Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Miscel·lània

Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

sense diners el 2.010!!

2792 lectures   136 respostes

l'any 2.002 vaig tenir la sort(?) de coneixer un home canadenc, doctor en econòmiques i no se quantes coses més. un dia, mentre preniem un cafè, em va explicar que tot allò que estavem visquen del diner facil i abundant, sobretot en el sector inmobiliari, tenia la seva data de caducitat l'any 2.010.
jo li contestava que era evident que desprès d'una època de bonança,  vingués una època de crisis (i si no que li preguntin al madrid!!).
ell insistia en què no seria una mera crisi econòmica, seria molt més greu. després de molt xerrar, em va fer el seguent planning anual fins al 2.010:

-2.006: es començaran a notar els primers simptomes de debilitat economica. no en fara cas ningú, però se'n començarà a parlar: empreses que tanquen, gent a l'atur, pujades de tipus, gent que no arriba ales hipoteques,........
-2.007: la crisi s'accenturà i la gent començarà a ser conscient que no anem bé i que pinten bastos: la crisi hipotecaria dels eeuu, la gent cada cop més escanyada,...
-2.008: va afirmar que passaria una cosa tan greu a estats units, sense especificar-ho, que a partir d'aquest moment la gent el que hauria de fer ès anar retirant els poquets estalvis que tingués en entitats bancàries per poder tenir liquiditat a casa ja que tot aixó s'acabava el
-2.010: amb un CORRALITO MUNDIAL!!!!! amb tot el que aixó significa.

jo, evidentment, l'any 2.002 em vaig posar a riure i en vaig fer mofa. el considerava un tio molt llest, però com tots els llestos un punt il-luminat.
amb el transcòrrer dels anys i a punt d'encetar el 2.008 i havent vist l'evolució des de el 2.006 tinc una mena de sensació d'estranya, entre curiostat i acolloniment!! que en penseu??

p.d.: li vaig dir que si aixó arribés a passar es produiria una guerra mundial i ell em va respondre que no, que hi hauria molts disturbis i saquejos no. em va afirmar que la seguent guerra mundial seria abans del 2.030 PEL CONTROL DE L'AIGUA. no devia estar tan il-luminat.
  • jo crec que serà la guerra per l'ultima gota de petroli. Amb el petroli pots fer potable l'aigua del mar.

Està clar el capitalisme no funciona.

• Bé, la va clavar molt i molt bé el 2008. 

Amb el que em quedarà al banc al 2010 els senyors de la Caixa no podran ni comprar pipes, o sigui que les meves perspectives d'estar-me el dia ajegut al sofà sense feina i menjant-me les sobres de l'hort de la meva iaia cada dia semblen més a prop. 

• Caldrà veure si tot acaba esclatant escruixidora i dramàticament. Pero és evident que estàn convergint un seguit de fets que, combinats amb aquesta greu crisi, poden desfermar una situació seriosa. Prou com per ser susceptible de generar canvis profunds -revolucionaris?- econòmics pero també socials i etnoculturals.

Veus gens sospitoses de ser revolucionàries els comenten: 

Le 1er janvier 1900, les Européens représentaient 20% de la population mondiale. A la fin du xxie siècle, ils ne seront plus que 4%. Ça change tout. Très souvent, nous pensons que nous sommes encore les maîtres du monde. Mais le XXIe siècle ne sera pas européen: il sera multipolaire. Abandonner l’intégration européenne, ce serait affaiblir le rang de nos Etats nations. Sans la sphère de solidarité européenne, toute nation, si grande soit-elle, ne serait à la fin de ce siècle qu’un petit territoire avec une influence limitée.

El 1er de gener del 1900 els europeus representaven el 20% de la població mundial. A les acaballes del segle XXI no en seràn més del 4%. Això ho canvia tot. Molt sovint encara ens pensem que nosaltres som els amos del món. Pero el segle XXI no serà pas europeu: serà multipolar. Abandonar la integració europea serà afeblir els nostres estats-nacions. Sense l'esfèra de solidaritat europea qualsevol nació, tant se val com sigui de gran, no serà més que un petit territori de minsa influència a finals de segle

Jean-Claude Juncker, primer ministre de Luxemburg i important funcionari de la UE.

I think that in the XXI century, the real threat is posed by a certain bunch of people who think that you and I are second-class people. Those close-minded people simply don’t recognize our right to live. They don’t care who they are dealing with - Russians, Jews, Tatars, French, or British, or whoever, - they are all the same to them. To them, we are just a worthless civilization that must be destroyed. Let’s hope our Western counterparts realise that those guys threaten us all in equal measure and that this plague advancing on the European continent will engulf us while we are all arguing. Today, we talk about existing threats such as terrorism, extremism (political or religious), drug trafficking, and piracy.

As for piracy, there are pirates rampant in Somalia, and tomorrow, I think, the entire African coast will be swarming with pirates, and there will not be enough warships to keep them at bay. There is an enormous distance between Europe and the Third World. There is a new civilization emerging in the Third World that thinks that the white, northern hemisphere has always oppressed it and must therefore fall at its feet now. This is very serious.

If the northern civilization wants to protect itself, it must be united: America, the European Union, and Russia. If they are not together, they will be defeated one by one.

Crec que al segle XXI l'amenaça real la suposa una certa colla de gent pels que tu i jo som persones de segona classe. Aquesta gent de ment estreta simplement no reconeixen el nostre dret a l'existència. No els importa amb qui tracten -russos, jueus, tàtars, francesos o britànics o qui sigui- tots són iguals per ells. Per ells som només una civilització sense dret d'existir que cal anihilar. Esperem que els nostres col.legues occidentals s'adonin que aquests paios ens amenacen en igual mesura i que aquesta plaga que avança al continent europeu ens esclafarà mentre discutim. Avui, nosaltres parlem d'amenaces existents com el terrorisme, l'extremisme (politic o religios), tràfic de drogues o pirateria.

Pel que fa a la pirateria estàn descontrolada a Somàlia i demà, al meu parer, a tota la costa africana hi hauràn eixams de pirates sense que puguin contenir-los els vaixells de guerrar. Hi ha una enorme distància entre Europa i el Tercer Món. Està emergint una nova civilització al Tercer Món qui creu que l'hemisferi nord, blanc, sempre l'ha oprimit i que ara li toca sotmetre'l totalment. Això és molt seriòs.

Si la civilització del Septentrió vol protegir-se a si mateixa li cal restar unida: Amèrica, Europa i Rússia. Si no resten juntes seràn derrotes una rere l'altre.

Dmitry Rogozin, ambaixador especial de Rússia a l'OTAN.

Mobilitzacions il.legals a Anglaterra amb el lema Els llocs de treball britànics pels treballadors britànics.

Encetades, recordant-li al primer ministre Gordon Brown aquesta frase per ell mateix dita al 2007 -British jobs for British workers- a centrals electriques i refineries.

En Gordon Brown va dir aquesta frase llavors en fer temps que es percep entre l'anomenada white working class, classe treballadora blanca o nadiva britànica, un creixent distanciament i enuig contra l'esquerra que l'ignora quan no directament la menysprea per no ser prou glamurosa i gairebé una nosa.

Fa poc menys d'un any la BBC advertia que la classe treballadora blanca es sent alienada, amenaçada i silenciada -The white working class feels alienated, threatened and voiceless-.

Això és més que una simple pataleta. Els manifestants no són els habituals oenegeros dedicats gairebé professionalment a manifestar-se. Gairebé mai, per cert, per aquests treballadors nadius britànics. Sembla ser el símptoma d'un enuig d'una magnitud molt més gran de la que fins ara s'ha volgut assumir.

Sembla que, fa poc, s'ha arribat a un acord en admetre's la legitimitat de les protestes d'aquests treballadors.

Com pot dubtar-s'en després que ningú hagi dit res de la decisió de Malaisia de deportar immediatament tots els immigrants en atur i que siguin acomiadats en prioritzar obertament els treballadors malaisis en atur en la recerca de feina?

Per què ningu no diu res dels malaisis i d'altres pero si dels britànics i la resta d'europeus malgrat actuar moltíssima més duresa contra, al seu cas, els immigrants indonesis?

Muslim population "rising 10 times faster than rest of society". (...), the research by the Office for National Statistics reveals.

La població musulmana "creix 10 vegades més que la resta de la societat". (...), segons revela una recerca de l'Oficina Nacional d'Estadistiques.

Muslims want to create their own communities and remain segregated from British society. A shocking 44% think they should be free to develop along separate lines.

Els musulmans volen crear les seves pròpies comunitats i restar segregats de la societat britànica. Un impactant 44% d'aquests creuen que haurien de ser lliures per desemvolupar-se separadament.

Two children should be limit, says green guru. Couples who have more than two children are being “irresponsible” by creating an unbearable burden on the environment, the government’s green adviser has warned.

El límit haurien de ser dos fills, diu gurú verd. Les parelles que tenen més de dos fills estàn sent "irresponsables" en crear un pes insostenible pel medi ambient, adverteix el consultur verd del govern.

Malgrat dècades d'abrumadors i insistents multiculturalisme, interculturalisme i immigracionisme i etc, d'abocar-hi moltíssims diners fins arribar a fer sentir els britànics nadius europeus marginats i alienats en general i en concret per l'esquerra, malgrat tot això fa un parell de setmanes s'ha sabut que fins el 44% dels musulmans a Gal.les, Escòcia i Anglaterra diuen obertament que volen viure a una societat islàmica sota el dictat de la xària. Què més els toca fer als britànics? Suicidar-se massivament per treure's del mig?

Una actitud també present a Alemanya, França, Països Baixos, Flandes i fins i tot Suècia.

Tenint present que la població nadiva britànica minvarà fortament les properes dècades, ja hi han ciutats grans on properament seràn menys de la meitat de la població, el resultat és que aquesta possible majoria de musulmans a amplis indrets pot acabar a més de minoritzant-la també aïllant-la a la seva mateixa terra.

Pero quan el govern britànic demana de limitar la natalitat per l'excès demogràfic que hi ha i pot agreujar-se perillosament s'adreça a tothom, incloent aquesta minvant població britànica nadiva europea, i no a qui supera deu vegades la seva natalitat i en conseqüència escauria més que ningú altre reduïr la seva natalitat. Potser perque els sembla lleig demanar-ho a aquests? Contrasta amb la seva manca d'interès front la gairebé agònica davallada demogràfica dels britànics.

La convergència de tots aquests conflictes, al decurs del possible agreujament d'aquesta crisi econòmica, pot crear una situació extremadament volàtil.

L'altíssim atur que patim aquí, sumat a la encara més amplia pauperització que redueix al limit de la supervivència a moltíssima gent malgrat tenir una feina, ho fa aqui encara pitjor.

Potser no passarà res al final. Pero hi ha tot el que cal perque sí passi.

• Afegeixo que en Ratzinger acaba de rehabilitar uns bisbes excomulgats entre els que hi ha, per exemple, en Richard Williamson que a més de negar l'Holocaust acusa els jueus de la massacre de les Torres Bessones i de treballar per l'anticrist.

Va ser nomenat bisbe pel cardenal Lefebvre, excomulgat en fer-ho, que entre altres coses desitjava el retorn de les monarquies absolutistes a Europa.

El Vaticà ara ha demanat al bisbe Williamson d'admetre l'errada de les seves creences.

Pero això ha estat només després d'escampar-se la noticia de la seva rehabilitació pel Ratzinger que pretenia ser discreta.

Per si encara no n'hi haguès prou sembla que l'esglesia catòlica, que per cert dona suport a l'instauració dels tribunals de la xaria a Europa amb l'esperança d'afeblir el laicisme i treure'n profit, també sembla molt delerosa de contribuir a emmerdar-ho tot.

• la veritat és que començo a tenir por.

entre espies al pp, botin diu que els bancs no poden donar crèdit.

mentre el garzon i el ministre van de cacera, ens etziben que és probable que s'hagi de intervenir alguna caixa.

mentre des de madrid s'elogia al barça i a messi, zapatero diu que no veu la llum al final del tunel..........

cada dia hi ha noticies d'aquest tipus que ens les van difuminant amb d'altres successos, per mi, de menor importancia.........i aquí no passa res. tot passa desapercebut o, simplement, ja no en fem ni cas.

he repetit un munt de vegades,que tan de bo m'equivoqui, però crec cada cop amb més certesa, que el que ens ve a sobre no ho sap ni el fill de deu........però, en fi, almenys el barça deurà guanyar la lliga!!!!!

