Publicitat
Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Lluitaries en l'Exèrcit Català en una guerra defensiva -no contra Espanya-?

Lluitaris en l'Exèrcit Català en una guerra defensiva?
Sens dubte, defensaria la meva pàtria a mort.
56 (53.33%)

No sé pas què faria, no em puc imaginar realment el context
25 (23.81%)

Potser sí, si no hi hagués més remei.
13 (12.38%)

No, defensaria des de la rereguarda, no combatré per cap causa
6 (5.71%)

Ni de conya, intentaria fugir del país
5 (4.76%)

Joaquim_bcn Usuari sumador (24763 missatges)

Lluitaries, si et trobessis en què un país estranger, que no fos Espanya, ataqués Catalunya o els PPCC? Observem aquestes impactants i vistoses imatges:

Soldats anglesos, armats amb un Enfield L-80.

Soldat americà disparant una M16A2:

Soldats alemanys, armats amb el fusell H&K G36C:

Les imatges fan goig, per què negar-ho. Jo d'imatges d'aquestes en tinc forces, de fet sóc aficionat a la història militar i a l'actualitat militar. Justament per què aquestes imatges molen, em serveixen per recordar-me a mi mateix que la guerra és una gran atrocitat. Una cosa és jugar a la guerra, i l'altra sofrir-ne una: això és una putada que et cagues a sobre, no ens ho podem imaginar.

Com portaria la teva consciència el fet de carregar-te persones cada dia? Com recordaràs aquell dia en què la vas cagar i vas disparar sobre un civil? Com portes això de lluitar pels interessos petroliers de les empreses, com fan els exèrcits de les dues primeres imatges? Com afrontaràs l'estrès post-traumàtic i les depressions que et vindran a sobre? Com et llevaràs havent somniat per enèssima vegada el company que van rebentar al teu costat? I tot això si no estàs mort.

En fi, tenint en compte tot això, què faríeu? Catalunya entra en guerra, ens ataquen.

Respostes

Configuració

Publicitat
Publicitat

Fòrums

• 5.071.720 missatges
  • 188.537 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Publicitat