Publicitat
Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

torrents en català!!!!!!!!!!!!

qu eet semblen els torrents en català?
és bona idea
12 (60.00%)

es una merda
5 (25.00%)

vull colaborar
2 (10.00%)

no vull colaborar
1 (5.00%)

chs_one (1245 missatges)
ei a veure si algu tingues alguna web i ser la primera web a tenir torrents en catala jo estic disposat a crear torrents i enviar-los...

Respostes

Configuració
  • DraK (143 missatges)
    a mi em sembla q les comunitats del bitorrent tene els dies contants, els arxius duren molt poquet compartint-se, millor donar el suport a les comunitats de l'emule, no?
  • clar i català (251 missatges)
    Bones, algú pot explicar als ineperts què és això dels torrents?

• victor_v (14928 missatges)
      El torrent és un programa p2p (com l'emule) però que funciona sense servidor intermig, sino que el servidor és l'usuari que penja el torrent, i tots els que el comparteixquin... la qual cosa facilita i proporciona una major velocitat de descàrrega, però té les seves desventatges... no conec molt més bé el sistema, però pel que sé, mantenir un torrent a internet implica el sacrifi d'un usuari que comparteixqui fins que tot Déu ho tengui etc...

A jo sincerament no m'acaba d'agradar el sistema dels Torrents, crec que els que s'inventaren el BitTorrent l'hagueren pogut disenyar amb altres característiques, era bona la idea de que no hi hagués servidor per enmig, però crec que en les demés caràcterístiques manca molt per a superar altres programes p2p...

• DraK (143 missatges)
        Exacte, el BitTorrent va bé per distribuir una novetat rapidament, si tens 600kb com jo de conexió en un dia em puc baixar 2 pelis, cosa q amb l'emule dificilment ho aconseguiré... pq hi han cues d'espera i al bitorrent no.

La putada es q un l'arxiu a la "xarxa bitorrent" dura molt poc per motius obvis:
        Si comparteixes més d'un arxiu, la baixada disminueix espectacularment, llavors la gent el q fa és que quan acaba de baixar una peli la deixa de compartir i torna a posar una altra cosa a baixar. Així doncs, a la pràctica, només comparteixes coses quan les estas baixant. Es el peix que es menja la cua.

Si t'agraden les rareses de mp3 i divx, el bitorrent no es per tu. Però si el q vols es baixar-te pelis d'estrena, cada 3 hores en tindras una al teu PC :P
    • Independència i Comunisme (21931 missatges)

Per mi esta moltissims milions de vegades millor que l'emule.
      Nome que no es substitutori.
      Jo tinc Kazaa, emule i bitorrent.

Cada un te un servei.

Pero la velocitat del bitorrent, que es baixa inmediatament i sense parar es molt millor que les hores d'espera al emule que acaben desesperant.

Suposu que intentarn millorar el bitorrent.. pero jo crec que s'acabara imposant.. o això espero per el servei de la humanitat que no vol estar 2 hores sense baixar res esperant que li toqui.

Pero en tot cas programes com emule es necesiten per coses petites i per rareses com diuen.. per el buscador i per la posibilitat de comprtair mes facilment.
      • Toni_el_Gros (386 missatges)
        D'acord, ara ve la pregunta: on trobar arxius en català???? A l'Emule és més fàcil trobar-los, més difícil baixar-los. Igual que per a anime hi ha el Frozen Layer i l'Animesuki, on hi ha pàgines de torrents en català? 
        • Independència i Comunisme (21931 missatges)

aaah, jeje la pregunta.

doncs la resposta es: NO N'HI HAN.
          jejeje no u se segur pero el mes probable esque no n'hi hagi.

El bitorrente s rapid eprque l'utilitza gent que te aquell arxiu.
          A mes, mai e trobat cap en català...

Així que dubtu que es trobin. A mes com tan dit, s'costum a utilitzar per a cosas noves, pelis en cartelera o que acaben de surtir en DVD... les poques pelicules en català i les poques surtides de DVD en català tmb provoquen el poc us i que no hagin torrents en català.
          • oOkaMi (260 missatges)
            Un dels principals motius pels qual no n'hi han possiblement siga que encara no hi ha cap pàgina que els aglutine... no creus?

Jo puc ajudar amb la pàgina si hi ha més gent interesada en fer-ne una...

però hi ha un problema, sí, torrents, però de quin material?  Amb drets d'autor o sense? Crec que no estaria gens malament fer torrents de pel·lícules grabades de tv3-33-punt2 (canal9 no, ja ho sé) perq sí porten la mosca no passa res (però tampoc hem feu molt de cas xD). També per distribuir distros de Linux que tinguen com idioma català (mandrake per exemple), i coses així....

Que penseu?
            • Toni_el_Gros (386 missatges)
              Jo crec que seria molt interessant, perquè de pàgines amb pel·lis en castellà en trobes a cabassos. En català, cap! I l'eMule és tan lent... A mi, això de la mosca, se me'n fot. Al cap i a la fi, les pel·lis que gravo de la tele tenen mosca i es veuen malament perquè l'antena no és el millor que tinc, per tant seria el mateix, però en CD i sense anuncis. 
  • Baccus Usuari sumador (5658 missatges)
    Òstia... us juro que m'havia semblat llegir 'Torrente en català' (El braç estúpid de la llei). Tindria la seva gràcia també!
  • Flagell_apanyo (5839 missatges)
    Pregunteu per l'usuari Albert_Torrent que ell segur que sap de que va el tema

Publicitat
Publicitat

Fòrums

• 5.058.879 missatges
  • 188.024 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Publicitat