Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
33 al pi de les tres branques?
Mirant per forums a internet n'he trobat un on parlaven d'una tangana que hi va haver fa anys al pi de les tres branques, que van anar uns independentistes d'esquerres a apallisar a uns 33 o al reves...
algú em pot explicar que va passar exactament?
hem pica la curiositat
gràcies
-
Estàs obrint la caixa de Pandora...
-
Que te aixo de nou?
I que te aixo d'important per recordar?
Per a mi senzillament es sectarisme, mentres els espanyolistes es foten de riure, tot assenyalant amb el dit tots els catalans i dient: "Criatures! Com se us pot deixar sols?"
-
Va succeïr l'any 1996 al Pi de les tres Branques, quan membres de la PUA (Endavant) van encarar-se i van començar a atacar a gent d'Estat Català o les JEC o gent que actualment està a UNC. Un dels capítols més tristos de l'independentisme dels últims anys, junt amb els fets del Fossar de fa dos anys. És curiós que sempre els atacants siguin del mateix lloc.
-
son una colla d'espanyols, feixistes, reformistes....

el de sempre vaja
-
El de fossar de les Moreres és allò de que es van encarar un jerki i un de l'EI??
-
Els de l'EI van impedir el pas al bloc ERC-JERC Barcelona per fer l'ofrena al Fossar. La tensió va anar augmentant fins al punt que membres de les JERC van resultar ferits per membres de la CAJEI.
-
Val gràcies, tan sols volia informació.
-
-
-
-
El 1996 la immensa majoria de militants de la CAJEI encara estaven fent primària, per tant dubto que anéssin al Pi de les Tres Branques a pegar-se amb ningú. I no cal dir que la CAJEI no existia.
Per tant, la teva afirmació sobre l'orígen dels atacants és completament gratuïta.
Intoxicadors foteu el camp!!
-
I tant que la CAJEI no existia! Sou quatre matats que fa un parell tres d'anys que existiu i us creieu els amos del Fossar davant organitzacions amb més història que la vostra. Només dic que sempre els atacants sou els mateixos però amb noms diferents (Maulets, CAJEI, PUA,...) que pertanyeu al grup que s'anomena EI.
Qui hauria de fotre el camp ets tu, intoxicadora. Us creieu que teniu la veritat absoluta i sou quatre gats arreplegats que no teniu collons a fer res, sou la vergonya de l'independentisme.
-
Una de les meves màximes és no donar més autoritat a una persona vella només pel fet de ser més gran, sinó jutjar la gent per les seves accions, independentment de l'edat que tinguin.
Doncs amb les organitzacions passa igual: l'antiguitat no et dóna la raó, ni tansols una major autoritat, sinó que són seus actes i la seva coherència el que farà que la respecti en major o menor grau.
Jo no crec que tingui la veritat absoluta, però això no vol dir que deixi d'actuar segons les meves conviccions. I que les consideri encertades, prèvia reflexió al respecte.
Intentar fer creure que l'EI no fa res, és no tenir ulls a la cara, i per tant no penso argumentar perquè em remeto a les proves.
A mi vergonya em fa que hi hagi feixistes que diguin ser part del moviment.
I no, no tinc collons, tinc ovaris i bastant ben posats.
-
No estic dient que uns tinguin més autoritat que d'altres, però si sou quatre gats mal arreplegats que no teniu una gran importància en cap àmbit, no és problema dels demés. Haurieu de madurar i pensar com és que a Euskadi una opció política semblant a la vostra sí que té importància, independentment de la lluita armada, i a qui no sou res i no feu res.
Si a tu et fa vergonya els feixistes que hi ha dins el moviment, a mi em fa vergonya la vostra actitud i la vostra predisposició a treballar.-
1- en primer lloc, ERC diu que és independentista de fa entre 15 i 20 anys, així que el tema de l'antiguitat, te'l pots tragar.
2- Euskadi és una altra realitat, i porten molts més anys d'avantatge. Et penses que no han tingut moltes organitzacions i divisions?
Aixxxx estos xiquets...
-
Madurar hauries de fer-ho tu primer, per no vomitar sense argumentar en cap de les teves frases. I segon que no ets ningú per donar lliçons a ningú, quan et desacredites amb les teves intervencions.
-
Qui es desacredita amb les seves intervencions són la púrria de l'EI, molta independència però sembla que us importi més l'alliberament social que el nacional. I molt independentistes però bé que ataqueu a altres independentistes, cosa que no feu als espanyolistes.
-
Pots argumentar sense insultar? La generalització no és bona, i així com jo no dic que per les teves intervencions diria que ets profundament demagog i sense cap mena d'argument, no posis en boca de ningú, fets que els van realitzar 4 i que no saps si la immensa majoria hi estan d'acord o no. Personalment mai pegaré un independentista per molt en desacord que hi estigui, i en segon lloc per mi la independència dels PPCC és igual d'important que l'alliberament social, és més no crec que es pugui realitzar un canvi social sense un procés sobiranista primer.
-
1.- Amb vosaltres sembla que no es pugui dialogar, perquè com vosaltres teniu la veritat absoluta el que diguin els demés és perquè són uns botiflers.
2.- No t'agrada que t'insultin? Als de les JERC/ERC tampoc els hi agrada, o als del bloc unitari tampoc (UNC, EC,...), però bé que continueu insultant.
3.- Aquests fets, junt amb d'altres que heu comès a altres independentistes mai els heu rebutjat, condemnat, etc..., per tant, vol dir que no us en penediu. Fixa't que arran dels fets del Fossar, la CAJEI va treure un comunicat al seu web fent-se les víctimes d'un procés de criminalització per part d'ERC. Després d'enviar un fax a les JERC dient que no podien entrar al Fossar (com si fos de l'EI), després d'allò que van fer una minoria de l'EI atacant altres independentistes que volien entrar al Fossar, teniu els pebrots de dir que esteu patint un procés de criminalització?
4.- Segons el meu punt de vista, l'alliberament social no només depèn dels catalans d'arreu dels PPCC, sinó que depèn de tots els estats del món. Si hi volem participar, primer haurem d'esser un estat, per tant, trobo ridícul plantejar el sistema que volem per uns PPCC lliures si encara no ho som. Trobo més important l'alliberament nacional ja que només depèn de nosaltres mateixos.
-
A veure nano em sembla que tens un problema de comprensió lectora i greu. Pots parar-te a llegir el que escric, i no escriure per innèrcia?
1-Digam on he dit jo que siguis un botifler.
2-A mi m'és indiferent que m'insultin o no, el que em referia que argumentesis sense utilitzar insults quan vols expressar els teus posicionaments perquè sinó dona una imatge bastant pobre del teu discurs.
3-Ni sóc de la CAJEI ni mai ho he estat. No vaig ser-hi present al Fossar, perquè sabia el que passaria i no volia ser partícep d'aquest espectacle tant lamentable. Em va semblar una cagada i que estava fora de lloc agredir a les JERC.
4-Et torno a dir, rellegeix el que escric, perquè sembla que no ho entens, especialment el darrer paràgraf que va amb relació amb el que tu dius al 4 punt.
-
Jo en cap moment he escrit que tu m'hagis dit botifler, sinó que he dit que, per una gran majoria de l'EI, ets un botifler per ésser de JERC/ERC o un feixista per ser d'UNC.
Insultar ja sé que dóna una pobre imatge d'un mateix, per això passo quan m'insulten els de l'EI (o pretenent insultar-me). Bàsicament la conversa s'acaba quan et diuen botifler (en el cas d'un JERC/ERC) o feixista (en el cas d-UNC).
Almenys sents vergonya dels fets lamentables del Fossar, cosa que molts de l'EI no poden dir el mateix.
En cap moment he dit que estigui en desacord amb allò que dius, només que, per mi, l'alliberament social no és tan important com la independència.
-
-
-
-
-
-
A vegades més valdria que calléssis. Amb les teves paraules només fas que desacreditar-te.
-
-
-
-
-
tu tens algun problema mental?
-
-
No però sembla que tu sí amb la merda que surt del teu cap.
-
no sé quina és aquesta merda que dius que hem surt del cap però....en fi deixa-ho estar...
-
Només ho dic per la pregunta, perquè no té res a veure amb el tema, a més d'intentar desacreditar-me. Jo et podria fer preguntes semblants (pateixes alguna deficiència psíquica/física, ta mare és puta i per això estàs traumatitzat, ...). Però enraono i no desacredito, cosa que tu no pots dir el mateix.
-
-
-
-
-
-
i tu porte suna esvastica tatxada?
-
-
-
Tu no ets ni independentista ni hòsties nen, ets un ___________.
visca la ravulució dal prulatariat!! o sii sok daskerras!!
per que et quedi clar: Catalunya serà catalana o no serà.
t'ha quedat clar? no volem la teva merda revolucionaria, volem gent que lluiti per una Catalunya on es pugui viure plenament en català i lliure.
Que divertit no,,anar a apallissar a uns patriòtes catalans pel simple fet de no ser d'esquerres? -
perque els de la PUA anaven tots amb el cap tapat i els de les JEC no?
perque quan la gent de les JEC shi va tornar els de la PUA van marxar cames ajudeu-me i nomes es van quedar gent que cridava en castella "els quatre que venien d'euskadi"? diuen les males llengues que la gent de jarrai que va venir es va picar molt amb la direccio de la PUA doncs la gent va sortir maricon el ultimo.
jo recordo que la gent de la JEC "uns 15 o 20" estavem apunt de dinar quan un centenar dencaputxats ens van atacar. al final ens vem quedar 20 contra 20, els altres 80 encara corren carretera avall. en un altre comentari he dit que no volia fer sang del que va passar. pero no puc acceptar que un ninyato s'inventi coses.
continuo dient que va ser un dia molt trist per l'independentisme.
-
ales fotos es veuen penay de la PUA agafant el material de EC-JEC, on va seguir la batalla.
informa, almenys ami m'interesa molt saber una versió d'algu que ho va viure. -
No en tens ni punyetera idea de la gent que hi havia allà... i ja et dic jo, que d'Euskadi no n'hi havia cap!
És la primera vegada que sento una estupidesa així...
-
be, he dit que no vull fer sang. pero explico el que vaig viure.
pels volts de les 12 del migdia va apareixer un grup enorme de gent jove en direccio al pi jove, fins llavors la festa havia estat en pau, totes les organitzacions amb les seves paradetes, la tipica missa, un parell de gegants, sardanes, recordo a gent d'erc-berga preparant una butifarrada etc etc. l'estetica d'aquell grup fiquemhi uns 150 era extremadament punk, m'explico... vem veure gent que semblaven sortits de les clavegueres de barcelona, gent que mai sel's havia vist en manis anteriors, moltissims INSISTEIXO moltissims castellano-parlants, molts d'ells van passar ja davant nostre mirant-nos de manera provocadora, el 50% ja anaven amb garrots i cascos de moto, no cal dir que aixo ens va preocupar i força. mitja hora despres tres companys i jo vem ser enviats al pi jove per treure una conclusió del que sen's venia a sobre. nosaltres erem uns 15, 20, 25 joves que se jo, mes una 20ena d'avis milenaris i indefensos, be ja ho sabeu planchart i companyia.
quan vem arrivar, es va fer un silenci sepulcral i sen's va demanar amb no gaires bones maneres que marxessim, nosaltres vem exigir parlar amb un responsable per evitar lo inevitable doncs es veia a venir els incident d'una hora lluny, ens van dir que allò no anava per nosaltres pero que fotessim el camp. aixi ho vem fer.
20 minuts despres nosaltres estavem preparant el dinar, quan de sobte vem veure la multitut de joves encaputxats que venien del pi jove, tot estava preparat minuciosament, en un primer moment ens va semblar que anaven tirant cap a munt, pero quan la mitat del grup va quedar davant nostre, es van girar tots i ens van atacar.
jo no donava credit al que estava veient, us puc assegurar que rebre un atac de 100 joves amb la cara tapada acollona a tot quisqui, a més a més en mig de la muntanya on no tens enlloc on amagar-te o fugir. els que primer van rebre van ser un company meu i dos avis que estaven a la paradeta, un dels avis va rebre dos trets de "balins" un a la ma i altre al front.
el primer atac per part de la PUA va ser durissim, puc assegurar que el 80% dela gent de la JEC va rebre.
pero que va passar?
quan estas totalment acorralat i veus que tens tots els numeros de rebre la pallissa de la teva vida, treus forces d'on sigui i aqui va ser la gran cagada de la PUA, que es pensaven que nosaltres fugiriem. no entendre mai perque la PUA no va preveure aixo.
INTENTO SER EL MES OBJECTIU POSIBLE, INTENTO EXPLICAREL QUE VA PASSAR, JO ACTUALMENT NO MILITO A CAP ORGANITZACIO.
van passar 2 o 3 minuts "no cal exagerar, pero us asseguro que van ser eterns" de lluita cos a cos, el intercanvi d'osties va ser monumental, va pillar tothom, uns i els altres, la gent de la PUA va retrocedir lleument, cosa que va fer que nosaltres arrivessim al caminet "suposo que sabeu del que us parlo" al agafar posicio del cami ens va permetre arrivar a les pedres, "doncs la resta com sabeu es gespa" all`va fer que la gent de les JEC agafes força i va començar un apedregament massiu sobre la gent de la PUA, en aquell moment ja vem veure que la mitat dels 100 tios de la PUA eren ninyatos doncs van desapareixer del mapa cames ajudeu-me, va haver pero un grup d´uns 30 o 40 que es va quedar amb dos collons, aquest grup va quedar atrinxerat just darrera del pi vell "hi ha una mena de prat" i nosaltres ocupant el cami els vem anar apedregant fins que vem arrivar a la carretera "estic parlant d'uns 40 minuts llençant pedres" el pages deuria quedar content"
permeteu-me la broma.
just quan van arrivar els mossos désquadra i es va acavar el follon.
anem per parts.
tema jarrai, una setmana despres vem anar a una serie de locals de barna on ens van informar d'aixo.
tema idioma castella, es trist de dir que la majoria de la gent de la PUA que es va quedar parlava castella " mes antisistema que independentistes" els crits de "NAZIS HIJOS DE PUTA" "CABRONES" "MUERTE AL FASCISMO" els delatava.
les armes... 2 ferits d'ec per balins.
bats de beisbol
cascos de moto
pitons
tiratxines d' on ens llançaven fins i tot vidres.
personalment vaig rebre una pedrada a la cara pero no va passar d' un blau que em va durar 15 dies, el pitjor va ser sortir a una de les fotos de la premsa on se´m veia perfectament "car anava a cara descoberta" que em va ocasionar problemes a la feina.
LOGICAMENT, JO ERA DE LES JEC, I POTSER HE NARRAT UN PUNT DE VISTA UNA MICA PARTIDISTA, PERO US JURO QUE NO VAIG GENS ENCAMINAT DEL QUE VA PASSAR REALMENT EN AQUELL DOLOROS DIA.
m'agradaria que algu de la PUA que hi fos expliques la seva versió, tal com he fet jo sense ganes de buscar tres peus al gat".
-
Malgrat estar en total en desacord amb la ideologia de les JEC, i que suposo que tu hi estaves d'acord, crec que és la opinió més assenyada del fil
-
estic segur que si algú de l'altre bandol explica el que va succeïr i ho explica honestament... segur que hi haura algun detall que no coincidirem... us podreu fer una idea del que realment va passar.
estic parlant d'algu que hi va ser-hi, no de cuenta-cuentos carajilleros.
-
Per això ho dic, a mi m'han explicat moltes historietes sobre el tema, però passo de dir res, perquè primer que no porten enlloc i segon que és el que fa la gent en el 90% dels casos, parlar d'oïdes de coses, de gent que hi va ser-hi i que majoritàriament fa anys que està totalment desconectada d'aquest món.
-
-
-
bona explicació del que va passar.
-
-
-
-
-
-
realment creus que agredir una colla de jubilats és una acte heroic?
-
-
lo que diu el company referent al fossar de les moreres no es refereix a lintercanvi d'opinions dun jerki i quatre eis, sino als tristos incidents que van marcar un abans i un despres en lindependentisme desquerres o es van enfrontar dues seccions de l'MDT, als anys 80.
en quant als fets del pi, "jo per aquells dies era de les jec i ho vaig viure in situ" va ser que un grup anomenat PUA ens va atacar a nosaltres, la monumental esbaralla es va allarga 45 minuts a cops de roc i enfrontaments cos a cos fins a l'arribada dels mossos. no entrare en detalls de qui va guanyar, qui va perdre, ni repercusions posteriors. simplement ho explico a tall d'informació.
va ser un dia molt trist per l'independentisme juvenil.