• Rao de mes per a separar Catalunya d'Espanya d'una vegada.

Ja s'ha dit mes d'un cop que la crisi mundial sera molt forta. Ara nomes cal que no ens compliquem la vida mes del que cal.

• Jo no sóc economista, i al 2006 deia el mateix que aquest tiu i tothom se'n reia. Quina pena que no pugui recuperar els fils que vaig obrir al Racó aquell any sobre aquest tema.

Ara els que reien estan a l'atur i amb una hipoteca a l'esquena i uns deutes que no es poden treure de sobre.

• segurament, ara, ja no riuen tan!!

• Me'n recordo perfectament perquè va ser l'any que va néixer el meu fill, i de cara a tots els familiars i amics borregos érem uns tontos perquè no ens hipotecàvem, i ells eren els llestos que farien el gran negoci quan volguessin vendre's el pis; nosaltres érem els tontos per anar amb un cotxe de 10 anys, i ells eren els llestos per anar cada any amb cotxe nou; nosaltres érem els tontos per no marxar de vacances 3 cops l'any i ells erene ls llestos per anarse'n tot el mes d'agost a Punta Cana; jo era la tonta que havia estudiat una carrera i guanyava el mateix que molts d'ells ben llestos sense estudis fent de paleta, i el meu marit un altre tonto per treballar en una empresa petita i especialitzada podent guanyar bitllets i bitllets a una obra...

La xuleria que vam haver d'aguantar tots aquests anys...

I ara ves per on nosaltres som els afortunats, els de "quina sort que tens el cotxe pagat i sense hipoteca", "vosaltres rai" amb un regust de ràbia és la frase que més hem d'aguantar ara per part de tota aquesta gent quan per casualitat ens trobem, perquè ara ves per on ens veiem ben poc, tot per no haver caigut en el deliri col·lectiu i haver fet les coses ben fetes. Doncs que els petin.

Tant culpables han estat els bancs com tota aquesta massa aborregada que ara els mitjans de comunicació ens presenten com a pobretes víctimes, com si els haguessin posat una pistola al cap per demanar crèdits.

PD: Bé, no era específicament per a tu aquest comentari, era en general.

•  

com diu la sabiesa popular: " no té qui més guanya............."

el problema és que la majoria de gent no ho va entrendre i així estan.

i pel que fa al comentari final, no et preocupis, en el fons jo soc un treballador com qualsevol altre (amb una mica de sort si) però un pencaire i aixó que dius dels comentaris dels teus amics, jo encara ara m'hi trobo pel fet d'anar amb una furgoneta i un ciclomotor, en comptes de tenir el Q7 i la honda 1100. però la majoria està apunt de tancar les seves empreses i jo he pogut passar un document als meus treballadors on els garanteixo feina fins que es jubilin!!

• Just el que ens passa a casa, mai hem estat hipotecats i vam comprar un cotxe el 2006, però el vam poder pagar en un sol any i ara mentre els meus pares mantinguin la feina (la meva mare és comptable i li perilla una mica però crec que se'n sortirà, i el meu pare és tractorista i és l'únic treballador de la granja, així que ho té fàcil per continuar treballant), i mai hem viscut amb massa, a vegades tenim problemes per arribar a final de mes, però ara treballo jo també i van molt bé els diners a casa.

• setembre del 2009.

el final és a prop i mentrestant us aneu creient lo de la grip a!!!!!!!!!

• benvinguts al 2010!!

és un bon moment per actualitzar aquest fil de l'any  2007!!!!!!!!!!

crec, definitivament, que el final serà el previst!!!

• -2.010: amb un CORRALITO MUNDIAL!!!!!

ja queda poc per abolir el diner!

• I on el vas conèixer? Com es deia aquest individu?

Mola penjar les històries i els sopars de duro que trobem a internet.

• quina por

aquest home m'hauria de llegir les línies de la ma, a veure que m'espera

millors missatges