Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Actualitat

Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Crònica de les òsties al Pi 96

353 lectures   7 respostes

Bé,he estat llegint en un altre fil les mogudes que van haver-hi al Pi de les Tres Branques i crec que us puc explicar com va anar de manera objectiva perquè jo vaig ser-hi.

Quan va acabar un acte en memòria de Toni Villaescusa,militant de l´Organització Armada Catalana Terra Lliure,que es celebrava al Pi Jove,homenatge convocat per la PUA,(coordinadora de vàries assamblees marginals),els assistents van atacar covardment i com sempre amb la cara tapada a la gent que es trovaba als voltants de les parades de les JEC,a uns 100 metres del Pi Jove.La gent de les JEC que en aquells moments serien una dotzena van respondre tot i estar en clara inferioritat numèrica als atacants.Durant una hora els dos bàndols enfrontats,uns 50 de l´EI,van intercanviar-se cops de pedra i llançament de cadires.Pel que m´enrecordo,alguns dels atacants de l´EI crec que es van fer bastanta caqueta a sobre i que més d´un va fugir a amagar-se bosc endins.Recordo un nano que portava una samarreta de T.LL i un pedaç també de T.LL cosit als pantalons militars com va afanyar-se a desfer-se d´allò i quedar-se quasi bé despullat veient com la gent de les JEC no s´arronsava.En fi,entre els atacants recordo també molts anarquistes i punkarras sortits d´alguna casa okupa.Si aquests nanos de la cara tapada i consignes radicals han d´alliberar els Països Catalans,millor em quedo amb la gent que planta cara i sense tapar-se el rostre.
353 lectures   7 respostes

millors missatges