poch (l'Ivan de la sèrie Merlí de TV3).

La sèrie manté el to d'humor fatxenda i provocador de la pel·lícula, i està prou bé per a passar l'estona. Això sí, la segona temporada està ambientada a la Costa del Sol espanyola, i de vegades costa de pair veure-hi tants policies i guàrdies civils (a pesar que els deixen més aviat com un cau de corrupció i drogues).
    Ara mateix he acabat de veure el quart capítol de la segona temporada de "The Last Kingdom", una sèrie sobre el temps en què els reialmes de l'Heptarquia Saxona d'Anglaterra estaven ocupats pels víkings. Us la recomano cordialment. És boníssima. Èpica i aventures a l'època fosca anglesa. La podeu veure al web Sèries en català.
    Acabada la segona i de moment darrera temporada (tot esperant que s'estreni la tercera) de "The Last Kingdom".

Si us agrada "Víkings" i l'èpica i les aventures medievals xalareu de valent amb aquesta sèrie.
    • Glokta183👍 320
      De fet m'agrada més TLK que Víkings... Molt recomanable
        Totes dues són molt bones. "Canya per un tubu", com diria en Papa Juls, l'una i l'altra. Ahir vaig veure el primer capítol, que és doble, de la cinquena temporada de "Víkings" i veig que el nivell continua altíssim amb en Floki que arriba ell tot solet a Islàndia i la descobreix, com aquell que res. La terra dels déus, Asgard, diu que és... però bé, tinc entès que abans de l'arribada dels nòrdics a Islàndia ja hi vivien algunes petites comunitats de monjos cristians irlandesos, que els nòrdics van anomenar "papar". 

Publicitat

Fòrums

• 9.193.231 missatges
  • 217.478 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat