Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Actualitat

Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Carod: "L'any 2006 vam aprovar un gran Estatut"

703 lectures   49 respostes

Carod: "L'any 2006 vam aprovar un gran Estatut"
El Singular Digital · 28/11/2008

Carod ha protagonitzat aquesta setmana dues conferències en solitari, la primera per proposar una "refundació" d'Esquerra, i la segona per defensar l'acció del govern Montilla. Avui, per tancar de moment, i en una entrevista a TV3, el republicà ha tornat a defensar el tripartit i fins i tot ha arribat a dir que l'actual és "un gran Estatut".

•  

És lògic. Gràcies a l'Estatut s'ha pogut fer una llei a mida com a vicepresident i a més ha pogut obrir l' "ambaixada" a París i col.locar-hi el seu germà.

• quin pallasso, sort que li queden 2 telenotícies. Llastima que el seu successor no és gaire millor.

• A mi, honestament, em seria difícil esbrinar qui és pitjor: si en Carod o en Puigcercós.

•  

T'ho dic jo: Mas, Montilla, Duran, Recoder, Iceta i tots els politics que ens volen esclaus d'Espanya.

Aquests són el pitjors.

• T'has fixat que dels cinc polítics que has anomenat, dos tenen el recolzament d'Esquerra?

Sincerament Calero, tu fas una defensa tipus "els demés son pitjors" però el que necessitem és gent objectivament bona... i tant Esquerra com Convergència en tenen però no son pas els actuals dirigents.

El que hauriem d'aconsseguir és treure puigcercosos i massos tot substituint-los per carreters i lopeztenistes.

Una abraçada.

• Per desgracia ara mateix només podem triar els menys dolents.

Estic molt d'acord en tu.

A ERC tard o d'hora el Carretero pendra control del partit, però de moment carod-Puchi amb tots els defectes almenys són independentisyes.

Fora d'ERC el panorama és tristissim:

Siguem realistes, a CiU la militancia mai ha alçat ni un dit malgrat les animaldes dels ultims anys de Pujol, accepten amb un 90% de la militancia el Conseller en Cap amb el PP.

A CiU només mana la directiva, no hi ha ni un corrent critic amb qui va mutilar l'autogovern de Catlunya.

Tens la més minima esperança en algun canvi a CDC?

Seria Collonut que el 13% d'independentistes que voten el PP afagessin control del Partit, però no ho veig possible.

Salut.

• Tant gran, tant gran, que després ens el vam haver de fotre el cul i com no ens cabia, ens el van retallar, i com encara no ens hi cap, el TC el retallar més per a que ens entri sense tocar paret...

• Va vinga l'exercit  esquerros encapçaats per en Bismut, Pep2, Valencianna, Ligeia, I la resta (Calero tu com a sociata també pots) que ens ho expliqui!!!!

Jo nomes puc dir una cosa:

“Gràcies  E”

• Puigcercós és més que nfast, però veient en Carod, fixeu-vos què us dic: podria haver estat pitjor si en Carod hagués continuat dirigint ERC.

Francament, davant d'aquests disbarats, l'un darrere de l'altre, cada cop queda més clar que aquest home és un cadàver polític i una desgràcia.

• Home, a mi en Puigcercós només em fa por. Almenys en Carod és una persona cultivada, que les seves palles mentals se les pot arribar a creure i així convèncer algú.

En Puigcercós no té formació i el seu únic objectiu és viure de la política eternament. La seva ideologia, purament, és la poltrona. Per a això ha creat tota una màfia xarxa de militants a sou i per a això pactaria amb el diable, si calgués.

Jo sincerament espero que el 2010 la mega-clatellada a Esquerra se'ls emporti a tots dos.

• larsson escrigué:

Per a això ha creat tota una màfia xarxa de militants a sou i per a això pactaria amb el diable, si calgués.

Ets increible acuses de màfia xarxa de militants agent d'un partit que una corrent critica d'un 30% i que va fer rectificar la direcció en el tema de l'estatut.

En canvi calles davant l'acotament de cap dels convergents davant el pacte amb el PP, l'amputació de l'estatut i trair el botifler del MAs per 90% de la congregació militancia.

No  només calles sino que et permets dir que els partidaris de la Unitat d'espanya són el mal menor.

Una mica de coherencia.

• "calles davant l'acotament de cap dels convergents davant el pacte amb el PP, l'amputació de l'estatut i trair el botifler del Mas per 90% de la congregació militancia"

Sí noi, callo tant que arran de l'Estafatut vaig fer el següent blog, que va tenir un gran seguiment durant tot el procés del referèndum:

http://estafatut.blogspot.com

Veus com no es pot dir les coses sense saber-les? Calero, cada dia fas més el ridícul.

•  

Bon blog,

quina pena com has canviat, de denunciar als botiflers de CiU a considerar-los el mal menor i a aliniar-te amb ells al Racó.

Que trist.

A mi no em passará mai, jo mai em passaré al regionalisme de CiU/PSC, els meus avis es regirarien a la tomba.

Els explicaras als teus nets/nebots  que el feies campanya per la unitat d'espanya?

Els explicaras que en un forum demanaves el vot per CiU/PSC?

• Jo no he canviat. Considero a CiU tan cagacalces com aleshores. Ara bé, planteja't això: no podria ser que considerés que l'acció d'Esquerra (lliurar el país al PSOE) potser és més nociva que allò? Planteja't-ho.

I, sí, no t'agafis al fet que als Estatuts d'Esquerra (potser perquè l'Àngel Colom va exigir-ho en el seu temps) hi posa que és un partit "independentista". Ja fa temps que la praxi d'Esquerra no té res a veure amb l'independentisme. Ho pots comprovar en els discursos dels teus estimats líders.

• larsson escrigué:

planteja't això: no podria ser que considerés que l'acció d'Esquerra (lliurar el país al PSOE) potser és més nociva que allò? Planteja't-ho.

M'ho plantejo i mai, mai, mai renunciaré al Independentisme, com més m'ho plantejo més clar ho tinc.

Potser deixi de votar ERC i torni a l'EI, pero mai, mai votaré Unitat d'Espanya mai votare CiU/PSC.

ERC és independentista, cada vot a ERC li diu a la societat: Vull la independencia de Catalunya.

• M'ho plantejo i mai, mai, mai no renunciaré a l'independentisme

Tu no ho sé, però l'actual Esquerra fa temps que hi va renunciar.

Sembles un noi entestat a dir "mai, mai no deixaré la meva xicota"... sense adonar-te que és la teva xicota, qui t'ha deixat a tu.

•  

Per sort a l'independentisme hi ha proutes xiquetes com per no haver d'anar a buscar xiquetes al regionalisme.

Si no t'agrada ERC te'n vas a CA, o EC o a l'EI, però mai a CiU/PSC.

Larsson jo ja era independentista a finals dels 80 quan erem marginals, només resistia l'actual EI  i el pujolisme gairebé ens destrueix.

Entendràs que mai em passaré al regionalisme.

• gran ho és (té molts articles)

que en carod defensi el tripartit és lògic.

no li veig el que de novedós

el dia que esquerra plantegi una moció de censura o deixi el govern en parlem, mentrestant, perquè la gent acabi dient la culpa és de convergència, no cal obrir tants fils.

• ja la va refundar un cop i mira com hem acabat, si la trona a refomar acabarem pijtor que el partit per la legalització del cannabis (tot i que al senta va pujar en nombre de vots em sembla)

• Ei! si us plau, deixeu de riure-vos d'Esquera xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Parlava de l'Estatut del 30 de setembre, i diu ben clar que l'Estatut de la Moncloa era insuficient (a partir del minut tres i mig)... si ja no sabem ni escoltar... Ah, no, que el que digui és igual, les notícies del mes vinent ja estan totes redactades

Edito: El vídeo, aquí. No és difícil d'entendre, potser algun periodista del Singular Digital o algun raconaire no hi arriba, però la resta no tindreu cap problema.

• Doncs jo he vist el vídeo i al minut 4:15 diu que "el 30 de setembre de 2005 la gent estava contenta perquè havíem aprovat un gran estatut al Parlament".

Mig minut abans, en concret al 3:40, diu que "ara hem de patir per un estatut que per molts i per mi mateix és insuficient".

Ara que, tenint en compte els precedents, estic segur que ningú s'ha començat a cagar en tot i en el Carod sense abans haver vist el vídeo i haver-ho comprovat pel seu compte. Oi? Tots els "Gràcies E", "pallasso", "nul polític", "disbarats", "perill", "traïdor" ... ara com es mengen?

És trist que la gent s'aboni a la lapidació de qualsevol persona (em ve a la memòria el tema del Toni Solé, o del Benach) basant-se en certes informacions sense ni tant sols haver-les verificat. Ara tenim mitja dotzena de respostes de gent amb desqualificacions i d'insults per una cosa que no ha dit en Carod, sinó que s'ha inventat el singular digital.

Larsson si us plau rectifica el titular i el missatge de l'inici del fil

• "Estatut" i "gran" haurien de ser termes contradictoris en la ment de qualsevol independentista.

• Crec que la demagògia no ens porta enlloc i això es pura demagògia. El Carod ha defensat que l'estatut del 30-S era un bon estatut. No el rebaixat - pactat - minorat una nit de Febrer a la Moncloa entre dos sinistres personatges i d'esquenes a lo que havia votat el poble i aprovat pel Parlament de Catalunya

A cadascú , la seva part. No anem pas be, no...

• MANIPULACIÒ PURA I DURA

El Carod diu que el "gran estatut" era el del 30 de setembre.

Però és igual, els hooligans convergents i els hooligans anti-ERC d´aquí o dels que escriuen als singulardigital, us ho creieu tot.

Tot si val per atacar a ERC, ja no hi ha cap vergonya de fer-ho sobre mentides flagrants.

Igualet que la COPE o el MUNDO...

• Per cert, jo crec que seria de justicia canviar el títol del fil perque aquest que hi ha, és una mentida pura i dura.

• Carod: “L’any 2006 vam aprovar un gran Estatut”
      El vicepresident del Govern, Josep-Lluís Carod Rovira, segueix marcant perfil propi en una setmana que l’ha tornat al primer pla de l’actualitat política.
      carod micros 475
      L’aposta és clara. S’ha acabat el silenci. Carod ha protagonitzat aquesta setmana dues conferències en solitari, la primera per proposar una “refundació” d’Esquerra, i la segona per defensar l’acció del govern Montilla. Avui, per tancar de moment, i en una entrevista a TV3, el republicà ha tornat a defensar el tripartit i fins i tot ha arribat a dir que l’actual és “un gran Estatut”.

Totes dues declaracions generen, com a mínim, una via diferent a l’oficial del seu partit. La primera, en defensa del tripartit, perquè en els últims mesos l’estratègia de Joan Puigcercós passa per mirar de recomposar relacions amb CiU, més que no pas refermar-se en la fórmula tripartida. I la segona declaració, qualificant de “gran Estatut” el que la ciutadania va aprovar el juny del 2006, també genera certa sorpresa, sobretot perquè ERC hi va votar en contra, qualificant-lo clarament d’insuficient. Fonts de l’actual direcció d’Esquerra han declarat a Elsingulardigital.cat que Carod podria estar mirant d’assolir una major imatge “d’home de govern”, sobretot amb la mirada posada al seu futur polític més immediat.

On es la mentida??????
      • Altre cop? La mentida és la que diu el Singular Digital, que cita aquesta entrevista on Carod no diu el que diu el Singular, que l'Estatut actual és un "GRAN ESTATUT", sinó que diu exactament el contrari, que l'estatut actual és "INSUFICIENT" i en canvi després diu que el del 30-setembre-2005 era un "GRAN ESTATUT". Sincerament m'estranya que El Singular Digital hagi publicat un article tant lamentable (i fals), vull pensar que ha estat un error i que no s'estan convertint en un e-noticies 2.

T'ho repeteixo per tercer cop perquè sembla que no ho clisses. MIRA EL VÍDEO I VEURÀS ON ÉS LA MENTIDA. I després, rectifica

VINCLE AL VÍDEO DE L'ENTREVISTA

al minut 3:40, diu que "ara hem de patir per un estatut que per molts i per mi mateix és insuficient".

al minut 4:15 diu que "el 30 de setembre de 2005 la gent estava contenta perquè havíem aprovat un gran estatut al Parlament".

Ja has vist la mentida o necessites alguna dada més?

• Ja t´han respòs amb video i els minuts exactes on parla del tema.

Jo segueixo demanant que es canvii el títol del fil pq és una mentida descarada.

•  

ja deia jo que el ciber-periodisme no pot ser perfecte. Qualsevol es pot sentir cap de redacció sense remordiments de mentir

703 lectures   49 respostes

millors missatges