Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Creieu que Alfons Arús va contra el Laporta?

LIBERTAS_2014 1.117 10

Es la sensació que em dona, a vegades mirant el programa de Td8 veig que l'Alfons Arús sempre o molt sovint està criticant al Txiki, al Rijkaard i sobretot al Laporta. Ho heu observat vosaltres?  Pot ser que hi hagi alguna mà en contra de Laporta? Crec que hi ha molta gent que li te ganes i que utilitza certs mitjants de comunicació per anar en contra d'ell. Heu observat si passa en algun mitjà de comunicació més?

Vinga dieu la vostra!

PD: Jo no sóc ni anti-Laporta ni pro-Laporta, jo només vull que la gent que fa la feina ben feta se'l deixi treballar tranquil i per ara Laporta no tot ho ha fet bé però si que ha remuntat molt aquet Barça que estava bastant fotut fa uns anys.

Respostes

Configuració
  • Pages 6.725 12 279
    No és cap secret. Arús és antiLaporta. Però ho és bàsicament perquè el Jan va de la mà de Cruyff, i l'Arús li té una mania particular (no sé ben bé perquè).

S'ha de dir que Arús sempre ha estat tocant els collons amb tots els presidents. Viu de la polèmica, potser per això li va donar tanta propaganda al Laporta durant les primeres eleccions post Gaspart, per assegurar-se feina durant l'etapa Laporta.

Clars exemples d'antilaportisme d'Arús és la defensa afèrrima de Sandro Rosell i de tota la seva feina (defensa a Deco i Ronaldinho sempre, critica les obres no rosellistes com Eto'o i en el seu temps Rijkaard). Els seus convidats acostumen a ser de la mateixa línia, com la Cristina Cubero o Santi Nolla.

Mundo Deportivo segueix la mateixa línia que l'Arús. AntiLaportisme i rosellisme a tort i dret. Per això mai reconeixen els mèrits a Eto'o, i en canvi idolatren els fills de Rosell Deco i Dinho.
    • dearan 520 12
      Pero encara hi ha algu que sel mira? Arghhh no puc amb ell! 
    • PauR, 1.645 11 868

Pages escrigué:

Mundo Deportivo segueix la mateixa línia que l'Arús. AntiLaportisme i rosellisme a tort i dret. Per això mai reconeixen els mèrits a Eto'o, i en canvi idolatren els fills de Rosell Deco i Dinho.

La campanya del MD contra en Laporta és evident i dura des de fa molt temps (com a exemple, només calia veure el tractament que van donar aquest estiu a la convocatòria d'eleccions a la presidència del Barça i la posterior recollida de firmes per part dels candidats).
      Però, quin és realment el motiu que hi ha al darrere d'aquesta animadversió?

• Manfred 3.230 10 565
    No ho sé, però no suporto aquest home.
  • CAT_free 34.374 10 12
    No ho sé, el que busca es crear polèmica sigui amb el president que sigui i així fer pujar l'audiència del seu programa
  • EPS 45.546 10 7 👍 22

Penso que no, encara que els seus programes esportius lo important no és l'esport sino les polèmiques i els cotilleos.

El que penso és que es pot criticar en Laporta, penso que en Laporta se'l pot criticar com a qualsevol persona normal, que jo sapiga no és Déu.
    • LIBERTAS_2014 1.117 10
      Potser no m'has entès el que jo volia dir o potser no m'he explicat bé. No he dit que no es critica el Laporta, faltaria més, jo hi han coses que no m'agraden com pot ser la manera de portar les seccions, i falta de transparència del club. Dit això crec que a les persones quan fan coses malament se les ha de criticar però quan les fan bé se'ls ha de reconeixer els mèrits i l'Alfons Arús en cap cas fa això, sempre va en contra de ... i mai a favor de ... Crec que això fa més mal que bé al Barça i gent així no ajuda gens.
  • nanauet 291 10
    Aquest home crítica a tothom com heu dit més amunt...
  • NaskoV Usuari sumador 18.569 10 65 👍 15
    Jo el que trobo trist d'aquest paio és que faci dos programes en una mateixa cadena, i un el faci en català i l'altre en castellà. Podria no fer-ne cap i llestos.
  • angel acebes 5.627 11 339
    No només va contra el Laporta, sinó contra tot el que suposi una catalanització del club.
    I com ja s'ha dit més amunt, són pro-rossellistes fins a la mèdul·la.
    EL pitjor, és que un posible president que semblava seriós com el Majó, s'ha deixat engatussar i ha demostrat que li falta molta classe com a persona.
    • Stoichkov Usuari sumador 12.450 11 128 👍 30

Sí, a mi el Majó també m'ha decebut molt. Sempre està despotricant i fotent cullerada per tot arreu. I a l'hora de la veritat no va tenir ni collons d'intentar aconseguir les signatures necessaries per tal de presentar-se a les eleccions.

• diner d'engruna 811 10
    Coi vaja descobriment que acabes de fer ! Però si és evident, tota la púrria filonuñista és antilaporta 100%, Arús, Lesán i tot l' "entorno" que va sortir perjudicat per la sortida en catapulta del nuñisme-gasparisme i que ara se l'ha d'envainar cada cop que el barça guanya una lliga o una champions.

Fixeu-vos que el Barça de futbol va millor que mai i sembla que en Laporta sigui el dimoni. Imagineu-vos que no hagués guanyat cap títol o que durant UN any no guanyés la lliga o alguna cosa, les crítiques si ara són ja importants com serien ?

Fan fàstig.
  • Elo4 5.076 8 382
    Programes salseros, si no hi ha marder no hi ha audiencia, si sembla que vagin els coses malament hi ha audiencia. Vaja, es el que em sembla a mi per justificar moltes cadenes i diaris.
  • __12827__ 2.806 9
    Li tinc una mania especial a l'Alfonso Arús...és un espanyolista i té el gust al cul.
  • Kaya 24.772 10 32 👍 2

l'Arús fot cagar però no us oblideu de l'estúpida de la seva dona!

Edito: Falta de respecte?

• cavalldecartró 279 9

L'Arus d'entrada diré que és repugnant... els seus programes del cor fan pena (i més igual que em diguin que va ser-ne el dissenyador d'una nova manera de fer tele/ o telebasura més ben aviat), i ja sense parlar de la meuca de la seva dona.

Respecte això jo tinc entés que en Laporta li donava esperances a l'Arus de cara a què si ell acabava sent el president li donaria algun càrrec important o el comandament del canal BarçaTV, d'això que ja abans de la campanya l'Arus li donava tant tant tant suport i en feia lloances als seus programes que ja feia pudor. Al final en Laporta se'n va desentendre i com ja tothom perceb va canviar radicalment la postura de l'Arus en vers del Laporta, primer va començar amb en Rijkard que el posava a parir cada dia aprofitant que no acabava de tirar, ara ja no pot òbviament perquè si actualment ara no és discuteix a can Barça és l'entrenador, i ara ho fa a través d'aprofitar el debat i piques de "Laporta-Rosell" (que com dieu sembla que en sigui l'impulsador fent-ne el debat nacional cada programa) i els mèrits d'aquest (rosell) i les pifies (d'en jan). Està raviós... el problema es que en aquests mons no es pot dir que ja se li passarà...
  • EPS 45.546 10 7 👍 22
    Penso que molts de vosaltres esteu obsessionats amb l'Arus.
  • geku 9.625 10 189
    És prou evident. Només us heu de fixar quin és un dels convidats al seu programa: Jordi Majó, un dels candidats a les eleccions que va guanyar Laporta. I si no és així, porta en Minguella. "Tanto monta, monta tanto"... Que hem aconseguit dues lligues i una champions, collons!

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 5.183.366 missatges
  • 192.975 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Més votats

Accedeix als comentaris més votats
Publicitat
Publicitat