Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Ovnis al Maresme.
Estava dins el tren a l'estació de Premià i pel mar a passat una mena d'avió silencios seguit d'un gran llampec "sense sò" que ha iluminat tot el mar, sha repetit dues vegades en 3 segons. tota la gent del tren ho ha vist, l'"ovni" en qüestió anava direcció Mataró per dins el mar. algú ho ha vist?
ha sigut fa molt poc, sobre les 22:45.
-
Què vols dir que anava per dins del mar? Tiu dóna més detalls que ara estic amb la intriga! -
-
-
Ostia tiu! ke jo he vist quelcom semblant aparcant el cotxe al passeig maritim de Mataró!!!
era com un avió molt gran i le vist una vegada, jo i la meva xicota. ella la vist i sí que era una cosa ben extranya. Anava cap a arenys a uns 300 m de la platja. Ke fem?? -
mi caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa, teleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefono
-
-
-
Un altre satèlit espia caient?
-
Sort que no he tornat en tren cap a casa.
-
Devia ser en Son Gokuh. La segona invasió nazi del món ja ha començat!!!!!
AGAFEU LES ARMES GERMANS!!!!!! RESISTIREM EL KAMEHAMEHAME AMB LA FORÇA ESPIRITUAL DELS ASES CATALANS!!!!!
-
Vols dir que no era el gaiato del tio canya amb una sobrecàrrega d'energia tiracanyes?
-
Jo le vist abans de les 23 a passat per mataró! eren com una o dues coses molt grans ke feien uns llampecs petits cap a l´aigua...
-
han passat dues vegades, es per això que la gent s'ha quedat. jo mirava per la finestra i mha semblat veure algo raro, pero he pensat que era cosa del reflexe de la llum de dins el tren, pero en 3 o 4 sgons a tornat a passar i molta gent a fet un "mira mira" i ja hem tingut tema per xerrar.
tu que has vist exactament? a sigut tope raro, jo crec que era un avió pero es impossible que no fes gens de soroll. perque aparentment a passat bastan a prop de la platja i no gaire amunt, crec que a uns 50 o 100 metres de l'aigua.
-
-
-
Moooosquis

No ara en serio, fa un temps estava a fora el terrat fumant (tabac, fumaba tabac) i vaig veure com un estel fugaç. Pràcticament baixava horitzontal i semblava molt avall. Es va anar fent més gran fins que vaig veure ben clar que era un meteorit. A mesura que baixava va passar d'un color molt brillant ben blanc, a uns tons rojencs més apagats, i en aquest punt es va partir en 3 parts més petites i va desapareixer
Ni el més mínim so en cap moment.
L'endemà vaig anar a preguntar a un meteoròleg que conec i efectivament és el que diu el company visigot, un bòlid. Un petit meteorit que no arriba a tocar el terra.
Un espectacle eh? després del cigarro vaig fumar algo més a veure si en veia un altre
-
Recoi
, potser és un dels invents de la Magdalena 

.
-
-
No em queda clar:
duia intermitents? era clarament un avió o no se sap què era?
com era de gran, com ara un avió de passatgers...dos...gran com tres avions?
-
-
em fa gràcia al tema ovnis, de veritat creieu que si hi haguessin ovnis no els hauriem vist ja?, de veritat creieu que si hi haguessin ovnis, aquests extraterrestres no haurien fet algo ja?, a cas farien tants anys llum de distància només per vindre i no fotre re?.
és que manca una mica de lògica, però bé..
-
Tens prejudicis sobre els OVNIS (com tothom). Et penses que els OVNIS només poden venir de l'espai exterior? Et penses que és tan fàcil presentar-se a una altra civilització tan formada com la nostra i a l'hora tan primitiva? (civilitzada perquè tenim avenços però primitiva perquè emprem la guerra quan no sabem què fer) En cas que els siguem beneficiosos en alguna cosa (producció d'energia, etc.) et penses que es presentarien en comptes d'intantar amagar-se? I el lloc idoni per amagar-se perquè pràcticament està inexplorat per l'ésser humà quin és?: el fons del mar.
De fet amb la d'anys que té la Terra, no seria moltíssim més probable que hagin arribat en tot el temps que té la Terra que no tot just quan ha esdevingut el fenomen OVNI en l'ésser humà (seria molta casualitat). O encara diria més... no seria també probable que siguin habitants de la Terra però que la seva civilització s'amagui al fons del mar? (et recordo que no sabem res del que hi ha allà baix).
Au, unes quantes preguntes perquè reflexioni algú que no hi creu
-
i tant que sabem que hi ha al fons del mar. TOTA la terra ha estat explorada!, hi ha mapes marins. Si no perquè creus que hi ha pous de petroli en mig del mar/oceà? perquè s'ha investigat sobre el tema.
-
Però no sabem què hi ha per exemple darrere el temps, o darrere els nostres limitadíssims 5 sentits