-
No crec que hagis fet bè d'obrir aquest fil...
-
no s'havia que podria portar aquestes discussions...
ja he dit que no en tenia ni idea del que va passar!
-
santa innocència xDDDDD
son temes que cal parlar, si mes no per deixar les coses ben clares. ja va éssent hora que els unitaris aquests s'enterin que l'EI no esta en venda i que mai ho estara, i que mai ens podrem unir amb ells per a aconseguir absolutament res, per molt que se'ns acusi de "violents", "marginals" i "que no tenim collons" (es a dir que per als unitaris ser dona és despectiu, dons qui no tenen collons son les dones...).
-
-
-
-
-
Això s'hauria de fer contra els nazis espanyols que es manifesten a montjuich...no entra compatriotes, això és d'idiotes.
-
Per mi no hi ha nazis bons i nazis dolents. Que portin una estelada no els justifica.
-
12's d'octubre a Barcelona Aquí
Llegeix una mica que no et farà cap mal home, i ja veuràs la implicació de l'Esquerra Independentista (ja sia convocant pròpiament alguns anys com a MDT o ja sia participant en plataformes unitàries).
Llegint mataràs la ignorància.
-
-
-
com es diu la canço? està currada!
-
-
He sentit que havia membres d´Inadaptats a la "reyerta". No sé si serà així o no. -
esteu tots ben grillats

-
Una bona mostra de l'idiotisme d'alguns que es diuen independentistes... en fi...
hi ha gent en aquest país que s'equivoca d'enemics...
-
Per tots aquells que defensseu el bon nom i el patriotisme democratic de les JEC del senyoret Sureda ( un dels capos de Boixos Nois) i demés pseudo-hooligans alcoholics, aquí teniu un exemple del que eren aquella gent, ara molts d'ells d' UNC:
I és que us pensseu que les coses són gratuites, o què?
-
-
La del skin potser és una imatge desafortunada, però les altres dues, què ténen de dolent?
-
Deixa-ho estar el teu caparronet no ho podra assimilar!
-
-
-
Home, la primera i l'última no són massa encertades..
-
Ui... no massa no! Que surti un skin amb el braç alçat i una celtica al darrera o que a la primera parli de races com a l'epoca del KKK, no és massa encertat tens raó... la qüestió és que està feta i retolada en català i això ho justifica, tot, tot i tot!
Entenguis la ironia, estimat 33 de nick flatulent!
Edito: per cert, a mi les etnies no cal que me les conservin... ja en tinc prou amb una ernia!
-
Sapss què passa? Que l'últim no està fet per les JEC. Per cert, ètnia és sinònim de cultura. Si no vols conservar la teva cultura fes-t'ho mirar. No haig de defensar les JEC perquè me la porten fluixissima així que adéu.
-
1- Diria que si que pertany a les JEC (encara que no estigui firmada). Però anem a suposar que no l'haguessin fet ells, les dues primeres ja són suficients.
2- Home, jo crec que es pot ensenyar com era i que era les JEC als 90, gent que després (un cop havent sigut expulsada d'Estat Català) va crear UNC, ja que són els únics que en aquell moment s'havien quedat sense espai. Després, si algun despenjat d'algun altre sector va anar a parar a UNC ja no m'hi fico, però no pots negar que el "gruix" (si es que en podem dir així a un nombre ínfim de persones) provenia de les JEC. O no ?(abans de que ho neguis, això és quelcom que fins i tot algun usuari de per aquí ha admès.)
-
-
-
-
mmmmmmmmmmmm
Mira les imatges altre cop ! -
Desafortunada, desencertades,...?¿?¿?¿ Però vosaltres esteu veient el que esteu dient?¿?¿?
-
-
kagunredeu escrigué:[...] ara molts d'ells d' UNC:
Error! Aquestes dues paraules són incompatibles...

-
La primera imatge és desafortunada però no justifica cap agressió ni molt menys. A la segona imatge no hi veig cap problema. La tercera imatge és intolerable i condemnable però t'oblides del detall que no estava signada per les JEC.
Si les JEC eran nazis de debò doncs s'ho mereixien però veient com tracteu a molta gent d'UNC (que no tenen res de nazis) m'entren dubtes. I suposo que això li passarà a molta més gent.
-
tens raó en lo de feixistes, però allí havia gent gran, jubiliats... una mica de respecte per a ells no?
-
-
En fi, jo del tema del Pi de les Tres Branques no en vull parlar. Ja és prou trist que sobre els pams en els que Jaume I va fer néixer simbòlicament la nostra pàtria hi succeís un esdeveniment tan penós.
En tot cas, això sempre ho repetiré. Una colla de brètols i malfactors tots els que van agredir a membres de les JERC al Fossar fa dos anys, de la mateix manera que també eren brètols els que van boicotejar l'acte d'ofrena d'ERC al Fossar en aquesta última ocasió. Va ser de vergonya.
Aquesta gent, ni són socialistes ni són res, ni tant sols són dignes d'anomerna-se catalans. Són una colla d'eixerebrats, i punt.-
No crec que serveixi de gaire encetar aquests debats, però no entenc perquè no acceptes una crítica cap a ERC. L'agressió cap a les JERC em sembla lamentable i totalment condemnable, és més vaig passar d'anar al Fossar perquè sabia que passaria i no volia ser partícep d'aquell espectacle patètic. Però els xiulets cap a ERC a part que són una mostra totalment legítima de protestar, fa anys que es produeixen. I ho sento, però així com diuen certa gent que l'EI no té el patrimoni sobre l'independentisme, tampoc el té ERC, i han d'assumir que hi hagi gent que estigui en desafecte amb la seva política, i no confondre la discrepància envers ERC amb fer mal a Catalunya i a l'independentisme.
-
Com que estem d'acord amb el tema de l'agressió, passo a lo d'aquest any passat.
Companya, entenc el què dius, però impedir que ERC fes una ofrena d'una forma decent no em sembla acceptable. Tu dius, "ERC no té el patrimono de l'independentisme" i tenim dret a xiular-los. D'acord, però, que us xiulen ells a vosaltres?
Oi que ERC no molesta a l'EI, ni li dóna pel cul en els seus actes? Doncs que facin el mateix.
Finalment, dir que qualsevol xiulet a qaulsevol organització independentista és fer mal a Catalunya. I la persona que va parlar pels altaveus en aquells instants de la xiulada, que no sé qui era, ho va deixar ben clar. Que allò que s'estava fent era una autèntica bajanda.
-
-
-
[11-S CAJEI i MAULETS] El jovent seguem cadenes, pel treball i per la terra! (180)
Novoa és el nostre taló d'Aquil·les (78)
El fil de les TIES BONES (1235)
[JERC] Cartell 11 de setembre "Caminem cap a la independència" (10)
És pot enterrar una bestiola al bosc? (5)
Puigcercós "fa campanya" per Montilla (56)
Cada dia menys nacionalista (36)
[Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria d'ETA" (55)
[Salt-Gironès] Xerrada: anarquistes per l'alliberament nacional (3)
Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats (115)
Total de missatges: 3.521.257
Total de temes: 128.371
-
#4236753 escrit per Pius el 01/09/10 del fil Acomiadada per parlar català al Caprabo
-
#4236138 escrit per gran torino el 01/09/10 del fil Israel està disposat a cedir part de Jerusalem als palestins
-
#4233342 escrit per EmulatorQ el 31/08/10 del fil Conferència de Joan Herrera: Som una nació, tenim dret a decidir:...
-
#4239112 escrit per natura fa 4 hores del fil Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats
-
#4238163 escrit per Athene noctua fa 16 hores del fil Presentació neonazis MSR a Roses
-
#4237616 escrit per torracollons el 01/09/10 del fil Ryanair estrena seu a l'aeroport de Barcelona
-
#4239430 escrit per Tossoló fa 3 hores del fil Novoa és el nostre taló d'Aquil·les
-
#4235045 escrit per JordiS el 01/09/10 del fil Una bateria d'arguments fulmina Sala i Martin al seu propi Facebook
-
#4235323 escrit per Skaw el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...
-
#4238312 escrit per torracollons fa 9 hores del fil [Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria...
-
#4236950 escrit per arrancanaps el 01/09/10 del fil Llena diu que la fragmentació nacionalista pot acostar el PSC...
-
#4237052 escrit per picamoixons el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...

Opina
Configuració |