tema interessant...
-
No tota la Terra ha estat explorada. El fons més fons dels oceans, algunes parts de Sibèria (on s'ha observat que poblacions humanes aïllades durant 50 anys tornaven als instints més primaris, sacrifici d'infants entre d'altres)...
-
-
-
No es que es vegin ovnis ara, sino que s'han vist durant tota la història, n0hi han documents a totes epoques, altre cosa es que hi hagin esser verds per alla.
-
-
Potser un altre experiment nuclear d´en Montilla?
-
Encara que estic convençut de que hi existeix vida extraterrestre, sóc prou escèptic front a històries d´aquest tipus. No pose en dubte el teu testimoni, però penso que poden ser mil coses abans que un ovni.
Ací us presento la meua teoría
:
La fracció d´univers de la qual tenim constància, es a dir la que envolta directament el nostre planeta, es molt extensa i està estudiada i observada de dalt a baix, sense haver-hi constància d´altre tipus de vida.
Açò vol dir que si ens visitaren altres èssers ho farien des de galàxies llunyanes i personalment no crec que després d´haver fet un viatge tan llarg vinguen ací a pegar una ullada i ale, a caseta que plou! És obvi que tractarien de comunicar-se amb nosaltres d´alguna manera o almenys fer una paradeta a estirar les cames!
Fins que no els veja de cos present amb els meus propis ulls no arribaré a creure´m-ho mai
-
joder m'està agafant por! i només son les 7.35 del matí!
-
Cap a tres quarts d'onze.catalunya-KF escrigué:sobre les 22:45.
Jo no he vist res.
-
Això és un OSNI (Objecte Submergible No Identificat).
-
Diuen que aquestes coses te les creus de veritat quan les veus. Doncs a mi em va passar.
Fa dos anys a les festes major de Cinctorres (un poblet de la comarca del Ports, Castelló). Era la nit del divendres de festes, el temps uns mica fred com es costum a finals d'agost, i la nit serena i clara.
Tothom estava a la plaça del pou, ja que eren les 11 tocades. L'hora d'embolar el bou...
La tradició diu que s'han de llençar tres cohets per avisar a la gent que comença la festa. Doncs, bé..estavem tots a la plaça xerrant...i veient com tiren els cohets..
El primer cohet....BUM!....ens dona per mirar al cel a mi i a un altre de la colla....i ens fixem que just damunt dels nostres caps...a uns 500 metres d'alçada i ha una mena de cosa amb llum...aturada..suspesa al cel. En principi pensem...ostia un helicopter!!....però era tant estrany que els seguim mirant ni que fos, per que no enteniem que feia a aquelles hores damunt nostre quiet,aturat...i sense fer cap mena de soroll.
De sobte quan tiren el segon cohet....agafa velocitat com si fos un missil...i surt cagant llets....
...al cap de 3 segons ja no hi era....i ostia...aixó es impossible!!!!!!!
Ja que no hi ha res tant ràpid al mon. El més acollonant es que estavem tots flipats....parlant de que collons podia ser alló....de sobte als 4 segons...tornaba a estar damunt nostre igual de quiet que al principi....alló ens va acollonir,..ja que aixó si que es totalment impossible.....bé...ja no ens va donar temps de mirar-ho mes..van tirar el tercer cohet.....els mossos van soltar un bou embolat de vora els 600 quilos...vam marxar tots correns cap els amagar-nos als cadafalchs.... -
-
dels videos del rellano et fies?

a mi m'ha espantat quan heu dit allò dels ovnis al Maresme, però potser és que venen a alliberar els Països Catalans, ja que nosaltres no ho fem
-

En aquests temes els videos no son vàlids per res. T'asseguro que a través d'un vídeo et faig creure el que vulgui
-
No és un video qualsevol.Precisament aquets vídeo va ser molt comentat i va donar la volta al món.
-
Obeeix a la Morsa!
aquest també va fer la volta al món fent creure durant unes setmanes que hi havia una secta satànica al darrere
El que vull dir és que avui en dia, tots els muntatges son possibles, i dins la ment humana no hi ha res més potent que una imatge, per tant pots fer creure el que sigui, de fet ho fan dia a dia. Conseqüentment, per veure un "ovni" s'ha de fer amb els propis ulls, perquè en video mai es podrà demostrar que realment no és un muntatge. Bé, sí que es pot demostrar però no tenim els mitjans nosaltres
-
Què coi és el video aquest?

PS: No, si jo penso com tu, de fet estc convençuda que el video de l'arribada a la lluna es va filmar en un plató, però de tot el munt de videos que hi ha, segur que algun de ser de debò.
-
És el que es diu publicitat viral. És el fragment d'una pel.licula de l'any 89, del cine "underground" nord americà. Es va fer creure que amagava missatges subliminals i que era la invitació d'una secta satànica i no sé quines paranoies més. En definitiva el que es pretenia era fer propaganda d'aquest personatge, que està grabant una pel.licula ara.
És bèstia eh internet....
http://es.wikipedia.org/wiki/The_Goddess_Bunny
-
-
-
-
mira aquest ovnis gravats amb càmera de vídeo
-
Sí, aquest me'l van passar per mail ara fa poc. Sembla de debò per la manera com està filmat.
-
Exacte, els models estan molt ben fets i tal, però el so i la composició els delaten. Es veuen massa preparats.
Aquest quatrimestre, a l'assignatura de 3D, farem baixar la presa de Susqueda amb la poca aigua que hi queda a dins
Sembla difícil però lo d'aquest vídeo no ho és gens.
-
-
-
Aquest video és fals. Al programa de casos paranormals de la cuatro el van analitzar i van arribar a aquesta conclusió. I que ho diguin ells amb lo sensacionalistes que són és que ha de ser molt fals.
-
-
-
On visc jo, hi ha bastants avistaments d'"ovnis", llums, objectes que passen a tota velocitat durant la nit....és diu que la meva terra és una espàcie de punt estratègic d'avistament d'objectes paranormals, ha sortit diverses vegades pels medis d'informació.
Personalemtn he vist alguna vegada llums extranyes de colors sobre la montanya i un objecte de color blau que va atravessar el cel, però no se que pensar..
-
No seria un avió d'aquests en aproximació a Barcelona que passen per davant de la costa del maresme?
-
-
ei nois, q era jo, que he agafat l'escombra voladora per anar al Clap a tirar la canya
-
Jo mai n'he vist cap però això no treu que no cregui als milers de testimonis que han presenciat aquest fenomen. Fa gràcia perquè molta gent es burla del tema, i en el fons ho entenc, doncs penso que es un mecanisme que tenim els humans que salta normalment quan no trobem una resposta racional vers a un tema que se'ns escapa completament.
D'OVNI's n'hi han, no hi ha cap dubte, i no tenen perquè ser éssers d'altres planetes. Hi ha centenars d'informes OVNI de tots els exèrcits del món i fins i tot hi han hagut persecusions. A mi em va impactar molt el cas d'un avió de passatgers on tots els tripulants van poder observar com un OVNI es passejava fent maniobres impossibles al costat del mateix avió. No crec que tots aquests passatgers menteixin per la cara.
I dir que no, que el mar és encara un gran desconegut pels humans i que no s'ha pogut observar el seu interior a causa de la presió. Però no seria descabellat pensar que ens podriem trobar grans sorpreses. De fet fa molt poc que al costat de Cuba s'ha trobat una civilització enfonsada on es poden apreciar les runes d'aquella ciutat. Pròximament National Geographic farà un documental amb l'exclusiva d'aquestes investigacions marines.
-
Estic molt d'acord amb el que dius. La gent no té perquè mentir perquè sí, i més si en dóna molts detalls, com ara ha fet el catalunya-KF o els passatgers aquests que dius d el'avió. Al contrari, alguns hem tingut experiències paranormals molt xungues i mai les expliquem per por que es burlin de nosaltres...
-
Sí, exacte. Estic d'acord amb què segur que hi ha coses que desconeixem, o més ben dit a les que no tenim accés.
Ostres molt interessant això de Cuba, no tens pas més informació?
-
http://www.diarioc.com.ar/inf_general/id/97
El cas per això no està absent de certa controvèrsia ja que la comunitat científica està dividida. Uns creuen que és un fet natural i altres hi veuen la mà de l'home. En tot cas el tema fa temps que resta en silenci.
Més info.
http://jipanos.blogspot.com/2006/05/arqueologa-submarina-ii-las-ruinas-de.html
-
-
-
M'han fet realment gràcia dos respostes en concret.
La primera la del que afirmava que l'home coneix a la perfecció el fons marí.
I la segona la del que afirmava saber si les fotos i vídeos que volten estàn totes trucades.
Si l'home conegués realment a la perfecció el fons marí no es realitzarien búsquedes ni tan sols exploracions, a part que hi han llocs inaccessibles amb la tecnologia actual. Qui sap com bé es diu per aquí, el que ens espera allà baix, a part que seria l'amagatall perfecte per algú que no vulgui ser descobert. Un espía no es donaria a conèixer als espiats, sigueu lògics els que penseu que vindrien i ens saludarien XD
I el que ho sap tot sobre vídeo i imatge, en part té raó perquè avui en dia és fàcil manipular imatges i vídeo, però no hem de caure en l'equivocació de creure que som capaços de saber-ho tot, sempre se'ns pot escapar quelcom.
Jo mai he vist un ovni ni cap fet paranormal, i em costa molt creure-hi. Però n'estic convençut que alguns casos són completament reals i tenen una explicació científica, que per alguns sonarà a ciència ficció i per d'altres amb la ment més oberta pensaràn que és fruït de l'evolució de la nostra civilització. És com explicar a un neandertal que avui em baixo música per Internet XD no entendria res.
Els ovnis perfectament poden ser prototips de naus per projectes militars actuals (em fa gràcia sentir la gent que es pensa que ens ho expliquen tot, si ens tenen completament enganyats), vida extraterrestre o senzillament viatgers d'altres èpoques futures, perquè si us hi fixeu bé en el típic prototip d'humanoide sembla una evolució del cos humà d'un futur on totes les prediccions que ara fan els científics han acabat convertint-se en realitat, com el sobre escalfament, el risc tòxic i la desforestació i falta d'aliments (ulls preparats per percebre grans quantitats de llum solar, cossos petits per mala alimentació, res de pèl degut a les grans temperatures que s'han de soportar i cap onflat degut a la contaminació radioactiva rollo Xernòbil).
No cal ni donar un valor sobrenatural a les coses ni tampoc ignorarles per complet. Siguem lògics i pràctics. Amb els esperits igual, no deixen de ser energia que alguna gent detecta i d'altres no.
I si la Bíblia és veritat, només cal quedar-se amb els detalls que fan referència a ovnis i tecnologia avançada, que alguns encara consideren obra de Dèu... un Dèu que no dona mostres en cap moment, perquè potser només és una simple invenció i en realitat és l'home que intenta salvar l'home. -
http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=854246 Aquí un article de Vilaweb sobre una foto de Collbató.
A mi em sembla un avió.
-
De l'únic ovni que tinc notícia és el que va veure el meu avi davant de casa meva després de caçar perdals (com diu ell, de sobte van veure dues llunes. Una se'ls va acostar, se'ls va posar a sobre el cap i va desaparèixer a molta velocitat
).
[Salt-Gironès] Xerrada: anarquistes per l'alliberament nacional (4)
[JERC] Cartell 11 de setembre "Caminem cap a la independència" (11)
[11-S CAJEI i MAULETS] El jovent seguem cadenes, pel treball i per la terra! (180)
Novoa és el nostre taló d'Aquil·les (78)
El fil de les TIES BONES (1235)
És pot enterrar una bestiola al bosc? (5)
Puigcercós "fa campanya" per Montilla (56)
Cada dia menys nacionalista (36)
[Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria d'ETA" (55)
Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats (115)
Total de missatges: 3.521.258
Total de temes: 128.371
-
#4236753 escrit per Pius el 01/09/10 del fil Acomiadada per parlar català al Caprabo
-
#4236138 escrit per gran torino el 01/09/10 del fil Israel està disposat a cedir part de Jerusalem als palestins
-
#4233342 escrit per EmulatorQ el 31/08/10 del fil Conferència de Joan Herrera: Som una nació, tenim dret a decidir:...
-
#4239112 escrit per natura fa 4 hores del fil Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats
-
#4237616 escrit per torracollons el 01/09/10 del fil Ryanair estrena seu a l'aeroport de Barcelona
-
#4238163 escrit per Athene noctua fa 16 hores del fil Presentació neonazis MSR a Roses
-
#4239430 escrit per Tossoló fa 3 hores del fil Novoa és el nostre taló d'Aquil·les
-
#4235045 escrit per JordiS el 01/09/10 del fil Una bateria d'arguments fulmina Sala i Martin al seu propi Facebook
-
#4235323 escrit per Skaw el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...
-
#4238312 escrit per torracollons fa 9 hores del fil [Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria...
-
#4236950 escrit per arrancanaps el 01/09/10 del fil Llena diu que la fragmentació nacionalista pot acostar el PSC...
-
#4237052 escrit per picamoixons el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...

Opina
Configuració |